Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از پردیس، سیدمهدی هدایت مدیرعامل شرکت عمران پردیس پیش از ظهر امروز در مراسم کلنگ‌زنی و رونمایی از پروژه‌های فرهنگی شرکت عمران پردیس با حضور مسؤولان استانی و شهرستانی در سالن آمفی تئاتر این شرکت، اظهار کرد: با نگاه خوب و بلند مسؤولان شهرستان زیرساخت‌های اساسی شهر پردیس حل و یا تعیین تکلیف شده است که یکی از معضلات ما تصفیه‌خانه شماره دو بود که با تلاش‌های انجام گرفته عملیات اجرایی آن آغاز شده و خطوط انتقال آب و فاضلاب همچنین مباحث زیرساختی تکمیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: متروی پردیس از اولویت‌های اصلی و نیاز اولیه شهرهای جدید برای اتصال ایمن به شهر تهران بود که طی روزهای آتی کلنگ‌زنی این پروژه در پردیس انجام می‌شود که از قبل عملیات اجرایی آن توسط قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) آغاز شده است.

مدیرعامل شرکت عمران پردیس با بیان اینکه اکثر زیرساخت‌های مهم پردیس تعیین تکلیف شده، بیان کرد: آرامستان این شهر نیز امروز طی جلسه‌ای با حضور رئیس سازمان محیط زیست تعیین تکلیف و این مشکل رفع خواهد شد.

هدایت ادامه داد: دو موضوع اصلی پردیس توسعه فضای سبز و توسعه زیرساخت‌های فرهنگی اجتماعی است که متأسفانه در این موضوع خوب عمل نکردیم اما امسال در حوزه پروژه‌های مشارکتی عملیات اجرایی بیش از ۴۲ باب مدرسه، ۲۶ پروژه فضای سبز، ۳ پروژه درمانی و ۵ پروژه فرهنگی را آغاز خواهیم کرد.

وی با اشاره به توسعه فضای سبز پردیس با شکل‌گیری نهضت فضای سبز در این منطقه، ابراز کرد: امسال طی برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته حدود ۵ هزار میلیارد تومان در حوزه زیرساخت‌ها تعریف خواهد شد و در کنار آن افتتاح‌های خوبی در حوزه روبنایی خواهیم داشت.

مدیرعامل شرکت عمران پردیس اضافه کرد: امروز در حوزه فرهنگی اجتماعی کانون پرورش فکری کودکان در فاز ۱۱ در زمینی به مساحت یک هزار و ۸۶۸ متر مربع و زیربنای یک هزار و ۷۰۸ مترمربع و پروژه کتابخانه فاز ۱۱ در زمینی به مساحت یک هزار و ۶۷۰ متر مربع و با هفت و نیم میلیارد تومان اعتبار کلنگ‌زنی می‌شوند.

هدایت تصریح کرد: کلنگ‌زنی کانون پرورش فکر کودکان فاز ۸ در ۸۱۸ مترمربع زمین و زیربنای ۶۵۸ مترمربع با ۳ میلیارد تومان اعتبار و پارک کشاورزی(مزرعه شهروندی) در زمینی به مساحت ۲ هزار و ۱۰۰ مترمربع و با اعتبار ۶ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان خواهیم داشت و تلاش می‌کنیم در این پروژه مردم را از آپارتمان‌ها خارج کرده و با آموزش همگانی در این فضا اقدام به کاشت گل، گیاه و غیره کنند.

وی افزود: پارک ورزش در فاز ۸ در زمینی به مساحت ۳ هزار و ۲۳۰ مترمربع با حدود یک و نیم میلیارد تومان و گذر فرهنگ و هنر در زمینی به مساحت ۶ هزار و ۶۵۲ مترمربع در فاز ۲ محله ۲ پردیس با مجموعه‌ای از کسب و کارهای فرهنگی ایجاد توانمندی اقشار مختلف با جذب گردشگر کلنگ‌زنی می‌شود.

مدیرعامل شرکت عمران پردیس اضافه کرد: تکمیل مسیر پیاده‌روی سلامت در فاز ۸ در زمینی به مساحت یک هزار و ۶۰۰ مترمربع کلنگ‌زنی خواهد شد و به زودی بخش باقی‌مانده برای تکمیل کمربند سبز این فاز با محوریت پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری گلنگ‌زنی خواهد شد.

هدایت عنوان کرد: در کنار این کلنگ‌زنی‌ها تقدیر از هیأت مدیره‌ها و مدیران بلوک‌های نمونه را خواهیم داشت و با ورود دادستان شهرستان پردیس قانون آپارتمان‌نشینی را به مدیران بلوک‌ها ابلاغ کردیم و مشکلات احتمالی رفع خواهد شد.

وی با بیان اینکه امروز نقشه کودک در پردیس رونمایی می‌شود تا راهی برای نسل آینده داشته باشیم، تصریح کرد: بحث مصلی شهرستان پردیس طی تعامل با معاون عمرانی استاندار نهایی شده و این پروژه فرهنگی اجتماعی در کنار مذهبی بودن آن طی روزهای آتی کلنگ‌زنی می‌شود.

به گزارش فارس، این مراسم با سخنرانی سیدمهدی هدایت مدیرعامل شرکت عمران پردیس، امام جمعه و فرماندار شهرستان پردیس و عضو هیأت مدیره شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید کشور برگزار و با آئین کلنگ‌زنی به شکل تصویری و اهدای لوح و هدایای نقدی به مدیران برتر بلوک‌های مسکن مهر در فازهای ۸ و ۱۱ به پایان رسید.

انتهای پیام/۶۷۰۱۶/پ/س

منبع: فارس

کلیدواژه: مدیرعامل شرکت عمران پردیس خطوط انتقال آب و فاضلاب قرارگاه خاتم الانبیاء ص سازمان محیط زیست کانون پرورش فکری کودکان کلنگ زنی متروی پردیس مدیرعامل شرکت عمران پردیس زمینی به مساحت فرهنگی اجتماعی میلیارد تومان کلنگ زنی زیرساخت ها یک هزار خواهد شد فضای سبز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۵۳۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زیرساخت های بیمارستان اعصاب و روان امام رضا(ع) کرمان ایجاد می شود

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مهدی فداکار، صبح سه شنبه در بازدید از روند احداث ساختمان بیمارستان خیر ساز اعصاب و روان امام رضا (ع) به خبرنگاران گفت: زیرساخت‌های این مرکز درمانی تا پایان خردادماه برقرار خواهد شد.

وی با اشاره به کمبود تخت‌های بستری اعصاب و روان در استان کرمان گفت: اولین بار است که مجموعه تخصصی اعصاب و روان با ظرفیت بالا در استان کرمان در حال احداث است.

وی افزود: با ورود خیر نیکوکار، تکمیل پروژه‌ای که مدت‌ها بر زمین مانده بود، رونق گرفت و با بهترین مصالح و کیفیت و کوتاه‌ترین زمان در دست اجراست.

استاندار کرمان در مورد مشکل فعلی این پروژه در تأمین زیرساخت‌ها و راه دسترسی گفت: راه دسترسی به بیمارستان توسط شهرداری آماده شده و برق نیز تا قبل از آماده‌سازی بیمارستان حتماً برقرار خواهد شد.

فداکار، ادامه داد: آب پروژه با اصلاحاتی که صورت گرفته طی یک ماه آینده وصل می‌شود و گاز و مخابرات نیز در فرآیند اجرایی هستند.

گفتنی است، بیمارستان ۳۵۰ تختخوابی اعصاب و روان امام رضا (ع) در زمینی به مساحت ۲۶ هزار مترمربع در محدوده بیمارستان افضلی‌پور کرمان در دست احداث است.

کد خبر 6099438

دیگر خبرها

  • تاکید معاون وزیر راه بر سرعت بخشی به پروژه‌ها
  • کلنگ‌زنی پروژه فاضلاب شهر قروه درگزین در سال‌جاری
  • اعتبار ۲ هزار میلیارد ریالی برای احداث باغ مشاهیر در اصفهان
  • پروژه قطار شهری اصفهان-نجف‌آباد آماده کلنگ‌زنی است
  • ویژه برنامه‌های فرهنگی مترو تهران در نمایشگاه بین المللی کتاب
  • واحد پردیس به جمع میزبانان جشنواره امامت و مهدویت پیوست
  • تقدیر از سکوبان پاک‌دست ایستگاه متروی تختی اصفهان
  • ۳۳۰۰ کیلومتر پروژه ریلی در حال ساخت در کشور داریم
  • زیرساخت های بیمارستان اعصاب و روان امام رضا(ع) کرمان ایجاد می شود
  • تی‌بی‌ام خط ۲ متروی اصفهان تا یک ماه آینده به ایستگاه ابن‌سینا است