Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@00:49:18 GMT

بیش از هفت تن روغن جامد در پارس‌آباد کشف شد

تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۵۱۷۵۷

بیش از هفت تن روغن جامد در پارس‌آباد کشف شد

به گزارش ایرنا ، سردار هوشنگ حسینی روز دوشنبه اظهارکرد: در تداوم اجرای طرح مبارزه با احتکار کالاهای اساسی و بدنبال دریافت گزارش‌های مردمی مبنی بر دپو و احتکار روغن جامد در انبار یکی از نمایندگی‌های فروش در روستای اولتان پارس‌آباد ماموران پلیس امنیت عمومی این شهرستان اقدامات قانونی خود را در این رابطه انجام دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی پس از انجام بررسی‌های لازم و تایید صحت گزارش دریافتی، با هماهنگی مقام قضایی و با همراهی نمایندگان اتاق اصناف و بازرس اداره صنعت ، معدن و تجارت به آدرس این نمایندگی اعزام که در بازرسی‌های به عمل آمده از انبار این نمایندگی هفت تن و ۱۹۵ کیلوگرم روغن جامد که به صورت غیرقانونی دپو و احتکار شده بود،  کشف شد.

فرمانده انتظامی استان اردبیل با بیان اینکه با دستور مقام قضایی انبار پلمب شد، گفت: کارشناسان ارزش کشفیات این عملیات را ۲ میلیارد و  ۵۰۰ میلیون ریال اعلام کردند.

سردار حسینی احتکار کالا را یکی از موارد فساد اقتصادی برشمرد و افزود: برخورد با محتکران به صورت جدی در دستور کار پلیس قرار دارد.

برچسب‌ها پارس آباد مغان امنیت غذایی فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران احتکار کشفیات

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پارس آباد مغان امنیت غذایی فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران پارس آباد مغان امنیت غذایی فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران احتکار کشفیات اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۵۱۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رادان: : با توسعه هوشمندسازی طرح‌های پلیس قطعاً میزان امنیت افزایش خواهد یافت

فرمانده کل انتظامی کشور، بر ضرورت تأمین بودجه از سوی مجلس برای توسعه هوشمندسازی و استفاده از تجهیزات در اجرای طرح‌های پلیس تاکید کرد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار احمدرضا رادان، در جلسه دیدار اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس با وی که در ستاد فرماندهی انتظامی کل کشور برگزار شد، گفت: با توسعه هوشمندسازی در اجرای طرح‌های پلیس و استفاده از تجهیزاتی نظیر دوربین، قطعاً میزان امنیت افزایش خواهد یافت.

وی تاکید کرد: مجلس می‌تواند با تعیین بودجه مناسب، پلیس را در اجرای بهینه ماموریت‌هایی که انجام آن، مستلزم در اختیار داشتن ابزارهای هوشمند است، یاری رساند.

فرمانده کل انتظامی کشور، یکی از این تجهیزات را دوربین عنوان کرد و گفت: استفاده از چنین تجهیزاتی، میزان امنیت را افزایش خواهد داد؛ لذا تحقق این امر، مستلزم تخصیص بودجه لازم از سوی مجلس شورای اسلامی است.

دیگر خبرها

  • دستگیری قاتل به بهانه اختلافات ملکی در تالش
  • کشف محموله میلیاردی باتری‌های قاچاق در بابل
  • احتکار ۳۵ میلیاردی لوازم خانگی قاچاق در اصفهان
  • محموله میلیاردی باتری‌های قاچاق در بابل کشف شد
  • کشف ۵ تن و ۶۰۰ کیلو گرم آرد قاچاق در قزوین
  • رادان: : با توسعه هوشمندسازی طرح‌های پلیس قطعاً میزان امنیت افزایش خواهد یافت
  • کشف ۶۰ میلیارد ریال نوشیدنی‌های قاچاق از یک انبار در رشت
  • کشف انبار نوشیدنی‌های قاچاق در رشت
  • توجه نکردن به دستور ایست پلیس، حادثه آفرید
  • کشف ۲۰ تُن آرد احتکار شده در اسلامشهر