Web Analytics Made Easy - Statcounter

فریدون بندری سرپرست فرمانداری بندر ماهشهر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: همه مسئولان موظفند با تعامل و توضیح مناسب به جامعه کارگری نسبت به جلوگیری از هرگونه تجمع اقدام کنند و مسئولیت مستقیم تجمع‌های کارگری مقابل فرمانداری متوجه مدیران سازمان‌های مربوطه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: برگزاری تجمعات غیر قانونی به هیچ وجه مورد تایید فرمانداری نیست و کارگران را به پیگیری حقوق خود صرفاً از مجاری قانونی توسط نمایندگان خود توصیه می‌کنیم. البته در صورت شکل‌گیری هرگونه تجمع، بالاترین رده سازمانی مربوطه موظف به حضور در تجمعات کارگری و توضیح به کارگران خواهد بود.

بندری بیان کرد: شرکت‌ها، ارگان‌ها، سازمان‌ها و ادارات مکلف به رعایت کامل حق و حقوق کارگران هستند و برابر قوانین کار باید عمل کنند.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کارگران کشور تجمع کارگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۵۴۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیران حوزه کارگری در نماز جمعه سیستان و بلوچستان پاسخگوی مطالبات مردم شدند

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان در حاشیه برپایی میز خدمت گفت: کمک به کاهش مشکلات مردم و پاسخگویی مستقیم و بدون واسطه از سوی مسئولان، از اهداف برپایی این میز خدمت است.

خلیل احمد سلامی اظهار کرد: در این میز خدمت، شهروندان به صورت چهره به چهره مسائل و درخواست خود را با مدیران حوزه کارگری در میان گذاشتند.

وی افزود: در همه ایام سال، برنامه دیدار چهره به چهره با مردم و حضور در مرکز سامد از سوی مدیران دستگاه‌های وابسته به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان برگزار می‌شود تا کار مردم سریعتر و به سهولت انجام شود.

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • شرط موفقیت شوراها، ارتباط مستقیم با مردم است
  • شرط موفقت شوراها، ارتباط مستقیم با مردم است
  • مدیران حوزه کارگری در نماز جمعه سیستان و بلوچستان پاسخگوی مطالبات مردم شدند
  • صنایع استان بوشهر به مسئولیت اجتماعی خود عمل کنند
  • لزوم ارائه برنامه از سمت شرکت‌های تعاونی روستایی برای تحقق شعار سال
  • ممنوعیت افزایش کرایه تاکسی‌های ابهر تا تعیین‌تکلیف نرخ مصوب
  • مشکلات ۷ بنگاه اقتصادی استان بوشهر رسیدگی شد
  • ◄ نشست مرور فرآیندهای مطلوب سامانه یکپارچه عملیات بندری در بندر شهید رجایی
  • توضیح رئیس سازمان صمت تهران درباره افزایش قیمت لوازم خانگی
  • حقوق شهروندان برای کسب درآمد شهرداری پایمال نشود