Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ علی محمدی رئیس مرکز شماره گذاری پلیس راهور ناجا در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس به افزایش ساعت کاری مراکز تعویض پلاک اشاره و اظهار داشت: با توجه به افزایش تقاضای مراجعان و در راستای تسهیل و خدمت رسانی بیشتر به متقاضیان برای امر شماره گذاری وسایل نقلیه، مقرر شد از امروز دوشنبه ساعت مراکز کاری تعویض پلاک در سراسر کشور افزایش یافته و تا ساعت ۱۷ ادامه داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی‌گفت: ساعت کاری مراکز تعویض پلاک در تمام روزهای هفته از شنبه تا پنجشنبه به غیر از روزهای جمعه و تعطیل از ساعت ۷ صبح تا ۱۷ خواهد بود.

رئیس مرکز شماره گذاری پلیس راهور ناجا در پاسخ به دیگر پرسش فارس در خصوص چگونگی فعالیت مراکز تعویض پلاک در روز پنجشنبه ۲۸ اسفند ماه اعلام کرد: در روز پنجشنبه آخر سال نیز مراکز تعویض پلاک در سراسر کشور تا ساعت ۱۷ فعال خواهند بود.

سرهنگ محمدی خاطرنشان کرد: متقاضیان باید ابتدا به سایت پلیس راهور ۱۲۰ وارد شده و با ورود به سامانه نوبت دهی، بازه زمانی مد نظر خود را انتخاب کنند؛ سپس در روز و ساعتی که رزرو کرده اند به مرکزی که مشخص کرده اند_ نه زودتر و نه دیرتر_ با مدارک کامل حضور یابند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: سرهنگ محمدی رئیس مرکز شماره گذاری پلیس راهور ناجا پلاک شماره گذاری تعویض پلاک افزایش ساعت کاری ۵ شنبه آخر سال پلیس راهور سامانه نوبت دهی رزرو مراکز تعویض پلاک تعویض پلاک شماره گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۴۸۲۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت دلار و یورو در مرکز مبادله ایران امروز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت

به گزارش خبرنگار مهر، در معاملات امروز پنجشنبه (۱۳ اردیبهشت) مرکز مبادله ارز و طلای ایران، هر اسکناس دلار آمریکا با ثبات نسبت به روز کاری قبل به‌نرخ ۴۴ هزار و ۳۱۴ تومان و حواله دلار نیز به‌نرخ ۴۱ هزار و ۳۷۶ تومان معامله می‌شود.

قیمت هر اسکناس یورو در مرکز مبادله ایران نیز با کاهش نسبت به روز کاری قبل به ۴۷ هزار و ۳۲۶ تومان و نرخ حواله یورو به ۴۴ هزار و ۱۸۹ تومان رسیده است.

همچنین اسکناس درهم امارات نیز با ثبات نسبت به روز کاری گذشته، ۱۲ هزار و ۶۶ تومان ارزش‌گذاری شده است و نرخ حواله درهم نیز ۱۱ هزار و ۲۶۶ تومان است.

برای مشاهده نرخ رسمی ارز و طلا به سایت مرکز مبادله ایران به نشانی « www.ice.ir» مراجعه کنید.

کد خبر 6095006 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • آخرین اخبار از وضعیت ترافیکی راه‌هایی کشور امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت/ کدام محورها مسدود است؟
  • این خودروها پلاک ملی نمی‌ گیرند
  • آخرین وضعیت معابر پایتخت در روز پنجشنبه
  • قیمت دلار و یورو در مرکز مبادله ایران امروز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت
  • نگهداری تَک‌پلاک جرم است
  • نگهداری تَک پلاک جرم است | مسئولیت ارتکاب جرم با پلاک مفقودی بر عهده کیست؟ | مالک خودرو ۲۴ ساعت مهلت اعلام مفقودی دارد
  • تعطیلی پنجشنبه‌ها منجر به کاهش حقوق می شود؟+ جزئیات
  • نگهداری تَک پلاک جرم محسوب می‌شود
  • نگهداری تَک پلاک جرم محسوب می‌شود/اعمال قانون و اعزام به پارکینگ
  • اطلاعیه شماره یک ستاد انتخابات کشور / مهلت تبلیغات کاندیداهای مجلس اعلام شد