Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-01@10:34:38 GMT

پوشیدن برقع در سوئیس ممنوع می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۵۲۷۷۱

پوشیدن برقع در سوئیس ممنوع می‌شود

رای دهندگان سوئیسی با شرکت در یک همه پرسی به ممنوعیت استفاده از برقع و روبند و پوشاندن چهره زنان در این کشور رای دادند.

 تارنمای شبکه خبری سی ان ان با انتشار این خبر نوشت: رای دهندگان سوئیسی روز یکشنبه (روز گذشته) به ممنوعیت پوشاندن کامل صورت با استفاده از  «نقاب» و «برقع» در تمامی امکان عمومی رای دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابراین گزارش: در این همه پرسی که در ۲۶  «کانتون» (استان) سوئیس به عمل آمد،  ۵۱.۲ درصد شرکت کنندگان به ممنوعیت پوشش کامل چهره رای دادند. این طرح هنوز برای تبدیل شدن به قانون باید در مجلس کانتون‌های سوئیس تصویب شود.

سی ان ان گزارش داد: در حقیقت این ممنوعیت در تمامی اماکن عمومی  در سوئیس وضع خواهد شد؛ به استثنای اماکن مقدس و مذهبی.

این گزارش می افزاید: طرح این ممنوعیت از سوی گروه های راست سوئیس از جمله حزب «مردم سوئیس» ارائه شده که با انتقاد شماری از نهادهای دینی و مذهبی و سازمان های حقوق بشر و کنشگران مدنی مواجه شد.

محکومیت طرح ممنوعیت برقعه

سی ان ان گزارش داد: انجام این همه پرسی و ارائه این طرح از سوی «شورای مذاهب سوئیس» که در برگیرنده طیف های عمده و مختلف مذهبی و دینی در سوئیس می شود در اوایل سال جاری میلادی محکوم شد و آن را نوعی نقض آزادی در اجرای اعتقادات مذهبی در این کشور دانستند./ ایرنا

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۵۲۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور هشدار نارنجی هواشناسی در کیش/ تردد تمامی شناورهای سبک ممنوع شد

رئیس اداره هواشناسی کیش با اشاره به صدور هشدار نارنجی هواشناسی در این جزیره گفت: تردد تمام شناورهای دریایی سبک و تفریحی در جزیره ممنوع است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از هرمزگان، محمود بهرامی در جمع خبرنگاران با اشاره به صدور هشدار نارنجی هواشناسی در جزیره کیش و ممنوعیت تردد تمام شناورهای دریایی سبک و تفریحی در این جزیره اظهار کرد: بازه زمانی این هشدار از امروز و به مدت ۲۴ ساعت خواهد بود و سرعت تندباد لحظه‌ای در جزیره تا ۵۰ کیلومتر بر ساعت خواهد رسید.

وی خواستار تمهیدات لازم جهت تردد شناورهای مسافربری شد و افزود: پیش‌بینی می‌شود که ارتفاع امواج تا ۲.۵ متر برسد.

رئیس اداره هواشناسی کیش با اشاره به احتمال آسیب به قفس‌های ماهیگیری در منطقه گفت: بارش باران نیز در منطقه پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش ایمنا، هشدار نارنجی هواشناسی در صورت احتمال خسارت گسترده صادر می‌شود.

کد خبر 749627

دیگر خبرها

  • هشدار کارشناسان فرانسوی درباره ممنوعیت اینترنتبرای زیر ۱۳ ساله‌ها
  • صدور هشدار نارنجی هواشناسی در کیش/ تردد تمامی شناورهای سبک ممنوع شد
  • وزش تندباد‌های لحظه‌ای و ممنوعیت تردد شناور‌ها در کیش، ۱۲ اردیبهشت
  • آمریکا واردات اورانیوم روسیه را ممنوع کرد
  • ممنوعیت نقل و انتقال واحدهای طرح نهصمت ملی مسکن 
  • پخش سریال حشاشین در ایران ممنوع شد
  • ممنوعیت فروش لباس‌های نامتعارف در واحد‌های تجاری
  • معمای کف و سقف مجاز حجاب
  • بودجه نهادهای حوزوی چقدر افزایش یافت؟
  • پخش سریال «حشاشین» در ایران ممنوع شد