Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-26@03:33:08 GMT

استقرار جوی نسبتا ناپایدار تا ۳ روز آینده

تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۵۰۰۹۴

استقرار جوی نسبتا ناپایدار تا ۳ روز آینده

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان گفت: در اکثر مناطق شاهد آسمانی صاف تا کمی ابری و گاهی وزش باد نسبتا شدید خواهیم بود، استقرار جوی نسبتا ناپایدار تا ۳ روز آینده در آسمان اصفهان را داریم و از روز ۵ شنبه با ورود سامانه بارشی در استان بارندگی پیش‌بینی می‌شود.

ابراهیم هنرمند در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به استقرار جوی نسبتاً ناپایدار در ۳ روز آینده، افزود: بر این اساس در اکثر مناطق شاهد آسمانی صاف تا کمی ابری و گاهی افزایش ابر و وزش باد نسبتاً شدید خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به نفوذ سامانه بارشی از روز ۵ شنبه، تصریح کرد: از روز ۵ شنبه در استان اصفهان افزایش ابر و وزش باد نسبتاً شدید تا شدید و بارندگی پیش‌بینی می‌شود و بارش‌ها از مناطق غربی استان آغاز و به تدریج در روز جمعه در اکثر مناطق استان بارش برف و باران و وزش باد شدید را خواهیم داشت.

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان با اشاره به اینکه دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده در اکثر مناطق تغییر محسوسی ندارد، گفت: بیشینه و کمینه دمای هوای کلانشهر اصفهان بین ۲۲ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و ۴ درجه سانتی‌گراد بالای صفر در نوسان است.

وی اضافه کرد: چوپانان با دمای ۲۴ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و بوئین میاندشت با دمای ۷ درجه سانتی‌گراد زیر صفر به ترتیب گرم‌ترین و سردترین مناطق استان پیش‌بینی می‌شود.

هنرمند در خصوص بارندگی در استان اصفهان، تصریح کرد: تا اواخر روز چهارشنبه بارندگی نخواهیم داشت.

کد خبر 479968

منبع: ایمنا

کلیدواژه: بارش باران هواشناسی اداره کل هواشناسی استان اصفهان پیش بینی هوا بارندگی ناپایداری جوی سامانه بارشی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق درجه سانتی گراد اکثر مناطق استان اصفهان پیش بینی وزش باد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۵۰۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود سامانه ناپایدار به جو استان کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، و به نقل از اداره کل هواشناسی استان تا روز یکشنبه روند آرام افزایش دمای هوا،   وزش باد و رشد ابر، مهمترین پدیده‌های قابل توجه برای جو استان خواهند بود.
 به دنبال این وضعیت، سامانه‌ای ناپایدار از روز دوشنبه تا پایان هفته آینده جو منطقه را تحت تاثیر می‌گیرد.
این سامانه در روز دوشنبه موجب بارش‌های غالباً پراکنده بهاری خواهد شد.
با تقویت این سامانه از روز سه شنبه  ضمن کاهش نسبی دمای هوا، بتدریج شرایط برای بارندگی نسبتاً گسترده در سطح استان فراهم می‌شود.

دیگر خبرها

  • تداوم فعالیت سامانه بارشی و ناپایدار‎ی‌های محلی در اصفهان/ هوا گرم‌تر می‌شود
  • دمای روزانه در لرستان روند افزایشی دارد
  • ورود سامانه ناپایدار به جو استان کرمانشاه
  • تداوم بارش‌های رگباری در این استان‌ها/ کوهنوردی ممنوع!
  • پیش‌بینی وضعیت هوا طی روزهای آینده/ تداوم باد و باران در این نقاط
  • کاهش دمای هوا در استان
  • افزایش ۳۲ درجه‌ای دمای هوا در اردبیل
  • افزایش ۳۲ درجه‌ای دمای هوا در اردبیل تا هفته آینده
  • تا یکشنبه آینده کدام مناطق ایران باران می بارد؟
  • بارش‌های رگباری و وزش باد در اصفهان شدت می‌گیرد/ دمای هوا تا ۵ درجه خنک‌تر می‌شود