Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-27@01:39:00 GMT

فرصت‌سوزیِ تبدیل وضعیت کارکنان شهرداری تبریز

تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۴۸۵۵۶

فرصت‌سوزیِ تبدیل وضعیت کارکنان شهرداری تبریز

خبر می‌رسد وزارت کشور مجوز تبدیل وضعیت سیصد نفر از کارکنان شهرداری تبریز را صادر کرده است، سیصدنفری که در میان انبوه کارکنان قراردادی این مجموعه چشمگیر نیست و چالش‌های زیادی را برمی‌انگیزد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، تبدیل وضعیت کارکنان شهرداری تبریز و امنیت شغلی برای این کارکنان در سالهای اخیر یکی از اصلی‌ترین چالش‌های این مجموعه و از دغدغه‌های مهم کارکنان شهرداری بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرآیندی که چند و چون آن و زمان نهایی انجام آن همواره مورد بحث بوده اما ثمری نداشته است. اکنون خبر می‌رسد وزارت کشور مجوز تبدیل وضعیت سیصد نفر از کارکنان شهرداری تبریز را صادر کرده است. سیصدنفری که در میان انبوه کارکنان قراردادی این مجموعه چشمگیر نیست و چالش‌های زیادی را برمی‌انگیزد.

مقصود احمد خانلو، رئیس شورای اسلامی‌کار تامین نیروهای شهرداری تبریز در گفت‌وگو با آناج به مجوز تبدیل وضعیت سیصد نفر از کارکنان شهرداری اشاره کرد و اظهار داشت: در جلسه‌ گفت‌وگو درباره مصوبه مجلس برای تبدیل وضعیت ۲۰۰۰۰۰ نفر از کارکنان شهرداری کل کشور آقایان منادی نماینده تبریز، دبیری رئیس شورای شهر، شهین باهر شهردار تبریز و موحدنیا معاون برنامه ریزی شهرداری حضور داشتند که وزرات کشور مجوز استخدام ۱۲ هزار و ۴۰۰ نفر در کل کشور را صادر کرد. این ابلاغ به اندازه ده درصد پست‌های خالی ارائه شده است.

وی با اشاره به اینکه در این جلسه نحوه ساماندهی نیروهای شهرداری تبریز مطرح شد، خاطرنشان ساخت: علاوه بر تبدیل وضعیت در این خصوص نیز با مدیرکل شهرداری‌های کشور گفت‌وگو انجام شد.

این تصمیم درحالی به مجوز تبدیل شد که زمزمه‌هایی مبنی بر فرصت‌سوزی شهرداری درباره تبدیل وضعیت ۱۹۰۰نفر از کارکنان در سال گذشته شنیده می‌شود.

کاهش سهمیه تبدیل وضعیت نسبت به سال گذشته اولین‌بار توسط روح‌الله دهقان‌نژاد، از فعالین رسانه‌ای تبریز مطرح شد.

او در توئیتی در خصوص کاهش سهمیه شهرداری تبریز برای انجام تبدیل وضعیت نوشت:

گفته می‌شود که وزارت کشور در سال گذشته اسامی‌نیروهای تبدیل وضعیت را درخواست کرده بود اما با تعلل شهرداری تبریز در ارائه کامل مستندات و با رفت و برگشت چندین باره‌ی اسامی، در نهایت این مجوز با شکایت یکی از کارکنان شهرداری رشت و با حکم دیوان عدالت، در کل کشور باطل شد و به همین دلیل شهرداری تبریز از فرصت پیش آمده برای تبدیل وضعیت ۱۹۰۰ نفر استفاده نکرد. این درحالیست که به گفته مطلعین مسائل اداری، در برخی شهرها و پیش از حکم ابطال دیوان عدالت، تبدیل وضعیت‌ها انجام شده بود.

خانلو نماینده شورای تامین نیرو با اشاره به ابطال مجوز در سال گذشته عنوان کرد: ده درصد از پست‌های خالی در شهرداری تبریز به اندازه سیصد نفر است و مجوز تبدیل وضعیت ۱۹۲۰ نفر مربوط به سال گذشته بود که دیوان محاسبات آن بخشنامه را برای کل کشور به خاطر شکایت یک نفر از شهرداری رشت، باطل کرد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: نفر از کارکنان شهرداری کارکنان شهرداری تبریز مجوز تبدیل وضعیت سال گذشته سیصد نفر کل کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۴۸۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکورد بزرگترین اجتماع طناب زنی کشور در تبریز شکست

ایسنا/آذربایجان شرقی با شرکت ۱۸۰۰ دانش آموز تبریزی رکورد «بزرگترین اجتماع طناب زنی» کشور شکسته شد.

همایش بزرگ طناب زنی به مناسبت هفته سلامت توسط تربیت بدنی شهرداری منطقه یک تبریز و با همکاری باشگاه ورزشی شهرداری، معاونت تربیت بدنی آموزش و پرورش و همچنین هیات ورزش‌های همگانی آذربایجان شرقی در پارکینگ شماره ۲ ائل گلی برگزار شد.

در این همایش بیش از ۱۸۰۰ دانش آموز ناحیه ۵ آموزش و پرورش تبریز شرکت کرده و طناب زنی کردند. 

پیش از این، رکورد ملی «بزرگترین اجتماع طناب زنی» با شرکت ۱۲۰۰ نفر متعلق به شهرستان قیامدشت استان تهران بود.

در پایان این برنامه ده‌ها دوچرخه و جوایز ارزنده از طرف شهرداری منطقه یک تبریز به قید قرعه به دانش آموزان اهدا شد.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری و همچنین شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز نیز در برگزاری این رویداد بزرگ همکاری کردند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اسراییل تبدیل به بلای جان آمریکا شده است
  • تبدیل ۴۰۰ هزار مجوز کاغذی به شناسه یکتا (فیلم)
  • ۲۵ اردیبهشت امسال آخرین مهلت برای تبدیل مجوز‌های کاغذی به شناسه یکتا
  • تبدیل بیش از ۴۰۰ هزار مجوز کاغذی به شناسه یکتا
  • تمدید مهلت تبدیل مجوز‌های کاغذی به الکترونیکی تا ۲۵ اردیبهشت ماه
  • رکورد بزرگترین اجتماع طناب زنی کشور در تبریز شکست
  • جزئیات تبدیل وضعیت کارکنان شرکتی به قرارداد کار معین در سال ۱۴۰۳
  • کدام استان‌ها و دستگاه‌ها در تبدیل مجوز‌های کاغذی صدرنشین هستند؟
  • قابل توجه فعالان اقتصادی
  • تبدیل وضعیت کارکنان شرکتی به قرارداد کار معین در سال ۱۴۰۳