Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام محمدی لائینی بررسی درستی داشته باشید و کسانی را تائید کنید که واقعا صالح و اصلح باشند. اگر شما کار خود را جدی نگیرید در فسادهای بعدی اینها سهیم خواهید بود. برای بررسی صلاحیت کاندیدای انتخابات تسلیم سفارش دیگران نشوید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، حجت الاسلام والمسلمین«محمدباقر محمدی لائینی» عصر امروز(18اسفند)  در دیدار رئیس و اعضای هیات نظارت بر انتخابات شوراهای مازندران با تاکید براینکه دوام نظام به حضور و بروز مردم است، اظهار کرد: این انقلاب مشروعیت فقهی و الهی خود را از بعثت و غدیر و الگوی خود را از عاشورا و قدرت و اقتدار و صلابت را از مردم گرفته و فلسفه و معنا و مفهوم خود را از انتظار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه درمازندران افزود: فرصت حضور مردم و تصمیم گیری مردم و قدرت انتخاب را انقلاب فراهم کرده است و شکر این نعمت انتخاب اصلح می باشد.

 

وی گفت: اگر انتخابات حداکثری و همگانی داشته باشیم و دشمن ببیند ملت پای نظام و انقلاب خود ایستاده است ناامید می شود و از فشارها و تحریم ها مایوس خواهد شد و اگر خدای نکرده حضور کمرنگ باشد دشمن سیاست های انقباضی و تهدید و تحریم را بیشتر می کند.

 

به گفته حجت الاسلام محمدی لائینی اگر هم حضور باشکوه باشد و هم انتخاب اصلح صورت پذیرد به فرموده مقام معظم رهبری نور علی نور می شود.

 

وی خاطرنشان شد:آنچه شما باید جدی بگیرید همین نظارت است، نباید چشم ها را روی هم گذاشت و تائید صلاحیت کرد که مشکلات زیادی را برای ما ایجاد خواهد کرد.بررسی درستی داشته باشید و کسانی را تائید کنید که واقعا صالح و اصلح باشند ولو تعدادشان زیاد نباشد.

 

حجت الاسلام محمدی لائینی ادامه داد: اگر شما کار خود را جدی نگیرید در فسادهای بعدی اینها سهیم خواهید بود.در تائید صلاحیت ها علاوه بر سوابق فرد سوابق خانوادگی او را هم ببینید.

 

وی تاکید کرد: تسلیم فشارهای دیگران نشوید و بدون فشار و نظر و تعصبات و روابط به بررسی صلاحیت بپردازید.

 

امام جمعه ساری اظهار کرد: باید بررسی شود چرا حوزه شوراهای اسلامی دچار لغزش می شوند، آیا همه به ضعف اشخاص مربوط می شود یا ساختار و قوانین و مقررات هم بستر فساد را ایجاد کردند؟ واقعا بررسی شود و ساختارها را اصلاح کنید.

 

وی بیان کرد: روی هزینه کرد های انتخاباتی دوره های قبل و این دوره نامزدین باید حساس شد، این نشان می دهد آن نامزد برای خود محاسبات اقتصادی کرده است!

پایان پیام/286

منبع: شبستان

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه درمازندران انتخابات شورای شهر و روستا تایید صلاحیت کاندیداها نامزدهای انتخاباتی حضور حداکثری درانتخابات محمدی لائینی حجت الاسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۵۵۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام آیت‌الله مکارم خطاب به سردار رادان درباره «طرح نور» | سست نشوید و...

به گزارش همشهری‌آنلاین، مراسم تقدیر از سردار احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی کشور با عنوان «تکریم سردار» روز گذشته در مدرسه عالی فقهی الامام علی بن موسی الرضا علیه السلام قم برگزار شد.
در این مراسم، حجت الاسلام والمسلمین محی الدین مکارم فرزند آیت الله العظمی مکارم شیرازی، حمایت این مرجع تقلید را از طرح نور فراجا اعلام و سلام و مراتب قدردانی معظم له را به سردار رادان ابلاغ کرد.
پیام تقدیر آیت الله العظمی مکارم شیرازی از اقدامات سردار رادان و فراجا در مسئله حجاب و طرح نور بدین شرح است:
سلام علیکم
عرض خدا قوت و تشکر از زحماتی که می کشید، خصوصا این طرح نور را که همت کردید. ان شاءالله با قوت همین برنامه را ادامه دهید، حاشیه سازی نشود، احترامات رعایت شود، اینها اصول است، سست نشوید و ان شاءالله محکم ادامه بدهید؛ ما هم دعاگوی شما هستیم.

کد خبر 847473 منبع: فارس برچسب‌ها احمد رضا رادان خبر ویژه زنان - حجاب آیت‌الله مکارم شیرازی

دیگر خبرها

  • اصلاح‌طلبان درباره روند بررسی صلاحیت‌ها چه گفتند؟
  • نقد و بررسی برنامه تلویزیونی محفل در قم
  • آغاز ضبط مناظره تلویزیونی کاندیداهای حوزه انتخابیه خرم آباد و چگنی
  • تسلیم شدن ۱۰۰ تروریست الشباب سومالی
  • شورای ائتلاف کاندیداهای مورد حمایت خود در خرم‌آباد را اعلام کرد
  • تاثیر مثبت انتخاب فرد اصلح در دور دوم انتخابات بر آبادانی شهرستان
  • جزئیات نحوه بررسی صلاحیت متقاضیان بلوک ۸۵ درصدی سرخابی‌ها
  • پیام آیت‌الله مکارم خطاب به سردار رادان درباره «طرح نور» | سست نشوید و...
  • نشست خبری تعدادی از کاندایداهای زن تهران در ایسنا
  • آغاز نشست خبری تعدادی از کاندایداهای زن تهران در ایسنا