Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین بعد از باز شدن پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس برخی از بازیکنانی که از این تیم طلب دارند اعلام کردند شکایت خود را به فیفا خواهند برد اما فریبرز محمودزاده ریئس کمیته نقل و انتقالات در خصوص این ادعاها در گفت و گوی زنده تلویزیونی توضیحاتی ارائه کرد: «طی مراحل اداری بحث مطالبات اشخاص حقیقی و حقوقی در فدراسیون فوتبال زیرنظر کمیته انضباطی و وضعیت انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جزئیات پرونده ها در اختیار سازمان لیگ نیست و قطعا مسئولان کمیته وضعیت پاسخ صریح تر و روشن تری خواهند داد.

وی افزود:  با توجه به ارتباط و همکاری خوب این دو کمیته با سازمان لیگ، بحث مطالبات درخصوص باشگاه پرسپولیس و تمام باشگاه ها در بحث داخلی آنها بوده است. پرسپولیس توانست در بخش بین الملل پنجره نقل و انتقالاتی اش را رفع تعلیق کرده و آن را از بسته بودن خارج کند. برهمین اساس درخواست ITC  مهدی ترابی هم داده شد.

رئیس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ تصریح کرد: در بحث ثبت نام بازیکنان جدید پرسپولیس در  بخش داخلی منتظر جواب مکاتبات مان با فدراسیون فوتبال بودیم. فدراسیون هم قبل از بازی این تیم با نفت آبادان اعلام کرد قادر به ثبت قرارداد بازیکن این تیم نیستیم ولی عصر روز گذشته مکاتبه رسمی فدراسیون و کمیته وضعیت به سازمان لیگ ارسال شد.

محمودزاده ادامه داد: براین اساس قرارداد مهدی ترابی ثبت و کارت بازی وی صادر شد اما همانگونه که جمشید نورشرق(رئیس کمیته وضعیت) اعلام کرد طبق قوانین فیفا زمانی که می خواهند پنجره نقل و انتقالات یک باشگاه را ببندند باید بحث تنفس و تعهد زمانی که قائل به این موضوع است هم در نظر بگیرند. ضمن اینکه عصر روز گذشته تضمین حقوقی مدیریت باشگاه پرسپولیس و اعضای هیأت مدیره به صورت کتبی به فدراسیون فوتبال رسید.

وی درباره اینکه کدام نهاد و با چه ضمانتی مجوز باز شدن پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس را صادر کرده است، گفت: قطعا ریز جزئیات در اختیار سازمان لیگ نیست زیرا مجری آرای صادر شده و مکاتبات کمیته وضعیت هستیم و همانگونه که گفتم تضمین حقوقی مدیران باشگاه پرسپولیس به صورت رسمی در اختیار فدراسیون فوتبال قرار گرفت.

رئیس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ درباره اینکه شنیده می شود محمدرضا زنوزی به عنوان مالک باشگاه خصوصی تراکتور برای باز شدن پنجره نقل و انقالاتی این باشگاه چک شخصی صادر کرده است، عنوان کرد: قطعا در بخش دولتی هم یک باشگاه دارای مجمع و اعضای هیأت مدیره منتخب مجمع است و مکاتبه حقوقی آنها می تواند ملاک حقوقی باشد. تا جایی که من در جریان هستم این تضمین حقوقی به صورت کتبی ارسال شد و سازمان لیگ به عنوان مجری پس از دریافت این مکاتبه قرارداد ترابی را ثبت و کارت وی را صادر کرد.

محمودزاده درباره اینکه در صورت کشیده شدن کار به AFC آیا احتمال قبول شکایت از طرف تیم های دیگر وجود دارد یا این نهاد رای فدراسیون فوتبال ایران را می پذیرد، گفت: یکی از کمیته های استراتژیکی که فیفا آن را قبول دارد همین کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال است. از زمان تشکیل  این کمیته حقوقی، پرونده ها  از کمیته انضباطی به کمیته وضعیت عودت داده شد.

وی ادامه داد: این کمیته مورد اهمیت و قبول فیفا است و آرای آن مورد تایید فدراسیون جهانی خواهد بود. رایی که کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال صادر و اعلام می کند قطعا مورد تایید نهادهای حقوقی بالادستی است زیرا این کمیته را در همه فدراسیون های ملی قبول دارند. سازمان لیگ هم به عنوان مجری آرای این کمیته چه در زمان بسته شدن و چه باز شدن پنجره ها سعی می کند مطابق همین آرای کمیته انضباطی و وضعیت عمل کند.

رئیس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ تصریح کرد: هیچ قراردادی را به شکل سرخود ثبت نخواهیم کرد. با وجود سفر مهدی ترابی با پرسپولیس به آبادان اما به دلیل ثبت نشدن قراردادش کارت بازی برای این بازیکن صادر نشد. با توجه به اینکه مسائل حقوقی در  بحث داخلی خیلی مهم است می خواهم آنها را به شکل دقیق مطرح کنند تا خوراک بدی به سمت بیرون ندهند.

محمودزاده در گفت و گو با شبکه تهران عنوان کرد: پیشنهاد می کنم رسانه ها به ویژه رسانه ملی از حقوقدان های فدراسیون فوتبال و شخص جمشید نورشرق دعوت کنند تا درباره مسائل حقوقی توضیحات خود را ارائه بدهند.

کد خبر 589429 برچسب‌ها لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه پرسپولیس

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه پرسپولیس پنجره نقل و انتقالات کمیته نقل و انتقالات فدراسیون فوتبال باشگاه پرسپولیس باز شدن پنجره کمیته وضعیت سازمان لیگ رئیس کمیته باز شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۴۷۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژاوی: هر وقت احساس کنم که وضعیت خوب نیست می‌روم

سرمربی آبی اناری‌ها از نمایش شاگردانش در دیدار برابر والنسیا راضی و خوشحال است. او گفت اگر وقت احساس کند که از حمایت لازم برخودار نیست تیم را ترک می‌کند.

به گزارش ایسنا، بارسلونا در آخرین بازی از هفته سی و سوم رقابت‌های لالیگا با نتیجه ۴ بر ۲ والنسیا را شکست داد.

ستاره این  بازی روبرت لواندوفسکی بود که توانست سه گل به ثمر برساند.

به نوشته آس، ژاوی در نشست خبری بعد از بازی گفت: من خوشحال و راضی هستم. اشتباه باعث شد تا با نتیجه دو بر یک عقب بیفتیم اما ناامید نشدیم و به بازی برگشتیم. باوجود آن که اشتباهات فردی داشتیم اما به نظرم نظم تیمی خوب و در کارهای هجومی  راضی کننده بودیم. باید از این نمایش و پیروزی خوشحال باشیم. به کمی آرامش بیش‌تر نیاز داشتیم با این حال من از نتیجه و عملکرد بازیکنان راضی و خوشحال هستم.

او ادامه داد: فرمین لوپز بسیار خوب بود. او در فضاها بازیکن بسیار کارآمدی است و می‌تواند کمک زیادی به تیم کند. البته به نظرم باید فرصت‌های بیش‌تری را در این بازی خلق می‌کرد هر چند که توانست گلزنی کند.

سرمربی آبی اناری‌ها درباره درخشش روبرت لواندوفسکی هم گفت: به نظرم شکست در ال کلاسیکو باعث شد تا وضعیت تیم تغییر کند. لواندوفسکی هم بهتر شده است و آمار گلزنی او به خوبی چنین چیزی را نشان می‌دهد؛ البته او می‌توانست بهتر از این هم ظاهر شود.

او درباره دلیل تغییر نظرش برای ماندن در بارسلونا گفت: من واقعا می‌خواستم بروم اما وضعیت تغییر کرد. من احساس کردم که از حمایت باشگاه و مدیر ورزشی برخوردار هستم و به همین خاطر تصمیم به ماندن گرفتم. احساس کردم که باید بمانم. اگر این احساس به من دست می‌داد که از حمایت لازم برخوردار نیستم قطعا تیم را ترک می‌کردم. اگر هم در آینده چنین احساسی داشته باشم قطعا می‌روم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ژاوی: هر وقت احساس کنم که وضعیت خوب نیست می‌روم
  • آخرین وضعیت ضریب نفوذ اینترنت در کشور  
  • سازمان لیگ سد راه کسر امتیاز از یک تیم!
  • شکایت بازیکنان از دو باشگاه در کمیته تعیین وضعیت تایید شد
  • خیزش دانشجویان؛ حمایت حقوقی غرب از صهیونیست‌ها نتیجه معکوس داشت
  • مرادی: برای انتخاب سرمربی تیم ملی یک ماراتن را پشت سر گذاشتیم
  • واکنش رضا جباری بابت شکایت باشگاه پرسپولیس
  • شکایت باشگاه پرسپولیس از ۲ پرسپولیسی!
  • کاهش مطالبات غیرجاری در بانک نتیجه اثربخشی اصلاحات در حوزه حقوقی است
  • حل مشکلات حقوقی بیش از ۳هزار مددجوی البرزی