Web Analytics Made Easy - Statcounter

 علی اکبر عیسی آبادی در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: در پی تماس مردمی با مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر یک مورد گازگرفتگی در روستای سیف آباد این شهرستان ، بلافاصله تیمی از عوامل انتظامی و تخصصی، به همراه دیگر نیروهای امدادی به محل حادثه اعزام شدند. 
 
وی ادامه داد: هنگامی که ماموران به محل رسیدند مشاهده کردند مادر خانواده به همراه فرزند 6 ماهه اش در منزل حضور داشته اند که به علت گازگرفتگی فوت شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
 
فرمانده انتظامی شهرستان ساوه با اشاره به اینکه در بررسی های اولیه به عمل آمده مشخص شد قابلمه حاوی آب و سیب زمینی به جوش آمده و بعد از سرریز کردن آب باعث خاموش شدن اجاق گاز و به دنبال آن پرشدن گاز در فضای منزل و در نهایت باعث فوت افراد آنان شده است که با تأیید مرگ این دو نفر توسط عوامل اورژانس 115، اجساد آنان برای اقدامات قانونی به پزشکی قانونی انتقال داده شد. 
 
عیسی آبادی تصریح کرد: متاسفانه هر ساله استفاده از وسایل گاز سوز شاهد وقوع حوادثی تلخ و داغدار شدن خانواده ای هستیم که امید است شهروندان عزیز هنگام استفاده از وسایل گاز سوز نکات و اصول ایمنی را رعایت کنند.

انتهای پیام

منبع: فارس

کلیدواژه: مرگ گاز گازگرفتگی آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۴۸۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولد یک نوزاد در هیاهوی سیلاب/نجات جان دو انسان توسط امدادگران

به گزارش خبرنگار مهر، ۱۵ اردیبهشت در روزی که بر اثر سیلاب و جاری شدن رودخانه‌های فصلی تمامی جاده‌های روستایی مسدود شده بود، امدادگران پایگاه چاهداشی شهرستان گزارشی مبنی بر گرفتار شدن آمبولانس حامل مادر باردار پشت رودخانه فصلی روستای میغان دریافت کردند.

خودروی آمبولانس که برای انتقال مادر باردار از روستای بصیران به شهرستان نهبندان راهی این روستا شده بود، پشت رودخانه فصلی روستای میغان گیر افتاد و با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات هلال احمر خراسان جنوبی تماس گرفت و درخواست کمک کرد.

بلافاصله پس از دریافت گزارش خودروی آمبولانس هلال احمر پایگاه چاهداشی شهرستان نهبندان به روستای بصیران اعزام و مادر باردار را به سلامت به بیمارستان رساند.

نوزاد این مادر باردار به محض رسیدن به بیمارستان به سلامت به دنیا آمد و گرمابخش خانواده ۵ نفره شد.

دختر تازه متولد شده این مادر در سلامتی کامل می‌باشد.

کد خبر 6096413

دیگر خبرها

  • فیلم| وداع مادر شهید «جلال اعتماد» با فرزند شهیدش
  • فرزندی تربیت کنید که پس از مرگ برایتان طلب مغفرت کند + فیلم
  • نجات جان مادر باردار در نهبندان
  • تولد یک نوزاد در هیاهوی سیلاب/نجات جان دو انسان توسط امدادگران
  • تولد یک نوزاد در هیاهوی سیلاب نهبندان
  • تشییع و خاکسپاری مادر شهید ایزدیان در مسجدسلیمان+فیلم
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مادر شهیدان والامقام دزفولی در اندیمشک
  • تخلف بهداشتی بیش از ۳۰۰ واحد صنفی را در قزوین به تعطیلی کشاند
  • ببینید | فرزندی تربیت کنید که پس از مرگ برایتان طلب مغفرت کند
  • مبارزه علیه سن مادر در ۱۸ هزار هکتار از مزارع رزن