Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر علوم بر ضرورت برگزاری کارگاه های آموزشی در ادارت تاکید کرد و گفت: باید برای اصلاح افرادی که احیاناً کم‌کاری می‌کنند و یا در رعایت قوانین و مقرارت سهل‌انگاری دارند، اقدام کرد.

به گزارش ایسنا، دکتر منصور غلامی در نشست هم‌اندیشی کارگزاران و هیئت‌های عالی نظارت و رسیدگی به تخلفات اداری که صبح امروز با حضور مدیران هیأت‌های عالی نظارت و رسیدگی به تخلفات اداری، رؤسای دانشگاه‌های کشور به صورت مجازی برگزار شد، با بیان اهمیت پشتیبانی بخش‌های اداری در توسعه علم و دانش در جامعه، افزود: شناخت و آشنایی کامل با آخرین برنامه‌ها و قوانین و ضوابط اداری، فناوری‌های جدید و آموزش‌های تخصصی و هر کاری که بتواند بخش آموزش و پژوهش را توانمند کند، بسیار ضروری و دارای اهمیت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر غلامی اظهار کرد: تعهد، اخلاق، توانمندی و تخصص در هیأت‌های رسیدگی به تخلفات هم برای بهبود شرایط و هم توجه به اجرای دقیق و صحیح قوانین و مقررات لازم است. هیأت‌های رسیدگی به تخلفات اداری، باید با برگزاری دوره‌های آموزشی و کارگاه‌های تخصصی همواره خود را بروز نگه دارند.

وزیر علوم با اشاره به اینکه بهره‌وری کم، عدم وجود تخصص و بی‌نظمی از جمله ضعف‌هایی است که همواره در نقدها مطرح می‌شود، گفت: باید برای اصلاح افرادی که احیاناً کم‌کاری می‌کنند و یا در رعایت قوانین و مقرارت سهل‌انگاری دارند، اقدام کرد. قطعاً کسی که از سلامت جسمی و روحی برخوردار است، امکان اصلاح در رفتار هم دارد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی وزارت علوم،دکتر غلامی با تاکید بر نقش اخلاق در اداره امور عمومی و اجتماعی به فرموده پیامبر گرامی اسلام اشاره کرد و گفت: به گفته رسول نبی اکرم (س) حتی لزوم بعثت نیز تکمیل و اتمام اخلاق است. مکارم اخلاقی را بسیار پراهمیت بدانیم و همواره آن را در کار خود سرلوحه قرار دهیم. نگاه تربیتی داشته باشیم که در سیره نبوی هم بر آن تاکید شده است و هرگز فراموش نکنیم که در هر جایگاهی که هستیم در دنیا و آخرت پاسخگوی اعمال خود خواهیم بود.

وزیر علوم، تحقیقات وفناوری با تاکید بر محوریت اخلاق در قضاوت‌ها گفت: همواره باید با عدالت و رحمت و با اصل امانتداری در خصوص موضوعات و مشکلات مطرح شده کارمندان قضاوت کنیم و با ظرافت و دقت و صرفاً با در نظر گرفتن رضای خداوند و اجرای عادلانه قانون، رفتار کنیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: وزير علوم تخلفات اداری اخلاق اداری رسیدگی به تخلفات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۵۰۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور ۱۰ مجوز فعالیت گردشگری سلامت در مشهد

مدیر امور گردشگری سلامت دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در سال جدید به منظور گسترش دامنه خدمت رسانی به بیماران بین‌الملل، ۱۰ مجوز جدید برای مراکز درمانی صادر شده تا بتوانند خدمات رسانی به گردشگران سلامت را در دستور کار قرار دهند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، به نقل از روابط عمومی علوم پزشکی مشهد، داوود خوش شکن، با اشاره به اینکه 4 بیمارستان و 6 درمانگاه تخصصی در ابتدای سال مجوز فعالیت در حوزه IPD را دریافت کردند، اظهار داشت: از 4 بیمارستان ، یک بیمارستان خصوصی و سه بیمارستان دولتی به تازگی  دارای مجوز جذب گردشگران سلامت را دریافت کردند. 

وی با اشاره به اینکه در فروردین ماه امسال جدید 2 هزار و 587 گردشگر سلامت از خدمات مراکز زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد بهره بردند، تصریح کرد: در مجموع 46 مرکز درمانی تاکنون مجوز جذب گردشگران خارجی را دریافت کرده اند که از این تعداد 19 بیمارستان خصوصی و 3 مرکز جراحی محدود و مابقی درمانگاه های تخصصی هستند. 

خوش شکن با بیان اینکه تعیین تکلیف بیماران خارجی در زمینه تهیه ارز در مراکز دولتی و خصوصی یکی از مهمترین اقدامات در سال جاری است، بیان کرد: هر بیمارستان یک شرکت رسمی گردشگری می تواند داشته باشد تا گردشگران خارجی با پول معتبر و در دسترس خود بتوانند هزینه های درمانی را بپردازند. 

وی با اشاره به اینکه ساماندهی ارز برای گردشگران خارجی را می توان یکی از مهمترین اقدامات در سال جاری دانست و افزود: افرادی که واسطه معرفی بیماران خارجی به مراکز درمانی می شوند باید کارت شناسایی معتبر را به امضای دانشگاه علوم پزشکی مشهد و میراث فرهنگی داشته باشند و در دوره آموزشی 20 ساعته شرکت کنند در غیر این صورت امکان معرفی بیماران خارجی را به مراکز درمانی ندارند. 

مدیر امور گردشگری سلامت دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه سامانه جامع گردشگری سلامت به منظور دسترسی آسان گردشگران سلامت در حوزه ارتباط گیری با مراکز درمانی برای اولین بار به صورت پایلوت با همکاری دانشگاه علوم پزشکی مشهد ، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و بخش خصوصی در مشهد راه اندازی می‌شود، تصریح کرد: این سامانه ابتدا در یک شیفت و بعد به صورت شبانه روزی پاسخگوی گردشگران خارجی است و آنها می‌توانند به راحتی پاسخ سئوالات خود را دریافت کنند. 

وی گفت: سال گذشته بیش از  80 هزار بیمارخارجی از خدمات مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد بهره بردند.

انتهای پیام/282/.

دیگر خبرها

  • مخبردزفولی نماینده شورای عالی انقلاب فرهنگی در دانشگاه آزاد شد
  • بهترین اتوماسیون اداری برای دانشگاه های علوم پزشکی چیست؟
  • صدور ۱۰ مجوز فعالیت گردشگری سلامت در مشهد
  • عموعابدینی: آمایش رشته‌های تحصیلی در دستور کار وزارت علوم و شورای انقلاب فرهنگی است
  • نمایندگان شورا در وزارتین علوم، بهداشت و دانشگاه آزاد تعیین شدند
  • نخستین کنفرانس بین‌المللی علوم وفنون هسته‌ای دراصفهان آغاز می‌شود
  • عصر امروز، آغاز نخستین کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای در اصفهان
  • برگزاری مراسم تجلیل از معلمان نمونه بسجی جهادگر استان در تبریز
  • ضرورت مشارکت ذینفعان حوزه علوم انسانی در تدوین سیاست‌ها
  • دادستان کل کشور: به قاچاقچیان مواد مخدر رحم نمی‌کنیم