Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@20:12:43 GMT

ویدئو / منفی صفر؛ روایتی از زندگی در سی‌سخت بعد از زلزله

تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۴۸۰۲۱

ویدئو / منفی صفر؛ روایتی از زندگی در سی‌سخت بعد از زلزله

‍‍‍‍‍‍

۲۹ بهمن زلزله‌ای ۵.۶ ریشتری، سی‌سخت مرکز شهرستان دنا در استان کهگیلویه و بویراحمد را لرزاند. شهر از نمای دورتر، سالم و سرپاست اما در دل آن، واقعیت هویدا می‌شود. از شب زلزله، اهالی هیچ شبی را در خانه‌هایشان به صبح نرسانده‌اند. خانه‌هایی که تخریب کمتری دارند هم، به دلیل ترک‌ها و شکاف‌هایی که در دیوار و سقفشان ایجاد شده و همچنین به دلیل تداوم پس‌لرزه‌ها، ایمن و قابل اعتماد نیستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آب و ماسک و تست کرونا و چادر و غذا هست، اما این همه واقعیتِ سی‌سخت نیست؛ اینجا سرما و مشکل اسکان و دغدغه‌های حوالی نوروزی که دیگر عید نیست و بی‌سرپناهی هم هست. این، روایتی از زندگی مردم سی‌سخت، چند روز بعد از زلزله است.

دریافت 140 MB

خبرنگار: سارا سبزی / تصویربردار و تدوینگر: محمد جلایی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: زلزله سی سخت منطقه کهگیلویه و بویراحمد زمین لرزه نوروز کروناویروس سی سخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۴۸۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) وضعیت عجیب این خودرو در لحظه وقوع زلزله

سازمان هواشناسی ژاپن اعلام کرد زمین لرزه‌ای با قدرت اولیه ۶.۹ ریشتر امروز (شنبه) جزایر اوگاساوارا در این کشور را لرزاند. به گزارش شینهوا، این زمین لرزه در مرکز توکیو نیز احساس شده و هیچ هشدار سونامی در پی آن صادر نشده است.

همچنین تاکنون گزارشی در مورد خسارات و تلفات ناشی از این حادثه منتشر نشده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: ایسنا

tags # زلزله ، ژاپن سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • روایتی از هنرآفرینی هنرمندان نصف‌جهان در قطب عاشقی عالم، «کعبه»
  • (ویدئو) لحظه وقوع زلزله آخرالزمانی ژاپن
  • از چند سالگی پیر محسوب می‌شویم؟
  • از چند سالگی پیر محسوب می‌شویم؟
  • جدیدترین شماره مجله «خیمه» منتشر شد
  • (ویدئو) وضعیت عجیب این خودرو در لحظه وقوع زلزله
  • وضعیت عجیب این خودرو در لحظه وقوع زلزله ۶.۹ ریشتری ژاپن | ویدئو
  • مستند جوانمرد؛ روایتی از زندگی شهید غیرت حمیدرضا الداغی
  • سن مناسب برای فرزندآوری؛ از تصویر تا واقعیت
  • (ویدئو) روایتی از خلاقیت هوتن شکیبا برای صداپیشگی «بچه»