Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@00:19:57 GMT

دل‌پیرو، میهایلوویچ و هنر فراموش‌شده ضربات آزاد

تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۴۷۴۶۶

دل‌پیرو، میهایلوویچ و هنر فراموش‌شده ضربات آزاد

الساندرو دل‌پیرو و سینیشا میهایلوویچ دو تن از متبحرترین بازیکنان تاریخ سری آ در زدن ضربات آزاد بودند. این دو در این مورد که چرا تعداد بسیار اندکی از بازیکنان این روزها می توانند از روی ضربات آزاد گل بزنند صحبت کرده اند.

به گزارش "ورزش سه"، سینیشا میهایلوویچ با تبدیل کردن 28 ضربه کاشته به گل، در کنار آندره آ پیرلو، رکورددار سری آ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الساندرو دل پیرو نیز با 22 گل از روی ضربات آزاد در رده سوم قرار دارد.

 

در مصاحبه ای با شبکه اسکای اسپورت ایتالیا، دل پیرو از سرمربی بولونیا پرسید که چرا این روزها کمتر کسی از روی ضربات ایستگاهی گل می زند، در صورتی که حداقل در تئوری به خاطر مشخص کردن جای توپ و دیواره دفاعی به وسیله اسپری، این روزها بازیکنان از امتیاز بیشتری نسبت به گذشته برخوردارند.

 

 

میهایلوویچ گفت: "در زمان ما اگر دیوار دفاعی به این شکل داشتیم می توانستیم با چشمان بسته هم گل بزنیم. حتی بعد از 15 سال که از بازنشستگی ام می گذرد، می توانم به زمین تمرین بروم و بیشتر از تمام بازیکنانم ضربات آزاد را گل کنم.

برای رسیدن به این تبحر لازم است که علاقه و اشتیاق داشته باشید و ساعات زیادی را پس از تمرین در زمین باقی بمانید، ضربات آزاد بزنید و یکدیگر را به چالش بکشید. ما بعد از تمرین می ماندیم چون دوست داشتیم و خودمان می خواستیم که بمانیم.

من 15 سال است که مربی هستم و بازیکنان را تمرین می دهم اما هرگز بازیکنی نداشته ام که بیاید به من بگوید بعد از تمرین در زمین می ماند تا ضربات آزاد را تمرین کند. من همیشه باید به بازیکن بکویم که باید بماند و تمرین کند چرا که اینجوری نیست که یک دفعه در شرایط مسابقه این استعداد را پیدا کنی که ضربات آزاد را گل کنی. باید تمرین داشته باشی."

 

 

یکی از معروف ترین کارهای میهایلوویچ وقتی بود که در ترکیب لاتزیو و برابر تیم سمپدوریا در دسامبر سال 1998 توانست از روی ضربات آزاد هت تریک کند.

 

سینیشا میهایلوویچ (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: سینیشا میهایلوویچ سرمربی روی ضربات ضربات آزاد دل پیرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۴۷۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریکاوری پرسپولیسی‌ها بعد از ال‌کلاسیکو

سرخ‌پوشان پایتخت پس از دیدار شب گذشته برابر سپاهان، امروز (پنج‌شنبه) از ساعت ۱۱:۳۰ دقیقه در ورزشگاه شهید کاظمی در دو گروه به تمرین و ریکاوری پرداختند.

تمرین امروز در هوای ابری و بارانی برگزار شد و ۷۵ دقیقه به طول انجامید. بازیکنان ترکیب اصلی بازی شب گذشته، زیر نظر مربی بدنساز تیم ریکاوری کردند و سایر بازیکنان در اختیار کادر فنی بودند و تیم بدون مصدوم تمرین کرد.

بازیکنان در بخش‌های مختلفی شامل؛ پاس‌کاری‌های کوتاه و ترکیبی، حفط توپ در بخشی از زمین و مینی فوتبال، شرکت داشتند.

تمرینات گروه دوم نسبتا سنگین بود و کادر فنی بر اجرای صحیح برنامه‌های تمرینی، تاکید داشت.

تیم فوتبال پرسپولیس برای بازی هفته بیست و ششم برابر نساجی آماده می‌شود. این بازی روز دوشنبه هفته آینده در قائمشهر برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • نکونام بازار کری استقلالی‌ها را داغ‌تر کرد (عکس)
  • سرخپوشان با توپ فوتبال گلف بازی کردند
  • در تمرین امروز؛ پرسپولیسی‌ها گلف بازی کردند+عکس
  • تمرین شاداب سرخپوشان در ورزشگاه کاظمی
  • تمرین پرسپولیس بدون مصدوم برای بازی نساجی
  • بازار داغ سلفی در تمرین استقلال
  • ببینید | اتفاق عجیب در تمرین استقلال؛ هجوم هواداران به سمت بازیکنان!
  • بی نظمی درپایان بازی و هجوم هواداران به داخل زمین چمن و عکس یادگاری با بازیکنان / فیلم
  • ریکاوری پرسپولیسی‌ها بعد از ال‌کلاسیکو
  • ضربات ایستگاهی مهارنشدنی روبرتو کارلوس / فیلم