Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-06@08:40:25 GMT

آپارتمان در نارمک چند؟

تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۵۴۳۸۴

آپارتمان در نارمک چند؟

اقتصاد آنلاین – سیده زهرا محمودی؛ نارمک محله‌ای در شمال شرقی تهران است که آن را با نام محله صد میدان نیز می‌شناسند؛ قیمت مسکن در این محله تقریبا از متوسط قیمت مسکن در تهران بالاتر است؛ اما واحدهای ارزان‌تر نیز در آن دیده می‌شود. نارمک در منطقه 4 و 8شهرداری تهران قرار دارد و از نظر دسترسی نیز وضعیت بسیار مناسبی را داراست و برخی آن را خوش مسیرترین محله شرق می‌دانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه این گزارش به بررسی قیمت واحدهایی که طی بهمن ماه در نارمک معامله شده است خواهیم پرداخت.

  خانه در غرب تهران چند؟

آپارتمان‌های کوچک قلب تهران چند؟ خانه‌ های شمال تهران چند؟

لازم به ذکر است که قیمت‌ها بر اساس معاملات انجام‌ شده طی بهمن ماه (بر اساس آمار سازمان ثبت اسناد و املاک کشور) است. اقتصادآنلاین دخل و تصرفی در قیمت‌های درج‌ شده ندارد و این جدول فقط نمونه‌ای از خرید و فروش‌ واحدهایی است که طی بهمن ماه سال جاری در محله نارمک انجام شده و به طور مطلق بیانگر میانگین قیمت مسکن در محله‌ یادشده نیست.

یک خانه 68متری و 17سال ساخت در میدان هفتم متری 34میلیون تومان و واحدی 78متری و 30ساله در میدان73متری 46میلیون و 438هزار تومان معامله شد.

قیمت یک واحد آپارتمان 64متری و 8سال ساخت در خیابان شهید افشاری یک میلیارد و 890میلیون تومان بوده است؛ همچنین فردی برای خرید یک خانه 141متری و یک ساله در خیابان شهید مظاهری 5میلیارد و 215میلیون تومان هزینه پرداخت کرد.

واحدی 88متری و یک سال ساخت در میدان48، متری 40میلیون تومان، یک خانه 104متری و 15سال ساخت در خیابان جویبار شرقی متری 31میلیون و 651هزار تومان، یک دستگاه آپارتمان 98متری و یک سال ساخت در خیابان دردشت متری 30میلیون و 612هزار تومان و واحدی 320متری یک سال ساخت در میدان59 متری 53میلیون و 656هزار تومان به فروش رسید.

برای معامله واحدی 75متری و 11سال ساخت در خیابان شهید دکتر آیت متری 30میلیون و 182هزار تومان هزینه پرداخت شد؛ قیمت مسکن جهت معامله واحدی 141متری و 2سال ساخت در خیابان شهید ثانی 6میلیارد و 100میلیون تومان بوده است.

پربیننده ترین آخرین جزئیات مسکن فرهنگیان اعلام شد خانه‌های محله تهرانپارس چند؟ اوضاع قیمتی املاک موجود در بازار رویای خرید خانه تعبیر دارد؟ بازار مسکن ۲۰درصد حباب دارد

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: قیمت مسکن در تهران برجام سال ساخت در خیابان خیابان شهید قیمت مسکن یک سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۵۴۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت خانه برای اقشار کم درامد

 

شرکت توسعه مسکن کویر از شرکت های زیر مجموعه بنیاد مسکن انقلاب اسلامیبا اجرای طرح های مسکونی در شهرهای هرمزگان امکان خانه دار شدن با شرایط خاص برای شهروندان فراهم کرده است.

مهدی اماندادی مدیرعامل شرکت گفت:برخی واحدهای ساخته شده اکنون با  مبلغ محدود پیش فروش ودر اقساط ۱۸ تا ۳۰ ماهه  واگذار می شود.

وی گفت:اکنون طرح های زمرد، الهیه در بندرعباس در حال ساخت است و هم اکنون طرح زمرد حدود 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارد .

اماندادی گفت: امکان دریافت تسهیلات مسکن ملی تا سقف 550 میلیون تومان برای افراد بدون سابقه فرم قرمز و همچنین دریافت 350 میلیون تومان وام مشارکت بانک مسکن فراهم است.

لازم به ذکر است این شرکت در استان‌های کرمان ویزد فعالیت می‌کند ودر حال حاضر بالای ۲۰۰۰ واحد در استان‌های هرمزگان وکرمان در دست ساخت دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • بهره مندی بیش از ۱۲ هزار روستایی گلستان از تسهیلات قرض‌الحسنه
  • قیمت مسکن در یوسف آباد ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • چرا ژاپن سیاست تخریب و ساخت مجدد دارد؟
  • خانه‌ای به قیمت 15 آپارتمان در تهران! امباپه عمارت مجلل راموس را در مادرید خرید (+عکس)
  • در تهران دیگر به ریال و تومان خانه نمی‌فروشند | بیت‌کوین بده خانه بخر! | رونمایی از پدیده عجیب خرید و فروش مسکن در تهران + جزئیات
  • برای خرید میکروآپارتمان در شهر تهران چقدر باید هزینه کرد؟
  • نرخ خرید در بازار مسکن؛ قطب سرمایه گذاری ملک در منطقه ۲۰ تهران
  • این مناطق تهران خانه‌های ارزان‌قیمت دارند
  • این مناطق تهران خانه‌های ارزان‌قیمت دارند + جدول
  • ساخت خانه برای اقشار کم درامد