Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@03:34:24 GMT

نوجوان همدانی بر اثر انفجار ترقه مصدوم شد

تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۴۹۹۲۵

نوجوان همدانی بر اثر انفجار ترقه مصدوم شد

سرهنگ جمشید باقری روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: به دنبال ارائه گزارشی به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر انفجار ترقه تیمی از ماموران کلانتری ۱۴ در محل حادثه حضور یافتند.

وی اضافه کرد: بررسی‌های پلیسی صورت گرفته گویای این بود که یک نوجوان در داخل منزل مسکونی با بهره گیری از یکسری مواد اولیه در حال تهیه و تولید موادمحترقه دست ساز بود که این مواد منفجر و موجب مصدومیت او شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان همدان با بیان اینکه همه ساله افرادی به علت تهیه مواد محترقه یا استفاده از آن دچار جراحت می شوند از شهروندان خواست در صورت اطلاع از محل نگهداری موادمحترقه موضوع را از طریق مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع رسانی کنند.

سرهنگ باقری از شهروندان به ویژه والدین خواست مراقب رفتارهای خطرناک فرزندان و اطرافیان باشند تا شاهد بروز سوانح ناگوار و عزادار و سیاه پوش شدن خانواده ها در نوروز ۱۴۰۰ نباشیم.

برچسب‌ها فرماندهی نیروی انتظامی همدان انفجار همدان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انفجار همدان انفجار همدان اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۴۹۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴ مصدوم در اثر انفجار در پارک پرواز تبریز

سخنگوی اورژانس استان آذربایجان شرقی گفت: در اثر انفجار در پارک پرواز تبریز، چهار نفر مصدوم شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، وحید شادی‌نیا عصر امروز _یکشنبه، نهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: انفجار گازهای متراکم فاضلاب در پارک پرواز چهار مصدوم برجای گذاشت.

وی افزود: حادثه عصر امروز یکشنبه، که بر اثر انفجار در چاه فاضلاب به علت نامشخص روی داد ۴ نفر دچار مصدومیت شد و توسط اورژانس به بیمارستان امام رضا (ع) تبریز انتقال یافتند.

به گزارش ایمنا، ️انفجار چاه فاضلاب در شهرک پرواز تبریز به دلایل نامشخص موجب خسارت به شهروندان شد. به گفته شاهدان عینی درب فاضلاب بعد از پرتاب شدن به هوا بر روی خودروی سواری رانا فرود آمده است که موجب مصدومیت شدید چهار نفر شده است.

کد خبر 748910

دیگر خبرها

  • ۴ مصدوم در اثر انفجار در پارک پرواز تبریز
  • انفجار در پارک پرواز تبریز/ ۴ نفر مصدوم شدند
  • دستگیری ۲۲ نفر از عوامل درگیری و تیراندازی در هویزه
  • دستگیری ۲۲ نفر از عوامل تیراندازی در هویزه
  • تجمع دانشجویان همدانی در حمایت از آزادی خواهی دانشجویان جهان
  • نخستین دوره مربیگری سطح یک اسکواش در همدان برگزار می‌شود
  • بيش از 89 هزار تماس با مرکز فوريت هاي پليسي گلستان
  • سفره همدانی‌ها با نان سبوس‌دار کامل می‌شود
  • انفجار منزل مسکونی در قم یک مصدوم داشت
  • انهدام باند پنجه طلا در همدان! / توصیه مهم پلیس به شهروندان