Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-30@06:02:33 GMT

پلمب انبار اقلام احتکار شده در بندرترکمن

تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۴۹۳۷۸

پلمب انبار اقلام احتکار شده در بندرترکمن

جانشین فرمانده انتظامی استان از پلمب انبار 627 تن ذرت، نشاسته و سویای احتکار شده در شهرستان "بندرترکمن" خبر داد.

سرهنگ "فرزاد تاجره"  اظهار داشت: ماموران انتظامی "بندرترکمن" پس از انجام اقدامات اطلاعاتی، موفق شدند محل احتکار ذرت، نشاسته و سویا را در آن شهرستان را کشف کنند.

وی تصریح کرد: پس از هماهنگی با مراجع قضائی و در بازرسی از انبار مورد نظر به همراه نمایندگان اداره صمت شهرستان، 600 تن ذرت، 15 تن نشاسته و 12 تن سویای احتکاری کشف که برابر اعلام کارشناسان ارزش آن 20 میلیارد و800 میلیون ریال برآورد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین فرمانده انتظامی استان گلستان با اشاره به تحویل اقلام کشف شده به مراجع ذیصلاح، خاطرنشان کرد: احتکار از جمله مواردی است که آسیب های فراوانی به اقتصاد جامعه وارد می کند.

سرهنگ تاجره در پایان گفت: در این عملیات یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.#پلیس 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۴۹۳۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق کالا و احشام در یاسوج

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، سرهنگ بهمن گرجیان گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت کالا و احشام در سطح شهرستان بویراحمد، موضوع ضمن هماهنگی با مرجع قضائی در دستور کار مأموران پاسگاه انتظامی دشتروم این فرماندهی قرار گرفت. وی افزود: مأموران با انجام اقدامات فنی و تخصصی گسترده یک سارق کالا و احشام را شناسایی و دستگیر کردند. گرجیان تصریح کرد: مأموران در بازرسی از مخفیگاه سارق ۳ رأس گوسفند و مقادیری اموال مسروقه کشف و ضبط کردند. فرمانده انتظامی شهرستان بویراحمد در پایان خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد. 

دیگر خبرها

  • ۲ کلاهبردار در دیواندره دستگیر شدند
  • کشف انبار احتکار ۳۳ میلیاردی کالاهای اساسی در بندرعباس
  • کشف بیش از ۲ تن شکر احتکار شده در زیرکوه
  • ۱۲ متهم متواری در فلاورجان دستگیر شدند
  • کشف ۲۲ تن برنج احتکار شده در خراسان جنوبی
  • انبار دپوی باتری خودرو در بابل کشف شد
  • پلمب ۱۷ انبار غیرمجاز جمع‌آوری و فروش ضایعات در شیراز
  • پلمب۲ تالار متخلف در صومعه‌سرا
  • کشف ۴ میلیارد تومان داروی غیرمجاز و تاریخ گذشته در پردیس
  • دستگیری سارق کالا و احشام در یاسوج