Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌هاـ رئیس سازمان سیما منظر و فضای سبز شهرداری بیرجند با بیان اینکه برای نوروز ۸ هزار لاله، ۱۴۰ هزار نشاء گل فصلی و ۵ هزار درختچه زینتی کاشت می‌شود گفت: برای نوروز ۱۲ المان نوروزی نصب می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  بیرجند، طرح استقبال از بهار هرسال همزمان با اسفندماه در مناطق شهری اجرا می‌شود تا نوروزی متفاوت‌تر را با شاخص‌های جدید برای شهروندان رقم خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شادی آفرینی و ایجاد تنوعات بصری در سطح شهرها یکی از وظایف مسئولان اجرایی است که در ردیف نیازهای ضروری برای داشتن شهری شاد و سالم قرار می‌گیرد. یکی از اقداماتی که در این راستا هر ساله انجام می‌گیرد نصب نمادهای تازه در سطح شهر و میادین در ایام نوروز است.

مردم همیشه از نمادها استقبال ویژه‌ای داشته‌اند و این استقبال را می‌توان به خوبی در زمان عکس یادگاری گرفتن در کنار نمادها شاهد باشیم. 

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری بیرجند با اشاره به اهمیت نورپردازی و گل‌کاری شهر در آستانه سال نو گفت: گل‌کاری میادین آغاز شده است.

رونمایی از 1200 المان نوروزی مشهد/گلکاری در تمام شهر انجام می‌شود27 المان نوروزی با مواد دور ریختنی در بیرجند ساخته شد900 المان نوروزی زینت بخش مشهد در فروردین 98 می‌شود

ابراهیم زاده افزود: هدیه شهرداری بیرجند برای نوروز 1400 ساخت نشان‌های نوروزی است که درآستانه نوروز رونمایی می‌شود.

وی افزود: این نهاد امسال نیز علاوه بر گل آرایی شهر، با نصب 12 المان نورزوی که از 25 اسفند در میدان ها رونمایی خواهد شد به استقبال بهار می‌رود.

ابراهیم‌زاده با بیان اینکه فاز یک میدان آیت‌الله  عبادی در حال انجام است و بهسازی میدان شهید  سلیمانی ورودی شهر از سمت مشهد در دستور کار  است و میدان سپاه سفیر امید و سپیده در برنامه سال آینده شهرداری دیده شده است.

وی گفت: برای گل آرایی شهر 8 هزار لاله، 140 نشاء گل فصلی و 5 هزار درختچه زینتی کاشت می‌شود و 12 المان  و مجسمه و یادمان به مناسبت نوروز در حال ساخت است که از 25 اسفند نصب می‌شود.

انتهای پیام/254/ ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهرداری بیرجند المان نوروزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۵۳۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح کالابرگ فجرانه در قزوین روزانه ۱۰ هزار تراکنش دارد

محمدرضا کریمی معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی قزوین گفت: طرح فجرانه یک کار تخصصی بعد از طرح عمومی کالابرگ الکترونیکی بود که اجرای آن از سوی دولت سیزدهم با استقبال بسیار بالای مردم همراه شد.

وی اضافه کرد: ثبت ۹۱۴ هزار تراکنش در قالب طرح فجرانه که با ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار ریال برای هر یک از اعضای خانواره مشمول طرح واریز شده بود، سند دیگری از استقبال مردم استان قزوین در اجرای این طرح است.

کریمی با بیان اینکه ۳۲۷ هزار خانوار قزوینی از طرح فجرانه بهره‌مند شدند، ادامه داد: آمار‌های موجود نشان می‌دهد که ۱.۴ همت در سطح استان قزوین فروش کالابرگ داشتیم که رتبه قزوین را در بین استان‌های کشور ارتقا بخشید.

این مسئول بازه زمانی طرح فجرانه را از ۱۸ بهمن ماه گذشته تا ۱۸ اردیبهشت ماه امسال اعلام کرد و یادآور شد: البته هجدهم هر ماه تسویه حساب لازم با فروشگاه‌ها انجام می‌شود و از بیستم اردیبهشت نیز نوبت چهارم طرح آغاز خواهد شد.

معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی قزوین بیان کرد: در مرحله چهارم پس از آسیب شناسی طرح، نواقص و ابهامات موجود برطرف می‌شود تا سطح رضایتمندی بیشتری را بتوانیم در بین شهروندان ایجاد کنیم.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • جاری شدن سیل در روستای نوروزی خوشاب 
  • رکورد جدید ثبت شد | برقراری بیش از ۲۷۰۰۰ پرواز در ایام نوروز
  • فیلم/ استقبال بی‌نظیر مردم نوق رفسنجان از شهید گمنام
  • رویکرد فرهنگی دروازه قرآن باید تغییر یابد
  • گره اندر گره
  • طرح «نور» اقدام بزرگ و شجاعانه نیروی انتظامی است
  • خون کودکان فلسطینی به ثمر نشسته است
  • طرح کالابرگ فجرانه در قزوین روزانه ۱۰ هزار تراکنش دارد
  • استقبال مشهدی‌ها از واگذاری موتور سیلکت‌های برقی
  • اعتبارات بازآفرینی محور دلجویی هنوز اختصاص نیافته است