Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید قاسم سعیدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مدیریت نظارت بر امور مؤسسات پزشکی و پیراپزشکی دانشکده علوم پزشکی آبادان در راستای صیانت از حقوق مردم و مراجعان به مراکز تشخیص درمانی سرپایی مطب درمانگاه و مؤسسات پزشکی بخش خصوصی دولتی و غیردولتی و با پایش‌های نظارتی مستمر فعالیت خود را به صورت جدی دنبال می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: این بازدیدها به منظور بررسی تخلفات صنفی و رسیدگی به شکایت‌ها و گزارش‌های مردمی انجام می‌شود و در این راستا همواره شدت عمل لازم با مراکز متخلفی که اقدام به ارائه خدمات غیر ایمن و خارج از چارچوب قوانین و مقررات وزارت متبوع می‌کنند، با آنها انجام شده و برخورد قانونی نیز صورت گرفته است.

این مدیر دانشکده علوم پزشکی آبادان تأکید کرد: این مدیریت هرگونه تخلف تبلیغاتی، تعرفه‌ای، ارائه خدمات تهاجمی غیرمجاز در مطب‌ها و دفاتر کار پیراپزشکان را که در بازدیدهای نظارتی و یا گزارش‌های مردمی محرز شده است، بررسی خواهد کرد.

وی افزود: بعد از بررسی‌های لازم در خصوص مراکز متخلف، اقدام قانونی شامل لغو تأییدیه نظارتی، معرفی به نظام پزشکی و کمیسیون ماده ۱۱ تعزیرات و تعطیلی مرکز صورت گرفته است.

سعیدی خبر داد: در سال جاری بالغ‌بر ۳۳ مطب دفتر کار و یا مؤسسه پزشکی به مراجع ذیصلاح در راستای رسیدگی به طرح تخلفات معرفی شدند.

وی گفت: مدیریت ادارات نظارت بر درمان دانشکده علوم پزشکی آبادان آمادگی دریافت گزارش‌های مردمی را از طریق سامانه ۱۹۰ وزارتی و یا شماره تلفن‌های ۵۳۳۸۴۰۰۴ الی ۷، داخلی ۲۱۴۰ و ۲۱۲۴ از شهروندان دارد.

کد خبر 5164883

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشکده علوم پزشکی آبادان تخلفات پزشکی دادگستری خوزستان ویروس کرونا کرمانشاه آمار کرونا بوشهر خطبه های نماز جمعه شیوع کرونا اردبیل گرگان عکس استانها شهرستان کرج شیراز اراک انتخابات 1400 کرونای انگلیسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۵۳۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط کمد سبب مرگ کودک ۷ ساله در قائمشهر

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران گفت: سقوط کمد منجر به مرگ کودک هفت ساله در قائمشهر شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی عباسی با اشاره به حادثه غم انگیز منزل مسکونی در شهرستان قائمشهر رخ داد افزود: پسر ۷ ساله این خانواده که برای برداشتن اسباب بازی در کمد تلاش می‌کرد با سقوط کمد منجر به مرگ وی شد.

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران تصریح کرد: خانواده‌ها توصیه کرد که اگر دارای فرزندان خردسال در خانه هستید، تلویزیون و مبلمان، قفسه کتاب و کمد را محکم به دیوار بچسبانی و وسایلی مانند اسباب بازی‌ها و خوراکی‌ها و کنترل دستگاه‌ها را در جایی که بچه‌ها وسوسه می‌شوند بالا بروند تا به آنها برسند، نگهداری نکنید، اقلام سنگین‌تر را در قفسه‌ها و کشوهای پایین‌تر نگهداری کنید تا احتمال واژگونی کمدها کاهش یابد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: کرمان / مرگ کودک ۹ ساله در بازی با کلت کمری قتل هولناک پسربچه ۷ ساله در شکنجه‌ گاه نامادری

دیگر خبرها

  • مرگ کودک ۷ ساله در مازندران با سقوط کمد
  • سقوط کمد سبب مرگ کودک ۷ ساله در قائمشهر
  • محکومیت ۲۶ پرونده قصور پزشکی در پزشکی قانونی کرمانشاه
  • نامزدهای مورد حمایت جبهه پایداری در خوزستان معرفی شدند
  • نامزدهای مورد حمایت شریان در خوزستان معرفی شدند
  • پلمب یک رستوران متخلف در آستانه اشرفیه
  • رازگشایی از قتل هولناک دختر جوان
  • پلمب ۱۰ داروخانه گیاه پزشکی متخلف در داراب
  • معرفی ۶ نفر از عاملان آلودگی محیط زیست کرج به مراجع قضایی
  • برخورد با تخلف ساکن رانندگان هوشمند می‌شود