Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرتضی شایسته دبیر شورای صنفی نمایش در گفتگو با خبرنگار مهر از به نتیجه نرسیدن مجدد این شورا برای ترکیب نهایی فیلم‌های اکران نوروز ۱۴۰۰ خبر داد.

پیش از این قرار بود در جلسه امروز شورای صنفی نمایش، سه فیلم برای اکران نوروزی سینماها معرفی شوند.

مرتضی شایسته دبیر شورای صنفی نمایش در توضیحی نسبت به جلسه اکران فیلم‌های نوروز ۱۴۰۰ به خبرنگار مهر بیان کرد: پخش‌کنندگان از شورا یک فرصت یک هفته‌ای خواسته بودند و در این جلسه با درخواست پخش کننده و تهیه‌کننده‌ها موافقت شد و هفته آینده یکشنبه ۲۴ اسفند نام فیلم‌ها اعلام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره این فرصت یک هفته‌ای توضیح داد: پخش‌کنندگان می‌خواستند در این فرصت پروانه نمایش برخی از فیلم‌ها را دریافت کنند چون یک سری فیلم‌ها پروانه نمایش نداشت. مهلت خواستند که فیلم‌های مورد نظرشان را معرفی کنند.

شایسته همچنین بیان کرد: آیین‌نامه شورای صنفی نمایش به امضای اعضا رسید و نمایندگانی از کانون کارگردانان، اتحادیه تهیه‌کنندگان، سینماداران و پخش کنندگان این آیین نامه را امضا کردند.

وی همچنین درباره خبرهای منتشر شده درباره افزایش قیمت بلیت عنوان کرد: نامه‌ای برای افزایش تقریبی قیمت بلیت سینماها برای حسین انتظامی رییس سازمان سینمایی رفته است که اگر تصویب کنند اعلام می‌شود.

شایسته در پایان درباره گمانه‌زنی نسبت به فیلم‌هایی که در نوروز اکران می‌شود و کمدی در میانشان وجود ندارد گفت: درباره این قضیه سیاست ما این بود که کمدی هم در میان فیلم‌ها باشد و اتفاقاً همین فرصت یک هفته‌ای را قایل شدیم تا بینیم چه امکانی برای حضور فیلم کمدی وجود دارد.

کد خبر 5164862 زهرا منصوری

منبع: مهر

کلیدواژه: شورای صنفی نمایش اکران نوروزی مرتضی شایسته فیلم سینمایی موسیقی ایرانی تئاتر ایران جشنواره بین المللی نمایش عروسکی تهران مبارک سریال ایرانی جایزه سینمایی تئاتر شهر شبکه یک سیما جشنواره هنر زنده است جشنواره موسیقی نی انبان جشنواره تئاتر مهر کاشان موسیقی نواحی معرفی کتاب فیلم کوتاه شورای صنفی نمایش فیلم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۵۳۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس | حامد بهداد با عینک قرمز به سینما می‌ِآید!

آفتاب‌‌نیوز :

حسین مهکام که اسفند سال قبل، پس از دو سال فیلم «احمد به تنهایی» را راهی اکران آنلاین کرده بود، فیلم «عینک قرمز» را سال گذشته ساخت و به تازگی پروانه نمایش آن را گرفته است. «عینک قرمز» به تهیه‌کنندگی مرتضی شایسته ساخته شده و جزئیات دقیقی از این فیلم منتشر نشده است.

در برخی خبر‌ها حامد بهداد به عنوان بازیگر اصلی فیلم معرفی شده است، با این تاکید که «عینک قرمز» یکی از کمدی‌های تولیدی این روز‌های سینما است. مهکام پیش‌تر بجز «احمد به تنهایی»، فیلم‌های «بی‌حسی موضعی» و «آزادی مشروط» را نیز ساخته بود.

علاه براین فیلم، «تگزاس ۳» به کارگردانی مسعود اطیابی و تهیه‌کنندگی ابراهیم عامریان نیز پروانه نمایش گرفته است تا فهرست کمدی‌های اماده اکران تکمیل‌تر شود. پژمان جمشیدی، سام درخشانی، ژاله صامتی و مهدی هاشمی بازیگران این فیلم اطیابی معرفی شده‌اند.

منبع: همشهری آنلاین

دیگر خبرها

  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر| آبروی اسم «ال کلاسیکو» با نمایش فاجعه در آزادی رفت/ پرسپولیس هدیه استقلال را پس فرستاد
  • جزئیات مست عشق؛ مولانا و شمس در پرده سینما
  • «مست عشق»، «سال گربه» را جاگذاشت/ عبور «آسمان غرب» از «آپاراتچی»
  • برنامه سینماهای تهران، مشهد و شیراز امروز ۱۲ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت
  • برنامه سینماهای اصفهان امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت
  • «تمساح خونی» با حضور جواد عزتی در مشهد اکران می‌شود
  • برنامه سینماهای تهران، مشهد و شیراز امروز ۱۱ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت
  • برنامه سینماهای اصفهان امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت
  • عکس | حامد بهداد با عینک قرمز به سینما می‌ِآید!
  • فرصت یک‌هفته‌ای داوطلبان کنکور ۱۴۰۳ برای مشاهده و تایید سوابق تحصیلی