Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، منوچهر متکی سخنگوی شورای وحدت اصولگرایان در همایش جوان پیشران انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ که عصر امروز دوشنبه برگزار شد، گفت: امروز که ما اینجا هستیم هیأت اجرایی موفق شده است کمیته های موفقی را شکل دهد و آن ها را ساماندهی کند.

او افزود: در طول ۷ جلسه کمیته جوانان همفکری هایی انجام شد که مانیفست آن آماده خواهد شد و ما آن ها را برای دولت آینده نگه خواهیم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متکی با اشاره به نقش جوانان در تاریخ کشور بیان کرد: جوانان ایران همیشه در طول تاریخ کشور نقش آفرین بودند؛ اما بعد از نادرشاه حدود ۲۰۰ سال در طول ادوار مختلف اقتدار مملکت کاهش پیدا کرد.

سخنگوی شورای وحدت ادامه داد: خداوند قسم حضرت عباس (ع) نخورده که ما هر جور کار کنیم پیروز هستیم؛ حوادثی که در سال های اخیر در کشور ما پیش آمد امید مردم را هدف قرار داده است؛ فساد لانه کرد و مردم داشتند نا امید کامل می شدند؛ آیت‌الله رئیسی آمد و با فساد مبارزه کرد و مردم امیدوار شدند؛ در مجلس هم چنین چیزی را شاهد بودیم.

او با اشاره به اهداف شورای وحدت اصولگرایان عنوان کرد: شورای وحدت با هدف نگاهی جدید به میدان آمد و امیدوار است که بتواند در این مسیر در هدف کوتاه مدت خود یعنی انقلاب و در هدف بلند مدت خود یعنی همگرایی و وحدت نیروهای انقلابی و اصولگرا با موفقیت حرکت کند.

متکی در پایان گفت: قرارگاهها و نامزدهای متعدد انتخاباتی در یک جناح یعنی واگذاری انتخابات به حریف؛ اگر آیت‌الله رئیسی به میدان بیاید باب وحدت خواهد بود و می تواند این همگرایی را بین اصولگرایان شکل دهد و نیروهای انقلابی و اصولگرا را در کنار هم حفظ کند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شورای وحدت منوچهر متکی انتخابات 1400 شورای وحدت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۵۴۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حال و هوای مرقد مطهر حضرت عباس(ع) در کربلا

دریافت 51 MB کد خبر 6093963

دیگر خبرها

  • توصیه های انتخاباتی رئیسی در جلسه هیات دولت
  • اظهارات رئیسی درباره انتخابات مرحله دوم مجلس
  • تاکید رئیسی بر حضورگسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات مجلس
  • رئیسی خواستار فراهم کردن زمینه حضور گسترده‌تر مردم در انتخابات مجلس شد
  • تاکید رئیسی بر فراهم کردن زمینه حضور هر چه گسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات مجلس
  • حال و هوای مرقد مطهر حضرت عباس(ع) در کربلا
  • اعلام اسامی و مشخصات نامزدهای دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس
  • باید از ظرفیت‌های ارزنده جوانان عشایر بیشتر بهره‌مند شویم
  • اعلام اسامی نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران
  • خسروپناه: با مکتب حاج قاسم درگیر دعواهای حزبی نمی‌شویم