Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخستین جشنواره تشکل‌های مردم نهاد دفاع مقدس برگزار و تشکل فرزندان فرهیخته شاهد و ایثارگر استان گیلان در این جشنواره موفق به کسب رتبه برتر استانی شد.

در همین راستا سرتیپ بهمن کارگر رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در لوح سپاس از اعضای این تشکل به واسطه تلاش‌های بی وقفه و مجاهدانه تقدیر و تشکر کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در متن لوح سپاس آمده است:

رئیس محترم تشکل مردم نهاد دفاع مقدس فرزندان فرهیخته شاهد و ایثارگران استان گیلان

با احترام در چهلمین سالگرد گرامیداشت دفاع مقدس و طلیعه فجر انقلاب اسلامی و با تدابیر و سیاست‌های بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و بر اساس ارزیابی‌های انجام گرفته و در فرآیند انتخاب تشکل‌های برتر استانی در حوزه دفاع مقدس و عملکرد سال ۹۹ موفق به کسب عنوان رتبه برتر استانی تشکل‌های مردم نهاد دفاع مقدس در اولین جشنواره ملی تجلیل از برگزیدگان تشکل‌های مردم نهاد دفاع مقدس گردیده‌اید بدین وسیله مراتب قدردانی و سپاس خود از فعالیت‌های بی‌وقفه و مجاهدانه شما را اعلام می‌داریم.

لازم به ذکر است؛ تشکل فرزندان فرهیخته شاهد و ایثارگر استان گیلان در تاریخ ۲۱ تیر سال ۹۱ به شماره ثبت ۷۴۱ و با مجوز وزارت کشور تشکیل و آغاز به فعالیت کرد.

گفتنی است؛ این تشکل با هدف رسیدگی به وضعیت خانواده‌های شهدا و ایثارگران، سرکشی به این خانواده‌ها و همچنین انجام برنامه‌های فرهنگی در جهت حفظ و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، بالا بردن سطح همدلی و اتحاد مابین فرزندان شاهد و ایثارگر و ایجاد روحیه مطالبه گری برای رسیدن جامعه‌ای به اهداف متعالی انقلاب و خواسته‌های مردم تشکیل شده است.

مهر/

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: مردم نهاد دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۴۷۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست هم اندیشی روسای دانشگاه‌ها و تشکل‌های دانشگاهی گیلان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ محمدرضا مردانی، رئیس سازمان بسیج اساتید کشور در این نشست گفت: روحیه شهادت طلبی در بین جوانان گیلانی همواره وجود داشته و جوانان گیلانی با حضور در خط مقدم جبهه‌های مختلف انقلاب اسلامی، از عناصر اصلی جبهه حق علیه باطل و حفظ انقلاب اسلامی به شمار می‌آیند و این روحیه باید از سوی اساتید دانشگاه بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

وی ضمن اشاره به جواب دندان شکن ایران به رژیم صهیونیستی در عملیات غرورآفرین «وعده صادق» افزود: همانگونه که در جبهه نظامی تمام قد در مقابل دشمنان ایران اسلامی ایستادگی می‌کنیم ، در جبهه جنگ‌های ترکیبی هم باید این اقتدار را افزایش دهیم و این امر به نقش آفرینی اساتید بسیجی و تحول فضای فرهنگی دانشجویان نیاز دارد.

وهب جعفریان مسئول سازمان بسیج اساتید گیلان هم در این نشست با اشاره به نقش و جایگاه بسیج در اعتلای نظام اسلامی گفت: امروزه ترویج تفکر بسیجی در فضای آموزشی دانشگاه‌ها نقش مهمی در دستیابی به اهداف و ِآرمان‌های انقلاب اسلامی دارد و این مهم می‌تواند ضمن تربیت دانشجویان انقلابی، به تحقق تمدن نوین اسلامی منتهی شود.

محمد دوستدار سرپرست دانشگاه گیلان هم در این نشست با اشاره به فضائل بسیج گفت: تربیت استادان بسیجی برای نقش آفرینی هرچه بیشتر و موثرتر در عرصه‌ی جهاد تبیین و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب باید در اولویت کار قرار گیرد تا دانشجویان بیشتری در مسیر دُرُست زندگی رهنمون شوند.

در این نشست جمعی از اساتید و روسای دانشگاه‌ها نظرات و پیشنهادات خود را برای تقویت تفکرات سازنده بسیجی عنوان کردند.

دیگر خبرها

  • حمایت ویژه مدیریت شهری از تشکل‌های مردم‌نهاد
  • نشست هم اندیشی روسای دانشگاه‌ها و تشکل‌های دانشگاهی گیلان
  • اسلامشهر رتبه برتر مشارکت در بازسازی عتبات عالیات در استان
  • لزوم استفاده از ظرفیت‌های استانی در ساخت موزه دفاع مقدس
  • ضرورت معرفی جلوه‌های ایثار و شهادت به نسل جدید
  • برگزاری ۷۵۰۰ نفر ساعت آموزش توانمندسازی برای تشکل‌های ایثارگری
  • گیلان، مهد شهیدان و سرداران دفاع مقدس است
  • احداث اولین خوابگاه متاهلی در دانشگاه شاهد/ در شاخص‌های فرهنگی رتبه برتر را کسب کردیم
  • دفاع مقدس یکی از درخشان ترین دوران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است
  • طلاب نسبت به تبیین تاریخ دفاع مقدس اهتمام داشته باشند