Web Analytics Made Easy - Statcounter

پلتفرم فیلیمو در سال گذشته یکی از پرکارترین پلتفرم‌های اینترنتی در زمینه پخش آثار نمایشی بود که به تازگی گزارشی از عملکرد خود از آذر سال 1398 تا آذر 1399 ارائه داده است.

به گزارش خبرنگار برنا، کاربران فیلیمو طی یک سال اخیر هر ماه بیش از 36 میلیون گیگابایت اینترنت برای دیدن فیلم مصرف کرده‌اند که در این بین اسفند 1398 با مصرف بیش از 48 میلیون گیگابایت اینترنت رکوددار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در روزهای پایانی سال گذشته که به تازگی شیوع ویروس کرونا را در کشور شاهد بودیم میزان کاربران فیلیمو افزایش چشم‌گیری داشت به طوری که 28 اسفند ماه سال 1398 نزدیک به 1.6 میلیون گیگابایت برای دیدن آثار نمایشی در فیلیمو مصرف شد.

از آذر سال 1398 تا آذر ماه سال 1399 فیلم سینمایی «مطرب» با 105 میلیون دقیقه بازدید پربازدیدترین اثر سینمایی در فیلیمو بود. فیلم‌های سینمایی «سامورایی در برلین» با 86 میلیون دقیقه، «خوب، بد، جلف 2» 79 میلیون دقیقه، «شبی که ماه کامل شد» با 78 میلیون دقیقه و «رحمان 1400» با 71 میلیون دقیقه پربازدیدترین آثار سینمایی فیلیمو در یک سالی که گذشت بودند.

سریال «آقازاده» در بین سریال‌های پخش شده از این پلتفرم با یک میلیارد و 216 میلیون دقیقه بازدید (در مجموع قسمت‌های پخش شده از این سریال) رکورددار دیده شدن یک سریال از این پلتفرم است. به طور میانگین هر قسمت از «آقازاده» 42 میلیون دقیقه دیده شده است و پس از آن سریال «هم‌گناه» است که هر قسمت از آن 40 میلیون دقیقه دیده شده است.

طی یک سال گذشته فیلم‌های سینمایی خارجی نیز از این پلتفرم پخش شدند که در این بین فیلم سینمایی «سریع و خشن تقدیم می‌کند: هابز و شاو» با تماشای 46 میلیون دقیقه رکورددار است. فیلم‌های سینمایی «ددپول»، «جوکر» و «انتقام‌جویان: پایان بازی» به ترتیب دیگر آثار پربازدید فیلیمو هستند.

در بین سریال‌های خارجی نیز «دیدن» با میانگین هر قسمت 9 میلیون دقیقه تماشا رکورددار است و سریال‌های «چرنوبیل»، «پاور رنجر» و «ویچر» به ترتیب دیگر آثار پربازدید بین سریال‌های خارجی فیلیمو هستند.

در بین انیمیشن‌های پخش شده از این پلتفرم «بچه رئیس» با 270 میلیون دقیقه دیده شدن رکورددار است و «باب اسفنجی در خشکی»، «من نفرت‌انگیز 3» و «داستان اسباب‌بازی‌ 4» به ترتیب دیگر آثار پربیننده سال بودند.

«باب اسفنجی» در بین سریال‌های انیمیشن پرطرفدارترین بود و هر اپیزود از آن به طور میانگین 23 میلیون دقیقه دیده شد و در مجموع 2 میلیارد و 300 دقیقه مخاطبان فیلیمو به تماشای این سریال نشستند. «بن تن 2016»، «بچه رئیس: بازگشت به کار» و «پت و مت» دیگر سریال‌های انیمیشن پربازدید فیلیمو بودند.

طبق گزارش ارائه شده از فیلیمو میزان مخاطبان این پلتفرم در یک سال گذشته 2.5 برابر شده است و 82 درصد از کاربران این پلتفرم در هفته حداقل یک بار به آن سر می‌زنند و یک چهارم کاربران فیلیمو هر روز یک ساعت پای تماشای برنامه‌های این پلتفرم می‌نشینند. این پلتفرم در اینترنت سال 1398 رتبه 27 را در الکسا داشت که امسال این رتبه به 14 رسیده است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: انیمیشن بازی روزهای پایانی سال فیلم سینمایی ویروس آقازاده مطرب فیلیمو بین سریال سال گذشته یک سال سال 1398

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۵۳۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پربیننده‌ترین شبکه تلویزیون مشخص شد

براساس نظرسنجی مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) هفت برنامه از ده برنامه پرمخاطب رسانه ملی متعلق به شبکه سه است. ۶۹.۲ درصد از مردم ایران، مخاطب رسانه ملی هستند و شبکه سه سیما نیز با ۴۰.۸ درصد، پربیننده‌ترین شبکه تلویزیون شد.

به گزارش ایسپا، در خصوص میزان تماشای تلویزیون، ۶۹.۲ درصد از ایرانیان، برنامه‌های رسانه ملی را تماشا می‌کنند و بعد از شبکه سه شبکه آی‌فیلم با ۳۵.۲ و شبکه یک با ۲۱ درصد در رتبه دوم و سوم قرار دارند.

همچنین هفت برنامه از ده برنامه پرمخاطب رسانه ملی شامل مردان آهنین، محفل، شب‌خوش، فوتبال‌برتر، پانتولیگ، معرکه و ماه من متعلق به شبکه سه سیما است.

دیگر خبرها

  • مردمی که تلویزیون نمی‌بینند و سریال‌هایی که دیده نمی‌شود!
  • مردمی که تلویزیون نمی‌بینند و سریال هایی که دیده نمی‌شود!
  • آماری از مردمی که تلویزیون نمی‌بینند و سریال‌هایی که دیده نمی‌شود!
  • ادامه حواشی جنجالی یک پلتفرم/ «محفل» در صدر دیگر نظرسنجی‌ها
  • علی مصفا: فیلیمو عمدا «نبودن» را تبلیغ نکرد و سرم منت گذاشت!
  • بیانات پربیننده رهبری درباره پیشرفت تسلیحاتی در جمع کارگران | فیلم
  • شبکه سه؛ پربازدیدترین شبکه تلویزیون
  • عکس| تصویر دیده نشده از امیر جعفری در کنار بازیگر سریال جنگل آسفالت
  • ۶۹/۲ درصد ایرانیان، تلویزیون می‌بینند | شبکه 3، آی فیلم و شبکه یک؛ به ترتیب پربازدیدترین شبکه‌های تلویزیونی
  • پربیننده‌ترین شبکه تلویزیون مشخص شد