Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@00:16:07 GMT

شکایت ۳۲ نماینده از سلطانی فر به علت ضعف عملکرد

تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۴۷۴۸۰

شکایت ۳۲ نماینده از سلطانی فر به علت ضعف عملکرد

نماینده اصفهان در مجلس گفت:شکایت ۳۲ نماینده از وزیر ورزش و جوانان به علت ضعف عملکرد در حوزه جوانان به هیات رئیسه ارسال شد. - اخبار سیاسی -

عباس مقتدایی، نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم گفت: اعمال ماده 234 قانون آیین نامه داخلی مجلس در خصوص وزیر ورزش و جوانان کلید خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

وی افزود: این شکایت با امضای بیش از 30 نماینده درخصوص ضعف عملکرد در حوزه جوانان توسط وزارت ورزش تحویل هیئت رئیسه مجلس و سپس ارجاع به کمیسیون فرهنگی شده است.

مقتدایی مطرح کرد: درخصوص مسائل مختلفی در حوزه جوانان سوالاتی برای ما پدید آمده که وزارت ورزش پاسخ روشنی برای آنان ندارد. سوالاتی نیز در این خصوص طرح کرده ایم. یکی از مهم ترین مسائل شفافیت در پرداختی ها به سمن های جوان کشور تحت عناوینی همچون حمایت، قرارداد، تفاهم نامه و... است . در صورت عدم اقدام لازم از سوی وزیر ورزش و جوانان، قطعا تحقیق و تفحص کلید می خورد. این اقدام مجلس در راستای توزیع عادلانه این حمایت ها و جلوگیری از فساد و رانت است.

به گزارش تسنیم شرح درخواست نمایندگان به شرح زیر است:

مسئله جوانان و نوجوانان یکی از مهم ترین ارکان هر جامعه ای است. مقام معظم رهبری(مدظله العالی) نیز مکررا بر روی اهمیت قشر جوان و نوجوان تاکید کرده اند.

عملکرد وزارت ورزش و جوانان نشان می دهد که در حوزه جوانان دچار ضعف عملکرد می باشیم و اهتمام لازم در این خصوص وجود ندارد.

در این خصوص مکاتبات و تذکرات متعددی بین مجلس و وزارت ورزش و جوانان رد و بدل شده است، که نتیجه بخش نبوده است.
عدم الحاق قشر مهم نوجوان به شورای عالی جوانان و عدم شفاف سازی مبالغ پرداختی از جمله اقدامات غیرقابل قبول این وزارتخانه است که بیانگر عدم توجه و اراده لازم به امور جوانان می باشد.

محورهای شکایت نمایندگان: عدم تشکیل مرتب و مستمر جلسات شورای عالی جوانان، عدم شفاف نمودن مبالغ پرداختی به سمنها تحت عناوین مختلف همچون حمایت، قرارداد، تفاهم نامه و... ، عدم وجود اهتمام لازم در حوزه جوانان، عدم برگزاری مستمر و مرتب جلسات ستاد ساماندهی امور جوانان در سطح استانها و شهرستانها، تغییر بازه سنی جوانی و حذف نوجوانان در حالیکه در اساسانامه شورای عالی جوانان سه بار کلمه نوجوان آمده، عدم اهتمام لازم نسبت به اسناد بالادستی و منشور تربیتی نسل جوان، عدم اهتمام نسبت به تکالیف حوزه ازدواج، انتصابا صورت گرفته در حوزه جوانان و عدم شفافیت در تخصیص و هزینه کرد منابع جوانان در ادارات کل استانی.

امضا کنندگان: عباس مقتدایی، مرتضی آقاطهرانی، رضا آریان پور، موسی احمدی، احسان ارکانی، حسین امامی راد، مجتبی بخشی پور، علی اکبر بسطامی، نصراله پژمانفر، حسین جلالی، حسینعلی حاجی دلیگانی، انور حبیب زاده بوکانی، علی خضریان، حسن رزمیان مقدم،  یعقوب رضازاده، علیرضا زندیان، قاسم ساعدی، پروین صالحی مبارکه، علی اصفر عنابستانی، محمدحسین فرهنگی، احمدحسین فلاحی، رحمت اله فیروزی پوربادی، فداحسین مالکی، بهروز محبی نجم آبادی، حسین محمدصالحی دارانی، حسین میرزائی، علیرضا نظری، رحمت اله نوروزی، جواد نیک بین، علیرضا ورناصری قندعلی، مهرداد ویس کرمی و غلامحسین کرمی.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیاسی سیاست ایران نظامی دفاعی امنیتی گزارش و تحلیل سیاسی مجلس و دولت امام و رهبری ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان والیبال بسکتبال هندبال کشتی و وزنه برداری ورزش های رزمی ورزش زنان ورزش جهان رشته های ورزشی بین الملل دیپلماسی ایران آسیای غربی افغانستان آمریکا اروپا آسیا اقیانوسیه پاکستان و هند ترکیه و اوراسیا آفریقا بیداری اسلامی اقتصادی اقتصاد ایران پول ارز بانک خودرو صنعت و تجارت نفت و انرژی فناوری اطلاعات اینترنت موبایل کار آفرینی و اشتغال راه و مسکن هواشناسی بازار سهام بورس کشاورزی اقتصاد جهان اجتماعی پزشکی رسانه طب سنتی خانواده و جوانان تهران فرهنگیان و مدارس پلیس حقوقی و قضایی علم و تکنولوژی محیط زیست سفر حوادث آسیب های اجتماعی فرهنگی ادبیات و نشر رادیو و تلویزیون دین قرآن و اندیشه سینما و تئاتر فرهنگ حماسه و مقاومت موسیقی و تجسمی استانها آذربایجان شرقی آذربایجان غربی اردبیل اصفهان البرز ایلام بوشهر استان تهران چهارمحال و بختیاری خراسان جنوبی خراسان رضوی خراسان شمالی خوزستان زنجان سمنان سیستان و بلوچستان فارس قزوین قم کاشان کردستان کرمان کرمانشاه کهگیلویه و بویراحمد گلستان گیلان لرس حوزه جوانان ورزش و جوانان ضعف عملکرد وزارت ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۴۷۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت برگزیدگان جشنواره «قهرمان ایران» از عملکرد رسانه ملی

مراسم اختتامیه جشنواره تلویزیونی «قهرمان ایران» در سال ۱۴۰۲ شامگاه پنجم اردیبهشت ماه با حضور رئیس سازمان صدا و سیما، وزیر ورزش و جوانان و تعدادی از قهرمانان و پیشکسوتان عرصه‌های مختلف ورزش در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار شد، گفتگویی با سه ورزشکار برگزیده داشتیم که در ادامه می‌خوانید:

 امیررضا معصومی که جایزه «قهرمان فردا» را دریافت کرد گفت: از سازمان صدا و سیما تشکر می‌کنم که این کار زیبا را انجام می‌دهد و  در این سه سال اخیر این جشنواره را پیگیری می‌کند و سال به سال تعداد شرکت کنندگان برای انتخاب برترین ورزشکار بیشتر شده است.

وی افزود: امسال پنج میلیون نفر شرکت کردند و این افزایش شرکت‌کننده در نظر سنجی نشان می‌دهد که از قدرت همدلی رسانه ملی استفاده شده است و امیدوارم در سال‌های آینده همینطور ادامه‌دار باشد.

معصومی درباره تورنمنت اخیر خود گفت: ۲۰ روز آینده برای آمادگی تیم ملی در تورنمنت گرجستان شرکت خواهم کرد.

حضور بیشتر مردم در نظرسنجی‌ها باعث خوشحالی ورزشکاران می‌شود

علی نادری سرمربی فوتبال ساحلی جایزه که «برترین مربی» ورزش در سال ۱۴۰۲ دریافت کرد و گفت: از مردم عزیزمان تشکر می‌کنم که رای دادند، امیدوارم توانسته باشیم باعث شادی دل مردم شویم.

وی عنوان کرد: زمانی که ما به موفقیت می‌رسیم مسئولیت ما بیشتر می‌شود و ما باید بیشتر تلاش کنیم و به فوتبال ساحلی توجه بیشتری داشته باشیم چراکه مردم دیگر انتظار سومی از ما ندارند و منتظر مقام دیگری هستند.

نادری درخصوص عملکرد رسانه ملی توضیح داد: زمانی که پنج میلیون نفر رای می‌دهند قطعا کار رسانه ملی و عواملی است که برای این مراسم تلاش می‌کنند و اتفاق بزرگی است و سال‌های آینده مردم بیشتر شرکت می‌کنند و هر چقدر مردم بیشتر حضور داشته باشند باعث انگیزه و خوشحالی ورزشکاران می‌شود.

رشته‌های دیگر هم پخش زنده داشته باشد

ناهید کیانی که جایزه «بانوی ورزش ایران» در سال ۱۴۰۲ را دریافت کرد و گفت: حس و حال خوبی دارم، دریافت جایزه در این جشنواره‌ها برای ما خیلی با ارزش است چراکه از طرف مردم انتخاب شدیم. مسئولیت من را سنگین‌تر می‌کند امیدوارم لایق این جایگاه باشم و تا پای جان برای خوشحالی مردم کشورم بجنگم.

وی افزود: همه اتفاقات این جشنواره عالی بود و در مصاحبه‌هایی که داشتم همیشه گفتم علاقمندم که رشته‌هایی که دیده نمی‌شوند به خصوص بانوان پخش زنده داشته باشند. البته رشته ما پخش زنده دارد، اما رشته‌های دیگر هم پخش زنده داشته باشد.

او گفت: با همه وجودم برای المپیک آماده می‌شوم، خداراشکر تمرینات خوبی را پشت سر می‌گذاریم تا روز المپیک بتوانم نتیجه خوبی دریافت کنم و تمام تلاشم را می‌کنم که افتخارآفرینی کنم مسابقات سختی است، اما من از پس آن برمی آیم.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • ۴ پیروزی ملی‌پوشان امید بوکس در مسابقات آسیایی
  • عملکرد هلال احمر در تسکین آلام رنج‌دیدگان قابل تحسین است
  • اشجاری و یزدانی قهرمان تور جهانی تنیس جوانان شدند
  • مخالفت مجلسی‌ها با کلیات طرح افزایش تعداد نمایندگان به ۳۳۰ نفر
  • مخالفت نمایندگان با کلیات طرح اصلاح جداول حوزه های انتخابیه
  • معرفی تنیسورهای برتر مسابقات تور جهانی تنیس جوانان
  • رئیس کمیته مستندسازی وزارت ورزش منصوب شد
  • نماینده مردم زنجان : دولت جدیت لازم برای استفاده از افراد توانمند را نداشت/ مجلس در انتسابات تاثیر منفی گذاشت/ چالش‌هایمان بیشتر خواهد شد
  • طرح ۵۵۰ هزار هکتاری کشاورزی باید در اولویت مجلس پیش رو باشد
  • روایت برگزیدگان جشنواره «قهرمان ایران» از عملکرد رسانه ملی