Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس نهاد رهبری در دانشگاه‌ها با اشاره به اینکه به برکت انقلاب مقدمات بروز و ظهور تمدن اسلامی در دل نسل جوان و همچنین توانمندی‌ها و اعتماد به نفس‌ها وجود دارد، گفت: رویداد «تا ثریا» محل بروز و تجلی «ما می‌توانیم» در بین جریان مومن انقلابی است.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام رستمی، رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در کنفرانس خبری که در محل برگزاری اولین رویداد «تا ثریا» در محل سازمان بسیج دانشجویی برگزار شد، گفت: امروز بنده در محل رویداد «تا ثریا» شاهد ابتکارات خوبی از سوی مجموعه فناور ریشه دار و جوان بودم که در قالب‌های مختلف محصولات خود را ارائه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه عنصر بسیجی و مومن مجاهد عنصری است که در هر میدان تکلیف و نیاز را بشناسد و در راستای رفع نیاز و مشکل و باورمند به اینکه خدا هم او را یاری خواهد کرد به اقدام عملی دست بزند، تصریح کرد: مجموعه فعالیت‌هایی که در حوزه فنی مهندسی، پزشکی، آموزشی و علوم انسانی انجام شده، نشان می‌دهد که ظرفیت برآمده از انقلاب و نسل تربیت شده از انقلاب نسلی است که این شایستگی و توانمندی را دارد که در اوج قله‌های عزت و کرامت در دنیا قرار بگیرد و مقدمات بروز و ظهور تمدن اسلامی را فراهم کند.

رستمی با اشاره به اینکه به برکت انقلاب مقدمات بروز و ظهور تمدن اسلامی در دل نسل جوان و همچنین توانمندی‌ها و اعتماد به نفس‌ها وجود دارد، اضافه کرد: رویداد تا ثریا محل بروز و تجلی ما می‌توانیم در بین جریان مومن انقلابی است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: رستمی رویداد تا ثریا بسیج دانشجویی تا ثریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۵۲۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور بازرگانان محصولات کشاورزی و شیلات در نمایشگاه ایران اکسپو

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران با عنوان IRANEXPO ۲۰۲۴ از امروز ۸ تا ۱۲ اردیبهشت برابر با ۲۷ آوریل تا ۱ می ۲۰۲۴ در محل نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار می‌شود.   نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ با حضور سه هزار تاجر و بازرگان خارجی از کشور‌های مختلف دنیا در هفت گروه کالایی، صنایع غذایی، کشاورزی و شیلات؛ صنعت؛ فرش دستباف؛ صنایع‌دستی و گردشگری؛ دارو، تجهیزات پزشکی و محصولات شیمیایی؛ صنعت ساختمان و خدمات فنی و مهندسی و گروه پتروشیمی برگزار می‌شود و موسسه رازی نیز به عنوان بزرگترین مرکز تحقیق و تولید واکسن و فرآورده‌های بیولوژیک در ایران و منطقه در این رویداد حضور خواهد داشت.   گفتنی است: اولین بار نمایشگاه ایران اکسپو (نمایشگاه توانمندی‌های صادرات جمهوری اسلامی ایران) سال ۱۳۹۲ در ایران برگزار شد.   این نمایشگاه بزرگترین رویداد تجاری در ایران است که به منظور ارتباط با بازار‌های بین‌المللی و معرفی توانمندی‌های صادراتی صنایع ایران برگزار می‌شود. نقش این نمایشگاه در صادرات تولیدات ایران حائز اهمیت است. این رویداد فرصتی استثنایی برای تولیدکنندگان داخلی فراهم می‌کند تا با هزینه‌ای معقول، محصولات خود را به تجار و بازرگانان بین‌المللی معرفی کنند و به این ترتیب، ظرفیت‌های خالی کارخانه‌ها را پر کرده و به سمت افزایش صادرات حرکت کنند. همچنین، این نمایشگاه به عنوان یک پل ارتباطی بین تولیدکنندگان ایرانی و بازرگانان خارجی عمل می‌کند و امکان برقراری تعاملات تجاری و شبکه‌سازی را فراهم می‌کند.

دیگر خبرها

  • معلم انقلابی باید در کشور تربیت شود
  • حج تجلی وحدت و اقتدار امت اسلامی است
  • مهاجرت معکوس در ۲۰۰ روستای کردستان از دستاوردهای دولت سیزدهم است
  • هنرمند انقلابی در راستای توحید الهی گام برمی دارد
  • کسب‌وکارهای دانش‌بنیان را نباید تعطیل کرد، باید به جریان‌های انقلابی، بسیج دانشجویی و مانند آن‌ها فرصت رقابت داد
  • حضور بازرگانان محصولات کشاورزی و شیلات در نمایشگاه ایران اکسپو
  • سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خط مقدم جنگ نرم
  • تجلی اقتدار نظامی ایران در عملیات موشکی علیه رژیم صهیونیستی
  • تاکید امام جمعه پیرانشهر بر رعایت اخلاق اسلامی
  • دادستانی انتظامی قضات جوان، مومن و متعهد را به جامعه معرفی می کند