Web Analytics Made Easy - Statcounter

سفیر بغداد در واتیکان در سخنانی گفت که سفر اخیر رهبر کاتولیک‌های جهان به عراق باعث افزایش همکاری بین‌المللی با عراق در تمامی زمینه‌ها خواهد شد.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری رسمی عراق، رحمن فرحان العامری، سفیر عراق در واتیکان در سخنانی درباره سفر اخیر پاپ فرانسیس، رهبر کاتولیک‌های جهان به این کشور اظهار کرد: سفر پاپ فرانسیس حامل پیام برادری و همبستگی با ملت عراق از هر مذهب، فرقه و قومی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پیام همبستگی پاپ تحت عنوان "همه ما برادر هستیم" ما را بر آن می‌دارد تا درباره هدف اصلی این سفر و نتایج منطقی آن فکر کنیم، تا این انگیزه را در همه عراقی‌ها ایجاد کنیم که سرزمین آبا و اجدادیشان را رها نکنند.

 العامری ادامه داد: همچنین پیام دیگر این سفر متحد کردن صفوف برای احیای مجدد عراق در تمامی سطوح امنیتی، اقتصادی، خدماتی، اجتماعی و زمینه‌های دیگر بود. این سفر بازتاب مثبت و گسترده‌ای به ویژه در سطح رسانه به همراه داشت و ما شاهد این مساله در شبکه‌های تلویزیونی بین‌المللی و گاهاً پخش مستقیم این سفر بودیم.

وی همچنین تأکید کرد: این بازتاب، نتایج مثبتی به همراه خواهد داشت و باعث افزایش چشم‌اندازهای همکاری بین‌المللی با عراق در تمامی سطوح خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: پاپ فرانسیس عراق واتيكان بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۵۳۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار رئیس حشد شعبی با بشار اسد


به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، فالح الفیاض رئیس هیئت حشد شعبی با بشار اسد رئیس جمهور سوریه دیدار کرد که طی آن راههای تقویت همکاری دوجانبه میان سوریه و عراق را بررسی کردند.

 

اسد تاکید کرد ایستادگی و توانمندی ارتشهای سوریه و عراق پایه و عامل اساسی در تحقق پیروزی ها علیه تروریستها و حامیانشان بود.

بر اساس گزارش خبرگزاری رسمی سوریه(سانا)، در این دیدار راههای تقویت همکاری میان دو کشور در زمینه های مبارزه با تروریسم و هماهنگی فعال در خصوص کنترل مرزها و پیگرد گروههای افراطی و بقایای آنها که همچنان برای هدف قرار دادن امنیت سوریه و عراق تلاش می کنند، بررسی شد.

اسد گفت تروریسم، کشتار و خونریزی را در هر نقطه از جهان در پیش گرفته است، حامیان تروریسم در عراق و سوریه همان حامیان تروریسم در اماکن دیگر هستند، هر چند اسم و عنوان آن گروههای تروریستی متعدد باشد.

دیگر خبرها

  • ضرورت اهتمام شهرداری ارومیه برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر سالگرد ارتحال شیخ غلامرضا حسنی
  • اهمیت پیام‌های رئیس اقلیم کردستان عراق در تهران
  • دیدار رئیس حشد شعبی با بشار اسد
  • لزوم تدبیر عراق برای کاهش حوادث رانندگی در ایام اربعین‌حسینی
  • بازدید سفیر ایران در عراق از پایانه مرزی مهران
  • حضور سفیر عربستان در کنفرانس بین‌المللی هسته‌ای در اصفهان
  • سفیر ایران در عراق از پایانه مرزی مهران بازدید کرد
  • روسیه: به نظرات طالبان در نشست‌های بین‌المللی اهمیت می‌دهیم
  • آزادی‌خواهی از ویژگی‌های عناصر علمی و دانشگاهی در تمامی ادوار تاریخ است
  • پیام شی به نشست سازمان همکاری اسلامی