Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین، نشست سراسری روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی و مدیران کل صدا و سیمای استان‌ها با حضور علیرضا رییسی معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد.

اطلاع رسانی باید دقیق، به موقع، صحیح، سریع و وسیع باشد

در ابتدای این نشست رییسی با بیان اینکه مراکز صدا و سیما در استان‌ها در ارائه آموزش‌های بهداشتی به مردم نقش مهمی دارند، اظهار کرد: اطلاع رسانی، آموزش و سرگرمی به خوبی در صدا و سیما به ویژه در مراکز استان ها هدف گذاری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون بهداشت وزارت بهداشت با تاکید بر اینکه برای اجرای قرنطینه توسط بیماران، آموزش از جنس اطلاع رسانی ضروری است اما سرگرمی هم باید کنار آن باشد، خاطرنشان کرد: برای اینکه قرنطینه به خوبی انجام شود، صدا و سیما باید پای کار باشد.

به گفته وی بالغ بر ۸۰ درصد مردم در دوران شیوع کرونا اخبار را از صدا و سیما دریافت کرده و به این اخبار اطمینان داشتند.

آخرین وضعیت شیوع ویروس کرونا در کشور

رییسی به آخرین وضعیت شیوع ویروس کرونا در کشور اشاره کرد وگفت: با تلاش مدافعین سلامت در این ایام حتی یک بیمار هم پشت در بیمارستان نمانده است.

وی تصریح کرد: در دوران شیوع این بیماری مرگ و میر سالمندان در دنیا بالای ۸۰ درصد بود اما به دلیل تکریم سالمندان این آمار در ایران از یک دهم درصد هم کمتر بود.

معاون بهداشت وزارت بهداشت با بیان اینکه آمریکا و انگلیس در ابتدای شروع بحران کرونا در خرید لوازم حفاظت فردی برای ایران چالش ایجاد کردند، توضیح داد: در حالی که انگلیس رتبه یک مرگ و میر را در سطح اروپا داشت، به دلیل محقق نشدن پیش بینی هایشان درباره آمار مرگ و میر در ایران هجمه درست کردند؛ موضوع بعدی رسانه های غربی، در مورد عوارض واکسن در ایران به ویژه واکسن تولید داخل خواهد بود.

رییسی با تاکید بر اینکه اوج هنر ما در کنترل اپیدمی کرونا قانع کردن مردم برای انجام اقدامات پیشگیرانه است، بیان کرد: بین ۳ تا ۵ سال دیگر واکسیناسیون کل دنیا انجام خواهد شد.

تا پایان سال ۱۴۰۰ کل کشور واکسینه خواهند شد

وی با ذکر این نکته که واکسن روسی اسپوتنیک وی جزو سه واکسن برتر دنیاست، تاکید کرد: به هیچ مسئولی تاکنون واکسن کرونا تزریق نشده است و تا پایان سال ۱۴۰۰ مردم در سراسر کشور واکسینه خواهند شد.

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا با بیان اینکه یکی از ارکان موفقیت در استان ها ائمه جمعه و جماعت هستند، اظهار کرد: مقام معظم رهبری الگوی عملی رعایت پروتکل ها هستند.

رییسی در پایان با اشاره به اینکه مردم و همکاران ما در خوزستان روزهای سختی را سپری می کنند، ابراز امیدواری کرد: مدارس و دانشگاه ها در مهرماه سال 1400 بازگشایی شوند.

پربیننده ترین ۶۰گیگ اینترنت رایگان برای معلمان +جزییات ایلان ماسک ۲۷میلیارد دلار ضرر کرد خبر خوب برای فرهنگیان زن اظهارات تکان‌دهنده عروس ملکه انگلیس +عکس سعید محمد استعفا کرد یا برکنار شد؟

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: علیرضا رئیسی واکسن کرونا برجام صدا و سیما استان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۵۵۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبریک متفاوت شمسایی پس از قهرمانی ایران در آسیا! | فیلم

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران در پایان دیدار با تایلند گفت: این قهرمانی برای مردم است و به آنها تبریک می گویم.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم‌های ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت در شهر بانکوک به مصاف هم رفتند که در پایان این بازی با نتیجه ۴ بر یک به سود ایران به پایان رسید.

وحید شمسایی سرمربی تیم ملی فوتسال ایران در پایان این بازی اظهار داشت: خدا را شکر که توانستیم این بازی را پیروز شویم و این قهرمانی را به مردم ایران و پدرم تقدیم می‌کنم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • شهردار تهران: ۱۴۰۰ اتوبوس در ۳۲ ماه به ناوگان حمل و نقل تهران اضافه شده است
  •  افزایش حدود ۱۴۰۰ تایی اتوبوس‌های پایتخت در ۳۲ ماه اخیر/ ۲۵ میلیون یورو به نفع ایران عمل کردیم
  • ۱۴۰۰ اتوبوس در ۳۲ ماه به ناوگان حمل و نقل تهران اضافه شده است
  • آسترازنکا به مرگبار بودن واکسن کرونایش اعتراف کرد
  • اعتراف سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال
  • بازدید رییسی از کارخانه ایران خودرو دیزل
  • انجام واکسیناسیون پنوموکوک کودکان در استان سیستان و بلوچستان
  • ادغام واکسن پنوموکوک در برنامه ایمن سازی کودکان در استان خراسان جنوبی
  • دستور رییسی باز هم ناممکن از آب درآمد!/ ساخت هواپیما فعلا شدنی نیست/ تکلیف یک میلیون دلار پولی که صرف شد چه می‌شود؟ (فیلم)
  • تبریک متفاوت شمسایی پس از قهرمانی ایران در آسیا! | فیلم