Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان در وبینار سراسری مدیران کل ورزش و جوانان استان های سراسر کشور توضیحاتی راارائه داد.

 به گزارش برنا؛ مهدی علی نژاد معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان در وبینار سراسری مدیران کل ورزش و جوانان استان های سراسر کشور گفت :با هماهنگی ستاد ملی مبارزه با کرونا لیگ ۲۰ رشته در سال ۹۹ برگزار و اردوهای ملی بیشتر رشته ها از شهریور ماه انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

علی نژاد ادامه داد: ستاد بازی های آسیایی و المپیک باید در ادارات کل شکل بگیرد و برای چگونگی کسب سهمیه المپیک 2021 و 2024 و مسابقات آسیایی 2022 برنامه ریزی شود. 

او افزود: برگزاری المپیاد استعدادهای برتر فرصت مناسبی برای کشف استعدادها بود اما نکته مهم تر نگهداشت این استعدادهاست. 

علی نژاد تاکید کرد: ادارات کل باید هر 3 ماه یک بار گزارشی از روند ستاد بازی های آسیایی و المپیک و استعدادیابی خود را به معاونت ورزش قهرمانی و حرفه ای ارائه دهند. 

او تصریح کرد: انتخابات هیات های استانی باید به موقع برگزار شود و لازم است هر هیات کانون قهرمانی داشته باشد، دارات کل نسبت به عملکرد هیات ها مسئول هستند.

 معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان  گفت: شورای  آموزشی در ادارات کل باید شکل بگیرد و اثربخشی آن از طریق شاخصه ها انجام شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: وزارت ورزش مهدی علی نژاد ستاد کرونا معاون ورزش حرفه ای و قهرمانی معاون ورزش قهرمانی و ورزش قهرمانی و حرفه ای ورزش و جوانان ادارات کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۴۸۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برترین‌های المپیاد ورزش کارگری استان تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، در دومین المپیاد ورزش کارگری استان یزد، ۶ هزار کارگر مرد و زن یزدی از ۶۶ واحد تولیدی استان در رشته‌های طناب زنی، پرتاب توپ، دو سرعت و قوی‌ترین مردان به رقابت باهم پرداختند.
دومین المپیاد ورزش کارگری استان از مهرماه ۱۴۰۲ با هدف ترویج بیشتر فرهنگ ورزش در بین کارگران استان یزد آغاز شد و تا اسفندماه ادامه داشت.

دیگر خبرها

  • آموزش‌های فنی و حرفه‌ای مقدمه‌ای برای ایجاد اشتغال جوانان است
  • برترین‌های المپیاد ورزش کارگری استان تجلیل شدند
  • تالاخادزه ایران کجاست؟
  • اسبقیان خطاب به دوومیدانی‌کاران: عملکرد شما را تحت نظر داریم
  • اوجاقی:به سمت برگزاری مسابقات ورزشی پایتخت‌های آسیایی می رویم
  • پیام تبریک وزیر ورزش و جوانان در پی قهرمانی تیم ملی فوتبال دختران
  • اختتامیه جشنواره جوان ایرانی، پرچمدار پیشرفت + تصویر
  • معرفی جوانان برتر همدان در جشنواره جوانان برتر ایران زمین
  • پایان کار دونده های ایران با دو مدال و کسب نخستین طلای جوانان
  • از بازی با استقلال خیالمان راحت است | انگیزه آسیایی شدن داریم