Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-27@09:10:22 GMT

افزایش ۱۱درصدی بستری‌های کرونایی زیر ۱۰سال

تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۵۶۱۱۱

افزایش ۱۱درصدی بستری‌های کرونایی زیر ۱۰سال

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، انوشیروان محسنی بندپی در ستاد استانی مبارزه با کرونا در مورد وضعیت استان تهران اظهار داشت: در هفته دوم اسفند نسبت به هفته اول بستری ها در تخت های ویژه ۴.۷ درصد و بستری های تخت های عادی ۱۷ درصد افزایش داشته است، البته میزان فوتی‌ها ۳.۷ درصد کاهش داشته است.

وی ادامه داد: نگرانی عمده اینکه افراد بستری زیر ۱۰ سال در استان تهران ۱۱.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۱ درصد رشد داشته که این امر نیازمند دقت، مراقبت و رعایت و پروتکل های بهداشتی است؛ چرا که قبلاً میزان بستری افراد زیر ۱۰ سال ۲ تا ۳ درصد بوده و در بهمن ماه به ۷ و ۸ درصد رسیده و اکنون ۱۱ درصد شده که این امر نگرانی ها را افزایش می دهد.

استاندار تهران عنوان کرد: روزهای پایانی سال و شلوغی بازار نگرانی دیگر است؛ چرا که فاصله گذاری اجتماعی در استان تهران اکنون ۷۱ درصد می باشد که در این زمینه همه دستگاه‌ها مکلف شدند که وظایف خودشان را انجام دهند و از جمله اصناف، مکلف به رعایت پروتکل ها هستند و صدا و سیما نیز با اطلاع رسانی، رعایت پروتکل های بهداشتی و استفاده از ماسک را به مردم گوشزد کند.

وی تاکید کرد: بیمارستان هایی در استان تهران بالای ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند که دستگاه‌های خدمات‌رسان مکلف شدند نسبت به سرعت بخشیدن جهت اتمام این بیمارستان‌ها اقدام کنند تا اوایل سال آینده نسبت به افتتاح و بهره‌برداری از آنها اقدام شود.

وی افزود: در مورد مترو و اتوبوس هم شهرداری نسبت به افزایش ناوگان یک بار با ورود ۱۵۰ دستگاه اتوبوس و بار دیگر با ورود ۱۱۰ دستگاه اقدام کرده و اکنون نیز به دنبال سرعت بخشیدن به کارخانه واگن‌سازی است که در حال حاضر تنها اقدام موثر برای مردم در زمینه مترو و اتوبوس استفاده از ماسک در وسایل نقلیه عمومی می باشد.

استاندار تهران خاطرنشان کرد: در مورد دستفروش ها نیز شهرداری مکلف شده تا مکان های وسیع تری را در مکان های پر تردد و شلوغ از جمله میدان تجریش در اختیار دستفروشان قرار دهد تا تراکم جمعیت را به حداقل برسانیم.

پربیننده ترین ۶۰گیگ اینترنت رایگان برای معلمان +جزییات ایلان ماسک ۲۷میلیارد دلار ضرر کرد خبر خوب برای فرهنگیان زن اظهارات تکان‌دهنده عروس ملکه انگلیس +عکس سعید محمد استعفا کرد یا برکنار شد؟

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: انوشیروان محسنی بندپی ویروس کرونا برجام استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۵۶۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای اقدام عملی برای رفع چالش‌های پیش‌روی توسعه اقتصادی مازندران

استاندار مازندران گفت: با شناسایی چالش‌های پیش‌روی توسعه اقتصادی مازندران، برای حل اجرایی آن اقدام عملی مناسبی برنامه‌ریزی شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، یوسف نوری _پنجشنبه ششم اردیبهشت_ در جلسه رشد اقتصادی این استان در ساری با بیان این‌که تکالیف دستگاه‌های دولتی مازندران برای رشد اقتصادی مشخص شد، اظهار کرد: برای تحقق برنامه‌های دولت جهت دستیابی به رشد اقتصادی و تحقق شعار سال در این استان تلاش مضاعف انجام می‌شود. ‎

وی با تاکید بر این‌که برای گام نخست چالش‌های پیش‌روی توسعه اقتصادی استان شناسایی شد و اقدام عملی برای حل آن اجرایی می‌شود، گفت: در سال گذشته برای دست‌یابی به رشد اقتصادی اقدامات خوبی در مازندران انجام شد اما هنوز با برنامه‌های دولت فاصله داریم.

استاندار مازندران از واکاوی ظرفیت‌ها و چالش‌های پیش‌روی رشد اقتصادی این استان عنوان و مطرح کرد: بر اساس اولویت‌های تعیین شده با بهره‌مندی از همه ظرفیت‌های موجود موانع تولید یکی پس از دیگری برطرف می‌شود.

نوری با بیان این‌که از هفته آینده برای گره‌گشایی رفع موانع تولید با اولویت کشاورزی با حضور دستگاه‌های مربوطه انجام می‌شود، افزود: این رویه برای دیگر اولویت‌های توسعه مازندران ادامه‌دار خواهد بود.

نماینده عالی دولت در مازندران با اشاره به اینکه تکالیف دستگاه‌های دولتی در خصوص دستیابی به رشد اقتصادی به صورت منطقه‌ای، شهرستانی و زنجیره‌ای مشخص شد، خاطرنشان کرد: اگر اختلافی بین دستگاه‌ها وجود داشته باشد با برگزاری این نشست‌ها موانع برطرف می‌شود.

وی یادآور شد: برای دستیابی به رشد اقتصادی و تحقق شعار سال بر اساس برنامه‌های دولت، تلاش مضاعفی در مازندران انجام می‌دهیم.

کد خبر 747971

دیگر خبرها

  • مطالبات ساکنین پایین‌دست سد سیمره پرداخت شود
  • هشدار: شرایط پسماند در استان ایلام مناسب نیست
  • اجرای اقدام عملی برای رفع چالش‌های پیش‌روی توسعه اقتصادی مازندران
  • اولین اقدام مالکان جدید باشگاه پرسپولیس
  • لزوم اقدام به موقع برای ثبت نام کتاب دانش آموزان
  • رشد ۳ برابری پرورش مرغ گوشتی در تهران
  • افزایش پرورش مرغ گوشتی در استان تهران
  • رشد ۳ برابری پرورش مرغ گوشتی در استان تهران/ احداث ۲ مگافارم پیگیری می‌شود
  • برخورد با متصرفان اراضی ملی و ساحلی جدی و قاطع است
  • برخورد جدی با دستگاه‌هایی که مرتکب ترک فعل شوند