Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن رمضان زاده با اشاره به اینکه برای اجرای کامل هر طرحی که بتواند کرونا را مهار کند نیاز به همکاری مردم است، گفت: عادی انگاری شرایط از سوی مردم و رعایت نکردن پروتکل های اجتماعی در جامعه موجب می شود تا تلاش های کادر درمان برای مقابله با کرونا هدر برود و با موج های شدید و پی در پی این بیماری روبرو شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کُردتودی، در روزهای که کرونا اوج گرفته بود و یک تازی می کرد یکی از طرح های که توانست سهم بسزایی در کنترل این بیماری ایفا کند طرح شهید سلیمانی بود طرحی که با  اجرای  آن تا مدت ها شاهد کاهش پیشگیری از مرگ و میر این ویروس در بین هموطنانمان بودیم.

مسوول بسیج جامعه پزشکی کردستان در گفتگو با خبرنگار کردتودی اظهار داشت: با اجرای طرح شهید سلیمانی در ابتدای آذر ماه سال جاری در استان کردستان آمار مبتلایان و بستری شدگان و فوتی های کرونا  تا ۸۵ درصد کاهش یافت.

وی ازتشدید این طرح در دو هفته منتهی به پایان سال خبر داد و اظهار داشت: این طرح مبتنی بر پیشگیری و مقابله از بدو شکل‌گیری بیماری است و شامل مراقبت در شروع بیماری و نظارت و پایش می‌شود.

رمضان زاده در ادامه عنوان داشت: اخیرا آمار بستری شدگان  به ۱۱۰ نفر و فوتی ها به صفر رسیده بود و این به برکت طرح شهید سلیمانی و رعایت کردن کامل پروتکل های بهداشتی از طرف مردم بود.

وی از تشدید این طرح در دو هفته پایانی سال خبر داد وبیان داشت: هر نهاد، اداره و ارگانی که افرادی مبتلا یا مشکوک به بیماری کرونا داشته باشند سریعا شناسایی و از تمام اطرافیان و خانواده فرد مبتلا  تا ده نفر تست انجام می شود.

مسئول بسیج جامعه پزشکی استان کردستان با اشاره به اینکه برای اجرای کامل هر طرحی که بتواند کرونا  را مهار کند نیاز به همکاری مردم است افزود: عادی انگاری شرایط از سوی  مردم و رعایت نکردن پروتکل های اجتماعی در جامعه موجب می شود تا تلاش های کادر درمان برای مقابله با کرونا هدر برود و با موج های شدید و پی در پی این بیماری روبرو شویم.

رمضان زاده با توصیه به مردم بیان داشت: شهروندان از انجام خریدهای غیرضروری در این شرایط صرف نظر کرده  تا با دست خود باعث این امر نشویم که خانواده ای عزیزش را در آستانه نوروز از دست بدهد و سیاه پوش شود.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: طرح شهید سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۵۰۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره شهید دانشجو در خانوک

حجت‌الاسلام غفوری، امام جمعه خانوک در یادواره شهید دانشجو سید احمد حسینی که در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) روستای داربیدخون برگزار شد، گفت: باران رحمت الهی که این چند روز نازل شده است، کوه ها دشت ها و روح دل هایمان را طراوت بخشیده است.

وی افزود: به لطف الهی و به همین خون پاک شهیدان، امروزه شاهد نابودی اسرائیل و فروپاشی غرب هستیم.

 حجت‌الاسلام غفوری تصریح کرد: شهید سلیمانی‌ها به این مسیر پرتو می‌دهند و چنین مکتبی، شکست نمی‌خورد و این مکتب در همه جا پیروز است.

وی با اشاره به شهدای دفاع مقدس بیان داشت: در هر جایگاهی که باشیم، هیچ زمانی نباید رشادت‌ها و از خود گذشتگی‌های شهدای گرانقدر را فراموش کنیم؛ زیرا آرامش و آسایش امروز ما مرهون فداکاری و جانفشانی‌های آن عزیزان است و احترام به شهدا و امام شهدا وظیفه آحاد مختلف مردم است. 

در پایان مراسم گروه سرود دختران حاج قاسم سلیمانی اجرا کردند و از طرف مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی از خانواده شهید حسینی تجلیل شد. 

شهید دانشجو، سید احمد حسینی در سال ۶ اردیبهشت ۱۳۶۵ در عملیات خیبر جزیره مجنون به شهادت نائل آمد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • شهروندان از شنا در آب‌های جمع شده ناشی از رواناب‌ها و سدهای خاکی خودداری کنند
  • سامانه دهک ریاست جمهوری فعال نشده است | مردم از باز کردن لینک ارسالی خودداری کنند
  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • معاون شهردار تهران‌: زیرگذر پروژه بزرگراه تندگویان تا دو هفته آینده باز می شود
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • یادواره شهید دانشجو در خانوک
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • آغاز عملیات پروژه بهسازی آسفالت بلوار شهید سلیمانی قم و انسداد مسیر
  • برگزاری ۴۰۰ عنوان برنامه توسط سپاه زنجان در هفته عقیدتی