Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@05:24:20 GMT

هاشمی: برای المپیک نیاز به حمایت بیشتری داریم

تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۴۹۴۳۲

هاشمی: برای المپیک نیاز به حمایت بیشتری داریم

سرمربی تیم ملی تفنگ گفت: امیدوارم مشکل فشنگ حل شود، ما نیاز به حمایت بیشتری داریم.

به گزارش ایسنا، الهام هاشمی در نشست خبری فدراسیون تیراندازی، گفت: ما در ابتدا مشکل فشنگ داشتیم و تمرین به خاطر شرایط کرونا فقط صبح تا ظهر انجام می‌شد. خواسته‌های من بیشتر حول و حوش این مسائل بود. در نهایت ما به توافق رسیدیم و امیدواریم مشکل فشنگ حل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۳۰ هزار فشنگی که در اختیار باشگاه‌ها بود را فدراسیون خریداری کرد اما برای المپیک نیاز به حمایت بیشتر داریم.

اگر امکان تهیه فشنگ نباشد، باید در خارج از کشور اردو داشته باشیم تا با فشنگ تمرین کنیم. امیدوارم این امکان بعد از عید فراهم شود چون در گذشته و قبل از المپیک هم این اردوها انجام می‌شد.

وی در خصوص تاثیر مسابقات آنلاین گفت: مسابقات با حضور چند کشور برگزار شد و از نظر من از هیچ چیز بهتر بود. یک سالی بود در هیچ مسابقه‌ای شرکت نکرده بودیم و باید روحیه جنگندگی پیدا می‌کردیم. کیفیت مسابقات مناسب بود و من از آن رضایت داشتم. فقط مسابقات لیگ فشرده انجام شد و این باعث خستگی تیراندازان می‌شد. چون هیچ مسابقه‌ای نبود نیاز به حضور در مسابقات چه آنلاین و چه حضوری داشتند. قرار بود تا آخر امسال نفرات جایگزین معرفی شوند و در سال جدید نفرات اصلی مشخص شوند. بیشتر سهمیه‌ها دو رشته‌ای هستند. در لیگ نفراتی بودند که موفق عمل کرده‌اند اما آن‌ها تک رشته‌ای هستند. در این شرایط هم نمی‌توان تیرانداز ساخت چون فشنگ‌ها کم است. انتخابی ما قرار بود که با توجه به جام جهانی هند و کره باشد.

وی گفت: اگر بتوانیم به خواسته‌هایمان برسیم، قطعا رکوردها بهتر خواهد شد. اگر مشخص شود که هر فردی در چه مسابقه‌ای شرکت و تمرین بیشتر می‌کند، قطعا رکورد بهتر خواهد شد. اگر چیزهایی که لازم است فراهم شود، امیدوارم بهترین عملکرد را در المپیک داشته باشیم.

هاشمی در خصوص وضعیت حسین باقری و کسب سهمیه گفت: با توجه به رنکینگ مسابقات از سال ۲۰۲۰ امتیازات ۱۰ برابر شده است. مسابقات هند تاثیر زیادی خواهد داشت. ممکن است به خاطر نداشتن مسابقه کمی افت داشته باشیم. حسین باقری امتیازش ۲۴ است و با قانون جدید، مسابقات امتیاز بیشتری دارند. ممکن است نفرات دیگری هم شانس داشته باشند. سهمیه رنکینگ تنها دو شانس است و به بالاترین رنکینگی داده می‌شود. اواخر خرداد و بعد از پایان مسابقات سهمیه داده می‌شود. اکنون اصلا نمی‌توان گفت چه کسی شانس دارد.

وی در ادامه افزود: از بعد فنی دوست داشتم المپین‌ها در مسابقات جام جهانی شرکت کنند. همیشه قبل المپیک ۳ جام جهانی بود اما اکنون تنها یک مسابقه مانده است. دوست داشتم تیراندازان بیشتر در مسابقات شرکت کنند. سلامتی ورزشکاران برای ما در درجه اول است. کمیسیون پزشکی در این خصوص نظر داشتند و صلاح ندانستند که اعزام انجام شود.

کهرنگی نایب رئیس بانوان در این نشست و در تکمیل صحبت‌های هاشمی، گفت: به کمیته پزشکی درخواست کتبی دادیم، آقای بهرامی‌نژاد صلاح ندانست چون تیم‌های اعزامی واکسن دریافت کرده‌اند. بعد از این نظر، کمیسیون پزشکی برگزار نشد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تیم ملی تفنگ سرمربی تیم ملی تفنگ الهام هاشمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۴۹۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غیبت وزنه‌برداری ایران در قهرمانی نوجوانان جهان

تیم ملی وزنه‌برداری نوجوانان ایران در مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۲۴ پرو شرکت نمی‌کند.

به گزارش ایسنا، مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی نوجوانان جهان از ۲۲ تا ۲۶ می (۳ تا ۶ خرداد) در لیما پرو آغاز می‌شود. فدراسیون جهانی وزنه‌برداری لیست وزنه‌برداران حاضر در این مسابقات را اعلام کرد و نامی از وزنه‌برداران ایران وجود نداشت.

علاوه بر ایران کشورهایی مانند چین، کره جنوبی و کره شمالی هم وزنه‌بردار در این لیست ندارند و شرکت نمی‌کنند.

سجاد انوشیروانی رییس فدراسیون وزنه برداری پیش از این در گفت‌وگو با ایسنا در مورد اعزام نوجوانان به قهرمانی جهان پرو اعلام کرده بود: باید تمرکز اصلی ما بر روی المپیک باشد. بعد از بازی‌های المپیک مسابقات متعددی در رده‌های سنی مختلف داریم از این رو احتمال دارد که فدراسیون تمرکزش را بر روی المپیک و مسابقات متعددی که بعد از آن وجود دارد، بگذارد."

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رسمی؛ حسن یزدانی بدون مسابقه به المپیک پاریس می رود
  • شرایط حضور حسن یزدانی در المپیک پاریس مشخص شد
  • اماواگر‌های ۲ مسابقه حساس در مسیر پاریس-آلبانی برای برادران گرایی؛ انتخابی با پایانِ باز!
  • فصیحی: استاد اولین‌ها هستم و از حضور در لیگ الماس خوشحالم
  • غیبت وزنه‌برداری ایران در قهرمانی نوجوانان جهان
  • حمایت‌ها باید همه جانبه و یکپارچه باشد
  • دلیل محرومیت چی‌چی اوغلو از المپیک؛ آنتونیو کوتاه می‌آید؟
  • ملی‌پوش فرنگی که شاید در مسابقات مجارستان کشتی بگیرد
  • لیگ کشتی از شهریور آغاز می‌شود / یاری: امیدوارم امسال کشتی طلای بیشتری در المپیک بگیرد
  • یاری: لیگ کشتی بعد از المپیک شروع می‌شود