Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر ملی شبکه سلامت اجتماعی کشور گفت: سیاست گذاری و برنامه های اجرایی در شبکه سلامت اجتماعی به دور از مسائل سیاسی و فقط در راستای کمک به سلامت مردم تدوین خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ انتخابات شبکه سلامت اجتماعی ظهر دوشنبه با حضور نمایندگان 31 استان کشور به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قزوین که به عنوان دبیرخانه شبکه سلامت اجتماعی انتخاب شده است میزبان برگزاری انتخابات این بخش بود که این انتخابات با حضور علی لطفی معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان،محمدرضا جعفری میزوجی دبیر ملی شبکه سلامت اجتماعی در محل اداره ورزش و جوانان استان قزوین برگزار شد.

در این انتخابات هر استان دو نماینده خود را به عنوان رئیس و نائب رئیس شبکه سلامت اجتماعی با نظر اعضا انتخاب کردند تا در شورای سراسری عضویت داشته باشند.

محمدرضا جعفری میزوجی در این مراسم گفت: کاهش آسیب های اجتماعی با تولید محتوا در حوزه سلامت و بارگذاری در سایت می تواند به ما کمک کند تا کارها را با کیفیت بهتری اجرا کنیم.

وی افزود: راه اندازی شبکه سلامت با هدف تمرکز بر فعالیتهایی است که بتواند به سلامت جامعه کمک کند و ما تلاش می کنیم با بهره گیری از ظرفیت سمن ها به اهداف خود دست یابیم.

دبیر ملی شبکه سلامت کشور تصریح کرد: به نظر می رسد در سالهای گذشته کمترین فعالیت در حوزه سلامت اجتماعی صورت گرفته لذا با راه اندازی پویش همگانی بدنبال فرهنگ سازی هستیم تا این غفلت جبران شود.

جعفری میزوجی یادآورشد: اگر بتوانیم به تحقق جامعه سالم کمک کنیم بدون تردید آسیب های اجتماعی در حوزه جوانان بویژه اعتیاد، بزه، خشونت، افسردگی و خودکشی هم کمتر می شود.

وی گفت: در حوزه شبکه سلامت اجتماعی به سمت مسایل سیاسی نخواهیم رفت بلکه سلامت مردم برای ما در اولویت خواهد بود و همه برنامه ها در این محور پیش بینی خواهد شد.

جعفری میزوجی بیان کرد: سلامت اجتماعی از نگاه ما مهمترین بخشی است که باید با کمک سمن ها به آن بپردازیم تا سایر شبکه ها به موفقیت برسند.

وی گفت: تمامی سمن هایی که فرم های انتخابات را تکمیل کرده اند می توانند در انتخابات شرکت کرده و نمایندگان خود را برای حضور در شورای مرکزی معرفی کنند و این افراد در تصمیم گیری و تصمیم سازی و تدوین سیاست های شبکه اجتماعی سلامت تعیین کننده خواهند بود.

جعفری میزوجی اظهارداشت: از این پس نمایندگان منتخب استانها می توانند ایده ها و طرح های خود را با محور سلامت اجتماعی در اختیار شورای مرکز قرار دهند تا برنامه های جامع و مدونی را در این راستا تهیه کنیم.

وی از همکاری علایی مقدم مدیرکل و لطفی معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان در برگزاری مطلوب این انتخابات تشکر و قدردانی کرد.

در ادامه دو نماینده منتخب از هر استان برای عضویت در شورای مرکزی شبکه سلامت اجتماعی برگزیده شدند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: محمد رضا جعفری اداره ورزش و جوانان قزوین شبکه سلامت اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۵۴۰۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخابات به نظام مشروعیت می‌بخشد

ابوالقاسم رئوفیان دبیرکل حزب اسلامی ایران زمین و عضو هیأت‌عالی شورای وحدت نیرو‌های انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان درباره اهمیت حضور مردم در انتخابات دور دوم مجلس اظهار کرد: احزاب و تشکل‌های سیاسی نسبت به ترغیب و تشویق مردم نسبت به شرکت مردم در انتخابات دور دوم مجلس نقش کلیدی دارند.

او افزود: شرایط اقتضا می‌کند که رسانه ملی و گروه‌های تاثیر گذار از هیچ تلاشی برای تشویق مردم به شرکت در انتخابات فروگذار نکنند و تلاش بیشتری در این حوزه انحام دهند.

رئوفیان متذکر شد: اصلی که به هر نظام سیاسی مشروعیت مردمی می‌بخشد مشارکت مردمی در انتخابات است که رهبر فرزانه انقلاب اسلامی هم بیش از هر کلید واژه‌ای، به ویژه در انتخابات ۱۱ اسفند ۱۴۰۲، از این کلیدواژه استفاده کردند تا اینکه مشارکت مردم نسبت به پیش‌بینی‌ها و نظرسنجی‌های رسمی افزایش پیدا کرد.

عضو هیأت‌عالی شورای وحدت نیرو‌های انقلاب اسلامی گفت: مردم از شرایط موجود و عملکرد دولت و مجلس ناراضی‌اند و خواهان تحول هستند.

او متذکر شد: مجلس باید نسبت به ایجاد تحول در جامعه تلاش کند که لازمه تحقق این امر شکل گیری کمیسیون‌های تخصصی مبتنی بر معیار‌های تحول آفرین است. همچنین هیات رئیسه مجلس باید بتواند منشا تغییرات مثبت باشد و لازمه آن انتخاب اعضای با کفایت برای هیات رئیسه است.

رئوفیان درباره اولویت‌های مجلس دوازدهم گفت: نمایندگان مجلس باید به اولویت‌های مردم از جمله کاهش نرخ بیکاری و کنترل نوسان ارز بپردازند، چرا که این موارد مشکلات عدیده‌ای را برای کشور رقم زده است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی احزاب و تشکل‌ها

دیگر خبرها

  • واکاوی گرایش‌های ضداسرائیلی «نسل z» در آمریکا
  • اهتمام به مسائل سیاسی جامعه و بندگی از ویژگی‌های استاد مطهری بود
  • خط رو خط مسائل اجتماعی
  • واکاوی گرایش‌های ضد اسرائیلی «نسل زِد» در آمریکا
  • چه کسی ترمز رشد ارز را کشید؛ دیگر خبری از افزایش قیمت نیست؟
  • انتخابات به نظام مشروعیت می‌بخشد
  • در جنگ‌ روایت‌ها به رسانه‌ها جدی‌تر توجه کنیم
  • پایان همایش «حکمت مطهر» با موضوع استان مطهری و مسائل جوانان
  • بازارساز ترمز رشد ارز را کشید/خبری از افزایش قیمت دلار نیست
  • ضرورت همدلی بین شوراها برای رفع مشکلات مردم