Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-27@16:47:07 GMT

ارزش پالایشی یکم ۱۸ اسفند ۹۹

تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۵۱۲۵۹

ارزش پالایشی یکم ۱۸ اسفند ۹۹

به گزارش بورس تابناک، واحد‌های پالایش یکم امروز ۱۸ اسفند ماه مثبت معامله شد و با ۵.۰۲ درصد افزایش قیمت مواجه شدند و تا امروز ۱۲ درصد ضرر برای خریداران اولیه این واحد‌ها به همراه داشته است. امروز نماد شپنا تاثیر بسزایی در رشد شاخص داشت.

همچنین در بین نماد‌های این صندوق نماد شبندر (شرکت پالایش نفت بندر عباس) رشد ۵.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۵۶ درصدی و شپنا (پالایش نفت اصفهان) ۵.۵۵ درصد رشد و نماد شتران (شرکت پالایش نفت تهران) با ۴.۹۱ درصد رشد و شبریز (پالایش نفت تبریز) با رشد ۵.۳۷ درصدی امروز را به پایان رساندند.

ارزش پالایشی یکم ۱۸ اسفند ماه ۹۹

امروز دوشنبه ۱۸ اسفند ۹۹ معاملات سهم پالایش قیمت پایانی هر واحد از پالایش یکم با رشد ۵.۰۲ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۸ هزار و ۸۱۲ تومان معامله شد تا ارزش ۵۰۰ واحد از دومین ETF دولتی به ۴ میلیون و ۴۰۶ هزار تومان افزایش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از پالایش یکم با افزایش ۶.۶۵ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۸ هزار و ۹۴۹ تومان معامله شد.
این در حالی است که هر واحد از این صندوق به متقاضیان به قیمت ۱۰ هزار تومان و در مجموع ۵۰۰ واحد از آن به قیمت ۵ میلیون تومان فروخته شده بود.

 

    منبع: نبض بورس

منبع: تابناک

کلیدواژه: سینوفارم پاپ فرانسیس آرامکو عربستان روز جهانی زن سعید محمد پالایشی یکم شپنا شتران سینوفارم پاپ فرانسیس آرامکو عربستان روز جهانی زن سعید محمد پالایش نفت ۱۸ اسفند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۵۱۲۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روند روبه رشد صادرات خراسان شمالی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما خراسان شمالی؛ حجت امانی به خبرگزاری صدا و سیما گفت‌: این میزان صادرات از نظر ارزش دلاری ۹ درصد و از لحاظ تناژ کالا نیز ۱۵ درصد  درمقایسه بامدت مشابه سال قبل افزایش داشته است.
وی افزود: عمده محصولات صادرشده از طریق گمرک شامل محصولات پتروشیمی (کود اوره و آمونیاک)، محصولات فولادی، مصنوعات پلاستیکی، رب گوجه فرنگی، الکترود و سایر محصولات بوده که به کشور‌های ترکمنستان، آلمان، عراق  و سایر کشور‌ها صادر شد.
کاهش ۶۳ درصدی واردات به استان
سرپرست گمرک استان در ادامه با اشاره به کاهش واردات کالا در فرودین ماه نیز افزود: در این مدت   بیش از ۳۰۰ تن کالا به ارزش ۶۹۵ میلیون دلار از طریق گمرک وارد استان شد که با کاهش ۶۳ درصدی حجم کالای وارداتی و همچنین کاهش ۷۶ درصدی ارزش دلاری کالا‌ها  درمقایسه بامدت مشابه سال قبل مواجه بوده است.
عمده محصولات وارداتی الیاف شیشه بود که از کشور‌هایی شامل چین، و برزیل به کشور وارد شده است.

دیگر خبرها

  • قیمت طلا و سکه امروز 8 اردیبهشت 1403
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • افزایش ۴۱ درصدی ارزش صادرات کالا از خراسان جنوبی
  • قیمت خانه در جنت آباد تهران امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • افزایش ۴۶ درصدی ارزش دلاری صادارت غیرنفتی از گمرکات استان گلستان
  • قیمت درهم امارات امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت طلا و سکه امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • روند روبه رشد صادرات خراسان شمالی
  • فروش بیش از ۵۵ هزار تن گوگرد در پالایشگاه گاز ایلام