Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ محمد محمودوند روز دوشنبه در جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت کنگره ۶۳۰۰ شهید استان لرستان در شهرستان پلدختر اظهار داشت: این کنگره که در سطح ملی برگزار می‌شود براساس شرایط کرونا ممکن است سال آینده برگزار و یا به اوایل سال ۱۴۰۱ موکول شود.

وی افزود: استاندار لرستان به عنوان رئیس ستاد کنگره شهدا و دبیر آن فرمانده سپاه استان می‌باشد که برگزاری مطلوب آن در گرو همکاری، هماهنگی و حمایت دستگاه‌های شهرستان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول ستاد اجرایی کنگره ملی ۶۳۰۰ شهید لرستان گفت: با توجه به فرمایشات امامین انقلاب زنده نگهداشتن یاد شهدا از نیازهای اساسی و حیاتی کشور و بسیار حائز اهمیت است، بنابر این اجرای برنامه‌های مختلف این کنگره در راستای مطلوبیت هر چه بیشتر نیاز به توجه و پای کار آمدن مسئولان دستگاه‌های اجرایی دارد.

سرهنگ محمودوند افزود: با توجه به اینکه پلدختر به عنوان قدمگاه و محل عبور رزمندگان و شهدا به جنوب کشور و بیش از ۸۰ بار مورد آماج حملات هوایی دشمن قرار گرفته و به هویزه ثانی لقب یافته نقش ستاد اجرایی شهرستان پلدختر در این کنگره می‌تواند تصویری از ابتکارات و خلاقیت‌های نخبگان و هنرمندان شهرستان باشد.

وی یادآور شد: این کنگره دارای ۲ دسته برنامه‌های اجرایی با هدف اهمیت گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت یک پیوست استانی دارد و در مرحله دوم به ابتکار و خلاقیت شهرستان بستگی دارد.

مسئول ستاد اجرایی کنگره ملی ۶۳۰۰ شهید لرستان افزود: پیگیری اختصاص اعتبارات به برنامه‌های اجرایی این کنگره موضوعی پر اهمیت و در اولویت است که مدیران دستگاه‌ها باید در ارتباط و هماهنگی با مرکز استان به جد آن را پیگیری کنند.

سرهنگ محمودوند با بیان اینکه رویکرد کنگره ۶۳۰۰ شهید استان مردم محوری است، گفت: بنابر این مسئولان در راستای ارائه مطلوب‌ترین برنامه‌ها و ارتقا جایگاه شهرستان در این رابطه تمام تلاش خود را به کار گیرند تا کنگره‌ای در شأن و منزلت مقام و جایگاه شهدا برگزار شود.

کد خبر 5164949

منبع: مهر

کلیدواژه: کنگره شهدا پلدختر ویروس کرونا کرمانشاه آمار کرونا بوشهر خطبه های نماز جمعه شیوع کرونا اردبیل گرگان عکس استانها شهرستان کرج شیراز اراک انتخابات 1400 کرونای انگلیسی ۶۳۰۰ شهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۵۳۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهدا سرمایه اصلی نظام هستند

حسن نورانی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان، ضمن تقدیر از حمله موشکی سپاه در پاسخ به اسرائیل، گفت: خانواده‌های شهدا و ایثارگران این اقدام مقتدرانه سپاه را ارج می‌نهند و پاسخی به انتقام خون شهدا می‌دانند.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان، همچنین با اشاره به برگزاری کنگره ملی ۲۴ هزار شهید خوزستان در اسفند سال گذشته، افزود: سپاه در برگزاری این کنگره تلاش بسیاری کرد که جای تقدیر دارد.

او همچنین گزارشی از اقدامات بنیاد شهید خوزستان در برگزاری این کنگره ارائه داد و تصریح کرد: ارائه ۵ هزار سند دیجیتال فرهنگی در رابطه با شهدا جهت مستندسازی، برگزاری نمایشگاه هنر‌های تجسمی، کنگره غریب اسارت، رونمایی از نرم افزار‌های چند رسانه ای، چاپ کتاب، دیدار با خانواده شهدا، تعیین تکلیف ۲ هزار پرونده‌های ماده ۸۷ ایثارگری و... از جمله این اقدامات است.

سردار حسن شاهوارپور، فرمانده سپاه ولی‌عصر (عج) خوزستان گفت: هر کجا بخواهیم از خدمات و حرکت‌های انقلاب و نظام سخن بگوئیم باید با تابلو شهدا باشد و جز آن بهانه دیگری نداریم که به آن ببالیم.

او با بیان اینکه نگاه به شهدا در فرمایشات و منویات مقام معظم رهبری نیز وجود دارد، ادامه داد: باعث و بانی عملیات وعده صادق شهدا بودند و به برکت خون شهدا یک کار و قدرت سازی درون ساز انجام دادیم به طوری که امروز با قدرت اول دنیا در دفاع هوایی جنگیدیم و مردم هم با حمایت‌های خود از این قدرت سازی پشتیبانی کردند.

وی با اشاره به اینکه در همه امور باید از شهدا تاسی کنیم، ادامه داد: هر کجا به نام و یاد شهدا تاسی کردیم موفق بودیم؛ امروز می‌بینیم که شهدای مدافع حرم چقدر موج ایجاد کرده و جامعه را زنده و پویا کردند.

سردار شاهوارپور، به کنگره ملی ۲۴ هزار شهید خوزستان اشاره کرد و با تقدیر از فعالیت‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان در این رویداد ملی، گفت: این کنگره کار سنگینی بود که به کمک همه ارگان‌ها و سازمان‌ها به سرانجام رسید و توانستم قدمی در بزرگداشت یاد و نام شهدا و ایثارگری و جانفشانی آنها برداریم.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • شهدا سرمایه اصلی نظام هستند
  • آغاز به کار ستاد برگزاری دومین کنگره شهدای چهارمحال و بختیاری
  • آغاز بزرگترین رویداد فرهنگی با برگزاری اجلاسیه شهدای ارتش در گچساران
  • آغاز بزرگترین رویداد فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد
  • کنگره ۲ هزار شهید؛ بزرگترین رویداد فرهنگی کهگیلویه وبویراحمد
  • دومین کنگره شهدا در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود
  • برای شناخت شهدا باید سرگذشت پژوهی کنیم
  • عملیات «وعده صادق» اثبات ایستادگی رهبر و ملت ایران بر مواضع نظام بود
  • دستگیری شکارچیان کبک وحشی و تیهو در پلدختر
  • گلستان میزبان دومین کنگره چهار هزار شهید استان