Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@09:14:33 GMT

ارز ۴۲۰۰ تومانی زیان آور است

تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۴۸۳۰۴

ارز ۴۲۰۰ تومانی زیان آور است

به گزارش ایرنا، حسین پیرموذن روز دوشنبه در همایش فعالان بخش خصوصی اردبیل افزود:هرچند حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی احتمال دارد منجر به تورم بشود ولی از طرفی دیگر سبب جلوگیری از قاچاق کالا می‌شود.

وی اظهار کرد: صادرکنندگان مدتی با بانک مرکزی درباره پیمان سپاری ارزی  درگیر بودند بطوریکه  بسیاری از کارت‌های بازرگانی تعلیق و بسیاری از سرمایه گذاران هم لطمه دیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیرموذن خواستار حمایت از تولیدکنندگان و صادرکنندگان شد و گفت:در حال حاضر تولیدکنندگان نیازمند حمایت ویژه در ارتباط با تسهیلات ، تامین مواد اولیه و کمک‌های فنی و اعتباری هستند که نیاز است بیشتر مدنظر قرار بگیرد.

وی ادامه داد:برای استان اردبیل اعتبارات کمک‌های فنی و اعتباری تخصیص داده نشده و بودجه ای هم از این محل برای واحدهای تولیدی در نظر گرفته نشده که ضروری است  نمایندگان مجلس بازنگری لازم را در این باره داشته باشند.

رئیس اتاق مشترک بازرگانی ایران و جمهوری آذربایجان، مشارکت در بازسازی مناطق آزاد شده قره‌باغ را مهم‌ترین زمینه همکاری تهران ـ باکو عنوان کرد و گفت:همه ارکان کشور خواهان حضور ایران در بازسازی قره‌باغ هستند و ما نباید این فرصت را از دست بدهیم و باید با قدرت در این بازسازی رقابتی مشارکت کنیم.

پیرموذن همچنین سرمایه‌گذاری مشترک را از زمینه‌های دیگر همکاری اقتصادی دو طرف بویژه در بازسازی قره‌باغ ذکر کرد و افزود:بزودی با تشکیل کمیته‌ای زمینه مشارکت شرکت‌های ایرانی در بازسازی قره باغ فراهم می‌شود.

وی بیان کرد: استان اردبیل در زمینه کشت فراسرزمینی و تولید محصولات کشاورزی مزیت خوبی دارد و توان این استان در این بخش بالاست و باید شرکت‌های توانمند و صاحب تجربه برای مشارکت در احیای بخش کشاورزی منطقه قره‌باغ به کار گرفته شوند.

رئیس اتاق بازرگانی مشترک ایران و جمهوری آذربایجان، نبود ارتباط بانکی و تبعات ناشی از تحریم را از جمله موانع حضور جدی و مشارکت فعال ایران در بازسازی قره‌باغ ذکر کرد و افزود: در این زمینه لازم است که بانک مرکزی ۲ کشور  تفاهم‌نامه‌ای برای تضمین مالی شرکت‌های فعال امضا کنند.

پیر موذن خواستار کاهش تعرفه صادرات ایران به جمهوری آذربایجان از ۳۸ درصد کنونی به چهار درصد در قالب تعرفه ترجیحی شد و گفت: این اقدام، توان رقابتی تجار و بازرگانان استان اردبیل را افزایش داده و زمینه برای توسعه مناسبات اقتصادی ۲ طرف را بیش از گذشته فراهم می‌کند.

در این همایش از صادرکنندگان نمونه استان اردبیل تجلیل شد.

برچسب‌ها تسهیلات بانکی نرخ ارز اتاق بازرگانی ایران استان اردبیل تجارت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تسهیلات بانکی نرخ ارز اتاق بازرگانی ایران تسهیلات بانکی نرخ ارز اتاق بازرگانی ایران استان اردبیل تجارت اخبار کنکور بازسازی قره باغ استان اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۴۸۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کت چرم معروف آل پاچینو(عکس)

عصر ایران - آلفردو جیمز پاچینو که بیشتر به نام آل پاچینو شناخته می شود، یکی از مشهورترین بازیگران جهان است. وی فردی شناخته شده و مورد احترام در دنیای بازیگری است. با این وجود، سلیقه وی در زمینه مد نیز هنوز الهام بخش بسیاری از مردم در سراسر جهان است. وی به اندازه هنرنمایی خود در فیلم های سینمایی، در زمینه انتخاب لباس و پوشش نیز سلیقه خوبی دارد.

فیلم سینمایی راه کارلیتو (Carlito’s Way) یکی از مشهورترین فیلم های این بازیگر مطرح هالیوود است. ترنچ کت چرمی که وی در این فیلم به تن داشت، همچنان برای افرادی که به سبک پوشش دهه 90 علاقمند هستند، یک گزینه خوب محسوب می شود. راه کارلیتو به کارگردانی برایان دی پالما در سال 1993 اکران شد.

کت چرم بلندی که آل پاچینو در این فیلم پوشیده بود به یکی از محبوب ترین مدل ها در آن زمان تبدیل شد و همچنان نیز طرفداران خاص خود را دارد.

 

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: بازیگر معروفی که در 11 سالگی با الویس پرسلی کارش را شروع کرد(+عکس)

دیگر خبرها

  • برق حرارتی یک ساله ۲۰ همت ضرر کرد
  • کت چرم معروف آل پاچینو(عکس)
  • بازدید وزیر کشور از غرفه استان اردبیل در نمایشگاه اکسپو
  • رکوردشکنی فروش نفت با تمرکز بر ابتکارات جدید در بازسازی پالایشگاه‌های مستهلک شده
  • اربعین حسینی برابر استکبار جهانی بازدارندگی ایجاد می‌کند
  • مطالبه ۳۵ میلیارد تومانی شهرداری قوچان در پروژه مجتمع فرهنگی هنری
  • فعالیت بیش از ۷۰ مرکز خدمات مشاوره‌ای در استان اردبیل
  • دارندگان کارت سوخت بخوانند/ این هشدار وزارت نفت را جدی بگیرید؛ وگرنه زیان سنگین می‌بینید
  • ویپ های ۲ میلیون تومانی در کشور/ چرا سیگارهای الکترونیک در ایران ممنوع نمی شود؟!
  • ایران قهرمان کشتی فرنگی جام صفوی در اردبیل شد