Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری یونهاپ روز دوشنبه با ارجاع به ستاد مشترک (JCS)، گزارش داد کره جنوبی و آمریکا مانور نظامی مشترک بهاره خود را با شیوه‌ای مختصر به خاطر همه‌گیری کرونا، آغاز کرده‌اند.

به گزارش ایسنا به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، بنا بر اعلام یونهاپ، در مانور ۹ روزه پست فرماندهی شبیه‌سازی شده با کامپیوتر "حداقل نیروها" حضور دارند در حالی که رزمایش‌های فضای باز نیز به خاطر محدودیت‌های مربوط به کرونا، حذف می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

یونهاپ به نقل از ارتش کره جنوبی نوشت: این مانور برای حفظ وضعیت آمادگی مشترک و حمایت از تلاش‌های دیپلماتیک برای خلع سلاح و صلح در شبه‌جزیره کره است.

یونهاب به نقل از ارتش کره جنوبی افزود دو کشور رزمایش‌های فضای باز را به جای برگزاری فشرده در بازه‌های زمانی خاص، طی سال برگزار کرده‌اند.

کره جنوبی و آمریکا معمولا مانورهای مشترک بزرگی را دوبار در سال یعنی در بهار و تابستان به همراه مانورهای کوچک‌تری در طول سال برگزار می‌کنند. رزمایش تابستانه این دو کشور نیز به خاطر ویروس کرونا لغو شد.

درخواست سئول از پیونگ‌یانگ برای واکنش "معقول" به مانور نظامی مشترک این کشور با آمریکا

وزارت اتحاد کره جنوبی اعلام کرد: کره جنوبی امیدوار است کره شمالی رفتار معقولانه و انعطاف‌پذیری نسبت به مانور نظامی مشترک سئول با آمریکا که روز دوشنبه در قالب پست فرماندهی شبیه‌سازی شده با کامپیوتر برگزار می‌شود، داشته باشد.

این رزمایش تا ۱۸ مارس (۲۹ اسفند) ادامه خواهد داشت. پیونگ‌یانگ مدت زیادی است از سئول و واشنگتن خواسته تمرینات نظامی خود را متوقف کنند و آن‌ها را نشانه سیاست خصمانه آمریکا و مانعی برای روابط درون‌کره‌ای و رابطه کره شمالی با آمریکا، توصیف کرده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کره جنوبی کره شمالی آمريكا کرونا در جهان کره جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۵۱۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ درخواست عجیب روس ها از ایران در نمایشگاه اکسپو!

به گزارش خبرگزاری مهر روشن یکتا، نایب رئیس اتاق بازرگانی مشترک ایران و روسیه در برنامه تهران ۲۰ اظهار داشت: چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه، اختتامیه ششمین دوره نمایشگاه ایران اکسپو برگزاری می شود. خوشبختانه مجریان اجرایی آن توانسته‌اند ضعف‌های دوره‌های گذشته را کاهش دهند.

وی در ادامه بیان کرد: کشورهای ازجمله روسیه، آفریقا، چین و غیره در این نمایشگاه دعوت شده بودند. تقریباً هم سرمایه‌گذاران داخلی و هم خارجی از این نمایشگاه استقبال ویژه‌ای داشتند.

نایب رئیس اتاق بازرگانی مشترک ایران و روسیه عنوان کرد: در این نمایشگاه در حوزه بخش خدمات فنی و مهندسی و همچنین در بحث ترانزیت نیز تفاهم نامه‌ای منعقد شد.

وی اظهار کرد: هیئت‌های روسی در بحث خدمات فنی و مهندسی، دارویی و پزشکی و هایتک از ما کمک خواستند.

استقبال خوبی نشان دادند. این اتفاق بسیار نادریست و می توان بگویم قطعاً دیپلماتیک ما نسبت به گذشته موثرتر بوده است.

نایب رئیس اتاق بازرگانی مشترک ایران و روسیه در پایان اضافه داد: امیدواریم بتوانیم که در دوره‌های بعدی و پس از این جلساتی که توافق داشتیم اجرا کنیم و همچنین بتوانیم از رسمیت فارغ التحصیلان ما بیشتر استفاده کنند.

کد خبر 6093881 محمدحسین سیف اللهی مقدم

دیگر خبرها

  • ببینید | آب‌گرفتگی معابر عشق‌آباد خراسان‌جنوبی و درخواست کمک توسط مردم
  • واکنش وزیر دفاع آمریکا به ورود نیرو‌های روسی به پایگاه نظامی نیامی
  • واکنش وزیر دفاع آمریکا به ورود نیروهای روسی به پایگاه نظامی نیامی
  • مانور بمب‌افکن‌های روسی نزدیک مرز آمریکا ! | تصاویر
  • اعلام تحریم های ایران علیه افراد و نهادهای آمریکایی و انگلیسی/  نامه ایران به شورای امنیت در رد اتهامات اسرائیل/ حمله آمریکا و انگلیس به شمال یمن/ اعلام برگزاری رزمایش نظامی آمریکا و پاکستان
  • آماده باش تایوان برای رزمایش احتمالی چین
  • ۳ درخواست عجیب روسیه از ایران
  • مسئولان مشکلات کارگران را مورد توجه قرار دهند
  • ۳ درخواست عجیب روس ها از ایران در نمایشگاه اکسپو!
  • شرط ترامپ برای کمک به اوکراین پس از ورود به کاخ سفید