Web Analytics Made Easy - Statcounter

«حسین خوش اقبال» روز دوشنبه در جلسه ستاد انتخابات استان کرمانشاه از انتخابات به عنوان فرصتی ارزشمند برای تغییر ریل اداره کشور مطابق خواست عمومی یاد کرد و گفت: حضور مردم پای صندوق های رای عصاره و بن مایه جمهوریت نظام اسلامی است و انتخابات، گزینه بی نظیر برای صلاح و سعادت ملت است.  

وی تحقق مشارکت حداکثری را علاوه بر فراهم شدن مقدمات شکلی، مستلزم گفتمان سازی و تولید جریان فکری دانست و گفت: باید ارزش ها و کارکردهای عمیق و تحول آفرین انتخابات را برای مردم بازپردازی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه تصریح کرد: معاندان و بدخواهان با دمیدن در فضای ناامیدی به دنبال ایجاد افسردگی سیاسی و انتخاباتی هستند چرا که از انتخابات ضربه خورده اند.

خوش اقبال، با یادکردن از انتخابات به عنوان فرصت عبور از بحران ها افزود: در ادوار گذشته انتخابات و هنگامی که حتی در باور تحلیلگران هم نمی گنجیده ریل و مسیر کشور تغییر پیدا کرده و معادلات را برهم زده است.  

رییس ستاد انتخابات استان کرمانشاه تاکید کرد: نباید گذاشت این فرآیند و ابزار مهم با سیاه نمایی ها و یاس پراکنی ها کوچک انگاری شده و فرصت آن براحتی از دست برود.

وی انتخابات را یک منفعت عمومی مستمر دانست و گفت: برخی تصمیمات از جانب روسای جمهور تا چند نسل آینده را متاثر از خود کرده است. دریافت این منفعت و بازنمایی ارزش‌ها و کارکردهای آینده ساز و و تحول آفرین آن کار نخبگان، متفکران و رسانه هاست.
به گزارش خبرنگار ایرنا، انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا خردادماه سال ۱۴۰۰ همزمان برگزار می شود.  

برچسب‌ها استانداری کرمانشاه مشارکت انتخاباتی انتخابات ریاست جمهوری کرمانشاه پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استانداری کرمانشاه مشارکت انتخاباتی انتخابات ریاست جمهوری استانداری کرمانشاه مشارکت انتخاباتی انتخابات ریاست جمهوری کرمانشاه اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۵۰۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست گفتمان سازی بیانات مقام معظم رهبری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، در این نشست که با حضور نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد، کارشناسان دفتر نشر آثار مقام معظم رهبری ضمن تبیین برخی بیانات رهبر انقلاب با موضوعات فرهنگی، فریب رسانه‌های غربی با هدف انزوای مردم آشنا شد.
کارشناسان فرهنگی حاضر در این نشست نقطه عطف فعالیت‌های فرهنگی نوجوانان و جوانان انقلابی را مکتب و سیره امام صادق (ع) برشمردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • حال و هوای انتخاباتی در ۱۵ استان
  • درخواست انتخاباتی عضو دفتر رهبری از مردم /انتخاب هیات رئیسه مجلس دوازدهم در انحصار نمایندگان تهرانی نخواهد بود
  • مسیر اجرایی با انتخاب نماینده اصلح ترسیم می‌شود/نمایش نشاط عمومی با مشارکت مردم
  • نشست گفتمان سازی بیانات مقام معظم رهبری
  • آیا امام صادق (ع) فقط گوشه‌ای می‌نشست و درس می‌داد؟
  • تمرکز بر تکمیل پروژه‌های توسعه‌ای و شفاف‌سازی/جلوگیری از اعمال سلیقه‌های شخصی
  • ضرورت گفتمان سازی و تبیین راهبرد جامع برای تحقق شعار سال
  • آینده برای لرستان روشن است/ لزوم مشارکت حداکثری در انتخابات
  • چرا کشوری مثل مصر سریال «حشاشین» را ساخت؟
  • نباید از اهمیت مشارکت در دور دوم انتخابات غافل شد