Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، روزانه پیامک‌های ارسالی شما به سامانه ۱۰۰۰۱۹۱۵ در سایت باشگاه خبرنگاران جوان به نشانی www.yjc.ir منتشر می‌شود.

از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ  هجدهم اسفند ماه مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.

۲۷۰۰....۹۳۸: سلام لطفا رسیدگی کنید که چرا روغن اصلا موجودی نداره که قیمت‌ها سربه فلک بکشد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خواهش می‌کنم پیگیری کنید.

۰۸۵۸....۹۳۶: چراسازمان بهزیستی کمک‌های معیشتی ومناسب سازی راواریزنمی کند. خواهش می‌کنم پیگیری کنید.

۴۸۸۹....۹۱۷: سلام چرا پلیس راهنمایی و رانندگی با رانندگانی که رنگ چراغ خودروهایشان را به رنگ پرتقالی کرده‌اند برخورد نمی‌کند نور این خودرو‌ها به شدت آزار دهنده می‌باشد. خواهش می‌کنم پیگیری کنید.

۲۷۷۲....۹۳۶: سلام. لطفا نسبت به حقوق خدمتگزاران مدارس رسیدگی کنید متشکریم از پیگیری شما

۰۸۷۶....۹۱۳: سلام ما جمعی از دانشجویان پزشکی در سطح عمومی و تخصص خواستار قوانین تسهیل گرایانه و تخصیص تسهیلاتی برای تحصیل مادران دانشجوی پزشکی و تخصص با فرزندان زیر سه سال هستیم رشته ما سختی‌های فراوان دارد که این سختی‌ها در کنار فرزند آوری و فرزند پروری دو چندان می‌شود. خواهش می‌کنم پیگیری کنید.

۶۰۳۱....۹۱۰: سلام خسته نباشید لطفا شرایط سنی ورود به دانشگاه فرهنگیان را تا سن ۲۵ یا ۲۶ قرار دهید.

۷۹۱۱....۹۳۸:سلام سهام عدالت فروختیم پول ندادند ۴۵ روزه واقعالازم داریم کارگزاری‌های بانک کشاورزی وسپه رسیدگی فرمایید ممنون ۳۰ درصددوم واریزنکردند.

۸۰۷۱....۹۳۵: سلام لطفا پیگیر تمدید تسهیلات گردشگری بنگاه‌های آسیب دیده باشید که دوباره تمدید شود. خواهش می‌کنم پیگیری کنید.

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سامانه پیامکی شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۵۳۰۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ام‌القرای جهان اسلام معطر به عطر شهدای گمنام شد

پیکر پاک دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس باحضور باشکوه مردم در شهر مقدس قم تشییع و در مسجد مقدس جمکران به خاک سپرده شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، شهدا اسوه‌های صبر و استقامت و مظهر واقعی اخلاص‌اند که  تا پای جان از اسلام، آرمان‌های امام خمینی(ره)، انقلاب، خاک و ناموس ایران اسلامی دفاع کردند و عاشقانه به آسمان پر کشیدند.

اینجا همه‌چیز بوی عشق می‌دهد، بوی ایثار، بوی فداکاری؛ امروز بوی خوش شهادت می‌آید شهر مقدس قم و مسجد مقدس جمکران میزبان پیکر پاک دو شهید است کسانی که به مکتب عشق رفتند و عاشقانه دل دادند و حال پس از سال‌ها بقا جسم خاکی‌شان برایمان به ارمغان آمده است

از روزهای قبل که خبر آمدن پیکر دو تن از شهدای گمنام در این شهر به گوش می‌رسید بی‌صبرانه برای حضورشان انتظار کشیدیم و دل‌هایمان برای طواف شهدای گمنام بی‌قراری می‌کرد انتظار برای بستن میثاقی دوباره با شهدایی که یادآور شلمچه، هویزه، طلائیه، فکه، چزابه و حسین فهمیده‌ها، باکری‌ها، چمران‌ها و آوینی‌هاست که سر بر سودای عشق گذاشتند و تا آنجا که آسمان آغوش آرام بلندش را گسترد در کنار یگانه معبود آرام گرفتند.

سلام بر مردان عشق، سلام بر شهیدانی که قافله‌شان، قافله از جان‌گذشتگی بود، آن‌ها که از تمام هستی خود گذشتند تا ما به هر چه می‌خواهیم برسیم، سلام بر آن‌ها که قامت راست کردند تا ما قامت خم نکنیم، سلام بر آن‌ها که از نفس افتادند تا ما نفس بکشیم، سلام بر گمنامانی که با تأسی از حضرت زهرا(س) خواستند که گمنام بمانند و سلام بر آن‌ها که رفتند تا بمانند و نماندند تا بمیرند.

پیکر پاک و مطهر دو گلگون‌کفن بی‌نشان هشت سال دفاع مقدس در آستانه شهادت امام جعفر صادق(ع) بر روی دستان مردم ولایتمدار شهر مقدس قم تشییع و در صحن جامع امام مهدی عجل الله تعالی فرجه در آستان مقدس مسجد جمکران به خاک سپرده شدند.

فرزندان امام روح‌الله در روزهای گذشته‌ و امروز فضای شهر را عطرآگین کرده‌اند و به خود می‌بالیم و افتخار می‌کنیم که ساعاتی از عمر خود را در کنار فرشتگان الهی که در میان آتش قدم نهادند و در جویباری از خون خود غلطیدند تبرک می‌کنیم.

مردم شهر دسته‌دسته مسیر رسیدن به میدان آل یاسین در انتهای بلوار پیامبر اعظم(ص) که محل تجمع و آغاز تشییع شهدا است را می‌پیمایند تا خود را به تابوت شهدا برسانند و چنان غرق در ماتم و عزا شده‌اند که گویی در حال وداع با عزیزان خود هستند و می‌خواهند جگرگوشه خود را به خاک بسپارند.

لاله‌های خونین هشت سال دفاع مقدس بر روی دستان مردم این شهر تشییع می‌شود، همه آمده‌اند تا برای شهدا پدر، مادر، خواهر و برادر باشد و بگویند اگر امروز پدر و مادرانتان در کنارتان نیستند تا پس از سال‌ها انتظار بازگشتتان را نظاره‌گر باشند ما هستیم.

مردم این شهر چه خالصانه آمده‌اند تا شهدا را زیارت کنند همه سعی می‌کنند لااقل نوک انگشتان خود را به تابوت‌ها برسانند و با نزدیک شدن به تابوت شهدا پارچه‌هایی را تبرک می‌کنند و می‌خواهند لحظه‌ای هرچند کوتاه با شهدا خلوتی داشته باشند.

حس و حالی وصف‌نشدنی است همه می‌خواهند با تقدیم شاخه‌های گل و پاشیدن گلاب بر تابوت شهدا ارادت خود را به آن‌ها نشان دادند؛ بوی اسپند فضای معنوی امروز را در برگرفته، فضایی مملو از عشق و دلدادگی و ثبت لحظات باشکوه و ماندگار مردم شهیدپرور از تشییع دو شهید که در عملیات‌های کربلای 5 و عاشورا به درجه رفیع شهادت نائل آمدند و با آمدنشان بوی کربلا به مشام می‌رسد.

شهدا امروز که آمده‌اید دل‌هایمان بیشتر تنگ‌ شده عطر وجود شما روح‌ها را به آسمان برده و دیگر تاب تحمل زمین سخت است، خدا می‌داند در حال حاضر چند مادر چشم‌انتظار گریه و حسرت در فراق شما کار هر روزشان شده تا شاید روزی حتی اگر شده تکه‌ای از استخوانتان را به دامن بگیرند و آرام شوند چرا که ماندن بدون شما برایشان دردناک‌ترین دردی است که تاب تحمل را از وجودشان زدوده است.

و چه باشکوهست حضور پرشور عاشقان شهدا و امام مهدی(عج) در تشییع و خاکسپاری شهدای گمنام در میعادگاه منتظران؛ مسجد مقدس جمکران

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • سلام من به مدینه به غربت صادق (ع) ... + فیلم
  • ام‌القرای جهان اسلام معطر به عطر شهدای گمنام شد
  • دغدغه‌ام حل مسایل معیشتی و پیگیری منافع ملی و مطالبات مردم است
  • مجلس دوازدهم به وضعیت معیشتی و مشکلات اقتصادی رسیدگی کند
  • با این خوراکی های خوشمزه خواب آلودگی و بی حالی بهاری را دور کنید
  • درویش: پرسپولیس خواهش و تمنا نمی‌کند؛ دلال‌ها فضا را آلوده می‌کنند
  • مشکلات اولویت‌دار کارگران و کارفرمایان احصا و مورد رسیدگی قرار گیرد
  • کشف ۴ تن روغن نباتی قاچاق در لرستان
  • کمبود ۱۲ هزار نفری نیروی کار د‌ر واحد‌های تولیدی و صنعتی قم
  • قیمت روغن خوراکی در بازار امروز ۱۲ اردیبشهت ۱۴۰۳