Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس فدراسیون پزشکی ورزشی گفت: اگر پروتکل‌های بهداشتی در ورزش رعایت نشود اقدامات لازم صورت می‌گیرد.

 غلامرضا نوروزی، در چهل و سومین جلسه ستاد مقابله با کرونا در ورزش تاکید کرد که نظارت این فدراسیون بر اجرای پروتکل های بهداشتی با جدیت ادامه دارد.

وی افزود: برگزاری مسابقات و اردوهای ملی به خوبی و با نظارت فدراسیون پزشکی ورزشی در حال پیگیری است و همکاران ما با جدیت اجرای پروتکل‌های بهداشتی را زیر نظر دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی خاطرنشان کرد: هرجا احساس شود پروتکل های بهداشتی رعایت نمی شود اقدام لازم صورت می‌گیرد. موضوع پایش سلامت ورزشکاران شرکت کننده در بازی های المپیک نیز با دقت در حال انجام است./ ایرنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: پروتکل های بهداشتی فدراسیون پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۵۲۷۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زابل تغییر کرد

وزیر بهداشت طی حکمی رئیس جدید دانشگاه علوم پزشکی زابل را منصوب کرد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، بهرام عین اللهی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حکمی، دکتر مسعود صالحی شهستان، استاد دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان را به عنوان "سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زابل" منصوب کرد.

در این حکم آمده است؛

جناب آقای دکتر مسعود صالحی شهستان

استاد محترم دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان

خدمتگزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فرصتی مغتنم و نعمتی بزرگ است که خداوند متعال به بندگان خویش اعطاء فرموده و شکر نعمت است که از این فرصت گرانقدر در جهت خدمت به مردم شریف میهن اسلامی نهایت استفاده بعمل آید، در این راستا و با توجه به تعهد، تخصص و سوابق علمی ارزنده جنابعالی، بموجب این ابلاغ به عنوان "سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زابل" منصوب می ‌شوید تا با رعایت مقررات قانونی و شرعی انجام وظیفه نمایید.

امید است با اتکال به خداوند متعال، حمایت و پشتیبانی دولت مردمی، فساد ستیز و عدالت محور و با استفاده از نیروهای متخصص، متعهد و انقلابی در انجام این رسالت خطیر موفق و موید باشید.

توفیق جنابعالی و همکاران محترمتان را از درگاه خداوند متعال خواستارم.

لازم به ذکر است پیش از این هادی میرزایی ریاست این دانشگاه را برعهده داشت؛ شنیده‌ها حاکی از آن است که انفصال دوساله از خدمت، علت برکناری وی از این سمت است.

رئیس جدید دانشگاه علوم پزشکی زابل، متخصص بیماری‌های عفونی و گرمسیری و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کانال‌های خبری برای دریافت مجوز اقدام کنند
  • ذبح‌کننده غیرمجاز دام در خرمشهر محکوم به پرداخت جزای نقدی شد
  • سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زابل منصوب شد
  • رئیس دانشگاه علوم پزشکی زابل تغییر کرد
  • کمیته فنی شورای ترافیک دیلم بر نقاط حادثه خیز نظارت کند
  • برگزاری هفدهمین جشنواره آموزشی شهید مطهری
  • ممبینی خبر داد: افزایش پاداش تیم‌های ملی با یکسری پروتکل‌ها
  • نظارت بهداشتی بر تولید فرآورده‌های غذایی در کارگاه‌های سنتی
  • تعطیلی مرکز غیرمجاز طب سنتی در قم
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز