Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد صفایی دلوئی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار کرد: در کمیسیون تلفیق دریافتی‌های مددجویان نهادهای حمایتی حداقل ۲۵ درصد افزایش داده شده است و نظر مجلس بیش از ۲۵ درصد است که باید ببینیم در صحن به چه نتیجه‌ای می‌رسد.

نماینده مردم گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی در رابطه با تامین مسکن برای محرومان در سال ۱۴۰۰ عنوان کرد: کمیسیون عمران پیشنهاد ساخت یک میلیون مسکن در سال را مطرح کرده است که البته دولت مخالفت است ولی برای سال ۱۴۰۰ در بودجه مجلس گنجانده خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در رابطه با جزئیات این طرح بیان کرد: پیشنهاد تامین مسکن‌هایی که توسط کمیسیون عمران مطرح شده با آورده زمین دولتی و تسهیلات بانکی صورت می‌پذیرد.

انتهای پیام/ ۷۰۰۶۸

 

 

 

 

 

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی:

ساخت یک میلیون مسکن در سال برای محرومان در بودجه ۱۴۰۰ مجلس

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در رابطه با تامین مسکن برای محرومان در سال ۱۴۰۰ گفت: کمیسیون عمران پیشنهاد ساخت یک میلیون مسکن در سال را مطرح کرده است برای سال ۱۴۰۰ در بودجه مجلس گنجانده خواهد شد.

محمد صفایی دلوئی در گفت‌وگو با خبرنگار ... اظهار کرد: در کمیسیون تلفیق دریافتی‌های مددجویان نهادهای حمایتی حداقل ۲۵ درصد افزایش داده شده است و نظر مجلس بیش از ۲۵ درصد است که باید ببینیم در صحن به چه نتیجه‌ای می‌رسد.

نماینده مردم گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی در رابطه با تامین مسکن برای محرومان در سال ۱۴۰۰ عنوان کرد: کمیسیون عمران پیشنهاد ساخت یک میلیون مسکن در سال را مطرح کرده است که البته دولت مخالفت است ولی برای سال ۱۴۰۰ در بودجه مجلس گنجانده خواهد شد.

وی در رابطه با جزئیات این طرح بیان کرد: پیشنهاد تامین مسکن‌هایی که توسط کمیسیون عمران مطرح شده با آورده زمین دولتی و تسهیلات بانکی صورت می‌پذیرد.

 

 

 

 

 

 

منبع: فارس

کلیدواژه: عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی نماینده مردم گناباد و بجستان مسکن محرومان بودجه 1400 ساخت یک میلیون مسکن در سال مجلس شورای اسلامی برای محرومان کمیسیون عمران تامین مسکن سال ۱۴۰۰ ۲۵ درصد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۴۷۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سورپرایز وزیر کار برای کارگران ؛ افزایش ۲برابری حق مسکن

به گزاش پارس نیوز ،‌ علی بابایی کارنامی رئیس فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم، درباره افزایش حق مسکن کارگران گفت: در نشست اخیر کمیسیون اجتماعی که با حضور وزیر کار برگزار شد، آقای مرتضوی در جریان گزارشی که از عملکرد وزارت کار به اعضای کمیسیون ارائه کرد، به موضوع افزایش حق مسکن هم اشاره کرد و گفت که قرار است بند مربوط به افزایش حق مسکن کارگری را اصلاح کنند.

وی افزود: البته با توجه به اینکه افزایش حق مسکن علاوه بر مصوبه شورای‌عالی کار نیاز به تأیید هیئت وزیران هم دارد اما آقای مرتضوی تصریح کرد که وزارت کار برای اولین بار پیشنهاد افزایش دوبرابری حق مسکن را مطرح کرده است.

رئیس فراکسیون کارگری گفت: به‌محض اینکه این پیشنهاد در شورای‌عالی کار تصویب شود و پس از آن مورد تأیید هیئت وزیران قرار گیرد، برای دستگاه‌های مرتبط لازم‌الاجرا خواهد بود.

دیگر خبرها

  • خبر خوش شورای نگهبان برای بازنشستگان | افزایش چشمگیر حقوق بازنشستگان از این ماه
  • حق مسکن کارگران ۲ برابر می‌شود؟
  • کمیسیون اصل ۹۰ پیگیر اجرایی شدن سامانه ستاد
  • بررسی مطالبات مردم احمد آباد اردکان
  • ۶۰ هزار میلیارد تومان برای قانون رتبه‌بندی معلمان هزینه شد
  • تایید طرح ساماندهی بازار زمین، مسکن و اجاره‌بها
  • سورپرایز وزیر کار برای کارگران ؛ افزایش ۲برابری حق مسکن
  • پیشنهاد افزایش ۲ برابری حق مسکن از سوی وزیر کار
  • آخرین خبر از پاسکاری برنامه هفتم توسعه میان مجلس و شورای نگهبان /تکلیف بودجه ۱۴۰۳ در این مجلس روشن می شود؟
  • ایرادات شورای نگهبان به جداول بودجه چه زمانی بررسی می‌شود؟