Web Analytics Made Easy - Statcounter

ژوزه مورینیو به دنبال پیروزی 4-1 تیمش مقابل کریستال پالاس جواب منتقدان را داد.

ژوزه مورینیو، سرمربی تیم تاتنهام که تیمش حالا با کسب 45 امتیاز از 27 بازی در رده ششم قرار گرفته و تنها 2 امتیاز با رتبه چهارم فاصله دارد، در این فصل در مجموع تمامی رقابت ها به 100 گل زده رسیدند و سرمربی پرتغالی از همین آمار علیه منتقدانش استفاده کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری و به نقل از گـل، مورینیو بعد از کسب سومین برد متوالی در لیگ برتر گفت:

اگر آماری که به من داده شده درست باشد - به ثمر رساندن 100 گل در این فصل برای یک تیم بسیار دفاعی و بسیار منفی، بد نیست. هفته خوبی برای ما بود. سه بازی، 9 امتیاز، و برای هفته آینده که یک بازی حیاتی در لیگ اروپا خواهیم داشت، و سپس مقابل آرسنال چیزی بهتر از این نمی شد که 9 امتیاز در یک هفته کسب کنیم.

آیا حالا حضور در جمع 4 تیم برتر لیگ برای تاتنهام محتمل تر است؟

نمی دانم، و واقعاً واقعاً به این موضوع فکر نمی کنم. باید سعی کنیم که هر چقدر می توانیم در  بازی ها پیروز شویم و بیشترین امتیازات ممکن را کسب کنیم، و در حد امکان بازی خوبی ارائه کنیم، و در حد امکان کمتر گل بخوریم، و در حد امکان گل های بیشتری به ثمر برسانیم و بعد ببینیم چه می شود. نمی خواهم لیگ اروپا را فراموش کنم، و نمی خواهم بگویم که بازی روز پنجشنبه (مقابل دینامو زاگرب) مهم نیست، چون برای من به همین اندازه اهمیت دارد.

سرمربی پرتغالی تاتنهام در مصاحبه با  Sky Sports هم راجع به گلی که از کریستال پالاس دریافت کردند، گفت:

وقتی در آخرین دقیقه نیمه اول گل می خورید، تمایل به حس بد هنگام ورود به رختکن و سپس شروع نیمه دوم با گلایه و ناله از گلی که دریافت کرده اید در شما بیشتر می شود. بین دو نیمه به بازیکنانم گفتم از گلی که دریافت کرده ایم بسیار خوشحالم. آنها فکر می کردند دیوانه شده ام! این به آنها ثابت کرد که اگر کنترل بازی را از دست بدهید و تمرکز نداشته باشید، ثبت کلین شیت سخت خواهد بود. 1-1 شدن بازی ما را در موقعیتی قرار داد که جلو برویم. فکر می کنم این حس را به بازیکنان منتقل کردم. آنها آرام و خوشبین بودند.

 تمجید مورینیو از مهاجمان خود

گرت و هری گل های فوق العاده ای به ثمر رساندند. سون هم بسیار سخت و برای تیم تلاش کرد. حتی بازیکنانی که از روی نیمکت آمدند - من عاشق این هستم که بازیکنی از روی نیمکت به میدان برود و عمکلرد تیم را بهبود بخشد. گرت بیل لایق تمجید و اعتبار است. به او و قضاوت و احساسی که از بدن خود دارد، اعتماد دارم. هیچوقت نمی خواهیم او را خیلی خسته کنیم. حتی بعد از 55 یا 60 دقیقه با هم در ارتباط هستیم. برنامه ما این بود که وقتی اولین نشانه های خستگی در او ظاهر شد، تعویضش کنیم. بازیکنان معمولاً می توانند با این حس کنار بیایند و بازی را با خستگی به پایان برسانند. در این خصوص باید مراقبت کنیم چون به او نیاز داریم. در این لحظه او چیزهای زیادی به تیم اضافه می کند.

اخبار داغ 

صیادمنش بهترین بازیکن دیدار زوریا - لویو شد انقلاب در فوتبال ایران؛ لیگ برتر به باشگاه ها واگذار می شود دختر جوان مچ علی دایی را در یک کافه لاکچری گرفت + فیلم ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت میهایلوویچ در گفتگو با دل پیرو: با دیوارهای دفاعی کنونی، ما ضربات آزاد را چشم بسته گل می کردیم خوان لاپورتا پیروز انتخابات ریاست بارسلونا لقب گرفت / رسمی 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۵۱۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع تضمین قهرمانی در تمرین استقلال (عکس)

به گزارش ورزش سه، در پنج هفته پایانی لیگ برتر خط دفاع استقلال نقش ویژه ای خواهند داشت و با بسته نگه‌داشتن دروازه می‌توانند در کسب امتیازات لازم برای ادامه صدرنشینی موثر باشند.

با توجه به رویکرد هجومی خوبی که مهاجمان استقلال در هفته های گذشته داشتند عملکرد دفاعی این تیم می‌تواند در روند پیروزی های اقتصادی یا حتی پرگل و با حاشیه امنیت بالا تاثیرگذار باشد و این تیم را به سمت قهرمانی هدایت کند.

در غیاب رافائل سیلوا، ایمان سلیمی با فرم خوبی در خط دفاع قرار گرفته و تسلط خوبی در مهار بازیکنان حریف و خراب کردن توپ‌های اول در بازی با تراکتور فوق‌العاده بود، محمدحسین مرادمند یکی از بهترین نمایش های خود را در بازی با تراکتور ارائه کرد و روزبه چشمی در قلب خط دفاع این تیم با قدرت رهبری بالا، بازیسازی از عقب زمین را هم برعهده دارد.

با بازگشت آرمین سهرابیان مدافع چپ پای استقلال این اسکواد دفاعی کامل‌تر خواهد شد و به احتمال زیاد روزبه چشمی به خط هافبک منتقل می‌شود و استحکام دفاعی استقلال بیشتر خواهد شد.

مدافعان استقلال در تمرین پرشوری که برگزار شد در گوشه ای از زمین به تمرین کردن پرداختند و با روحیه ای بالا کار با توپ را دنبال کردند و رابطه صمیمانه ای که بین آنها شکل گرفته دلگرمی خاصی به استقلالی‌ها در هفته های آینده خواهد داد.

دیگر خبرها

  • زوج دفاعی پرسپولیس احیا شد
  • قلب دفاعی سپاهان محکم‌تر از همیشه!
  • تجمع تضمین قهرمانی در تمرین استقلال (عکس)
  • مطابق با سیره امام صادق(ع) نهی از منکر باید همراه با محبت باشد
  • جای خالی مهدی‌پور احساس نشد!
  • عصبانیت ستاره رئال از آنچلوتی: به من اعتماد ندارد!
  • سلیمی تراکتور را رفت و برگشت کرد!(عکس)
  • کرمانی‌مقدم: بازی پرسپولیس و سپاهان خسته‌کننده و بی‌روح بود
  • واکاوی تساوی سپاهان و پرسپولیس؛ سرد، کسل کننده و بی‌روح
  • مطهری و استفاده بهینه از مطهری!