Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌هاـ مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی از اجرای سه هزار و ۵۲۷ طرح اشتغالزایی از ابتدای امسال در استان خبر داد و گفت: این طرح‌ها چهار هزار و ۵۲۰ فرصت شغلی جدید برای جامعه هدف ایجاد کرده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  بیرجند ، رضا سلم‌آبادی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از ابتدای امسال 700 خانوار امداد خودکفا و از چرخه حمایتی کمیته امداد استان خارج شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی گفت: در این مدت سه هزار و 527 طرح اشتغالزایی با تسهیلاتی بالغ بر 135 میلیارد و 400 میلیون تومان در استان اجرایی شده که چهار هزار و 520 فرصت شغلی جدید در این طرح‌هاایجاد شده است.

وی بیان کرد: 38 درصد از طرح‌های اشتغال سال جاری در زمینه خدمات بوده است. 38 درصد در زمینه دامداری، 2 درصد صنایع دستی، سه درصد کشاورزی، یک درصد پرورش طیور، سه درصد حمل و نقل، چهار درصد فرش و گلیم و 11 درصد صنعتی و معدنی بوده است.

سلم‌آبادی ادامه داد: از مجموع کل طرح‌های اجرا شده 47 درصد شهری و 53 درصد روستایی بوده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی از اجرای 168 طرح اشتغال در نهبندان خبر داد و گفت: این طرح‌ها با اعتبار 70 میلیارد و 300 میلیون ریال اجرا شده است.

اشتغال مددجویان کمیته امداد استان 25درصد افزایش یافت100 هزار میلیارد ریال به اشتغال مددجویان کمیته امداد تعلق می‌گیرد90 میلیارد تومان هزینه اشتغال مددجویان در قم شده است

وی افزود: 153 نفر در این شهرستان از آموزش‌های مهارتی بهره‌مند شدند که در این زمینه 47 میلیون ریال هزینه شده است. همچنین 22 تخته فرش به ارزش بیش از 952 میلیون ریال توسط مددجویان شهرستان نهبندان بافته شده است.

سلم‌آبادی با اشاره به حمایت‌های امداد در حوزه مسکن گفت: ارائه تسهیلات 40 میلیارد ریالی برای 300 واحد مسکونی، هزینه‌کرد 755 میلیون ریالی برای تعمیر 39 واحد، پرداخت 196 میلیون ریال برای اجاره مسکن، هزینه کرد 43 میلیون ریالی برای خرید انشعابات 214 واحد و پرداخت دو میلیارد ریال برای گازرسانی 141 واحد مسکونی، از جمله اقدامات انجام شده در این شهرستان بوده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی حمایت از خانواده‌های مددجویان از اهدای 109 سری جهیزیه به ارزش هشت میلیارد و 138 میلیون ریال خبر داد و افزود: اعطای یک هزار و 250 سبد غذایی به ارزش دو میلیارد و 480 میلیون ریال و اهدای 230 قلم لوازم خانگی به ارزش دو میلیارد و 660 میلیون ریال از دیگر حمایت‌های انجام شده به مددجویان شهرسان نهبندان بوده است.

وی بیان کرد: در حوزه زکات سه پروژه گازرسانی حسینیه روستای چاهداشی به مبلغ 53 میلیون ریال، گازرسانی به خانه عالم روستای چاهداشی به مبلغ 43 میلیون ریال و حصارکشی و در مسجد روستای مهدی‌آباد چاهداشی مبلغ 240 میلیون ریال هزینه شده است.

سلم‌آبادی با بیان این‌که کمیته امداد در حوزه بهداشت و درمان خدمات خوبی ارائه داده است گفت: در این زمینه دو هزار و 212 نفر از مددجویان این شهرستان از خدمات کمک به پرداخت فرانشیز، خدمات درمانی ویژه و کمک به ارتقای شاخص‌های بهداشتی به ارزش دو میلیارد و 656 میلیون ریال برخوردار شدند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی عنوان کرد: از اقدامات کمیته امداد در شهرستان نهبندان در حوزه امور فرهنگی کمک هزینه 466 میلیون ریالی به 60 دانشجو و طلاب امور دینی، کمک یک میلیارد و 860 میلیون ریالی به یک هزار و 261 دانش آموز و صرف هزینه 118 میلیون ریالی در زمینه برگزاری کلاس‌های آموزشی خانواده برای 586 نفر بوده است.

انتهای پیام/ 252/ ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی میلیون ریالی خراسان جنوبی میلیون ریال دو میلیارد سلم آبادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۵۱۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه خدمات حقوقی به بیش از هزار مددجوی زنجانی

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: سال گذشته به یک هزار و ۱۶ نفر از مددجویان زنجانی خدمات حقوقی ارائه شد.

روح‌الله صالحی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در زنجان اظهار کرد: سامان‌دهی خدمات حقوقی مددجویان عزیز تحت حمایت و رسیدگی و رفع مشکلات حقوقی، صیانت از نهاد خانواده و ارائه خدمات مشاوره، مددکاری و حمایت‌های لازم حقوقی و قضائی از افراد و خانواده‌های نیازمند در کنار سایر خدمات توانمندسازی، از رویکردها و اهداف مهم کمیته امداد در حوزه حقوقی است.

وی با اشاره به اینکه خدمات حقوقی به صورت مستمر به جامعه هدف ارائه می‌شود، افزود: در همین راستا سال گذشته یک هزار و ۱۶ نفر از مددجویان کمیته امداد استان زنجان خدمات حقوقی گرفتند.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به استفاده از ظرفیت وکلای نیکوکاری در ارائه این خدمات گفت: این نهاد به منظور حمایت همه‌جانبه از مددجویان، خدمات گسترده‌ای در زمینه مشاوره حقوقی، تنظیم لوایح، دفاع در محاکم قضائی (با همکاری وکلای نیکوکار، کانون وکلای دادگستری و مرکز مشاوران و وکلای قوه قضائیه) و ارائه آموزش‌های لازم به خانواده‌های تحت حمایت ارائه می‌دهد.

صالحی نقش آموزش و آگاهی‌های مشاوره‌ای، حقوقی و برگزاری دوره‌های مرتبط را در زمینه توانمندسازی مددجویان تحت حمایت پیرامون مسائل حقوقی و قضائی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی مؤثر دانست و گفت: این نهاد با برگزاری دوره‌های آموزشی و توزیع بروشورهای حقوقی در جهت آگاه‌سازی مددجویان تحت حمایت اقدامات مؤثری انجام داده است.

کد خبر 747764

دیگر خبرها

  • کمیته امداد، نهاد پیشران در حوزه اشتغال کشور است
  • ایجاد هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی در لردگان
  • کارفرمایان زنجانی در ازای به کارگیری معلولان تا ۴۰ میلیارد ریال تسهیلات دریافت می کنند
  • افتتاح زائرسرای ویژه مددجویان کمیته امداد در مشهد
  • توانمندسازی مددجویان هدف اصلی کمیته امداد است
  • ارائه خدمات حقوقی به بیش از هزار مددجوی زنجانی
  • خودکفایی ۴ هزار و ۵۹۸ مددجوی استان همدان
  • مهارت‌آموزی ۳۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌ جنوبی
  • ایجاد 13 هزار فرصت شغلی جدید در بخش‌های صنعت، خدمات و کشاورزی در استان
  • مهارت‌آموزی سه هزار و ۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌جنوبی