Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سرهنگ پاپی فرمانده انتظامی بندر ماهشهر گفت: تک تک نیرو‌های پلیس این شهرستان با زحمت‌های شبانه روزی در جای جای شهر‌ها و روستا‌های این شهرستان، به صورت قاطع و بدون مماشات با مخلان امنیت و مجرمان برخورد قاطع و قاتونی خواهد داشت.

او بیان داشت: عملکرد پلیس در سال ۹۹ با توجه به آمار بالای سرقت‌های مسلحانه و تجاوز به عنف در طرح‌هایی که فرماندهی این شهرستان از اول امسال به اجرا گذاشت بسیار قابل قبول و رضایت بخش بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ پاپی افزود: با یک نگاه کلی در استان می‌توان دریافت نیروی انتظامی بندرماهشهر در کل شهر‌های این شهرستان و با توجه به گستردگی حوزه در این منطقه، با کار‌های اطلاعاتی بسیار دقیق و حرفه ایی توانسته اکثر مجرمین را در کوتاه‌ترین زمان به دام قانون بیندازد.

 فرمانده انتظامی ماهشهر تصریح کرد: پلیس این شهرستان حتی در کار‌های اطلاعاتی در شهرستان‌های مجاور و خارج از استان توانسته کارنامه بسیار موفقی را به ثبت برساند و در این بین اکثر مجرمین و سارقینی را که از شهر‌ها و استان‌های مجاور دیگر دست به کار‌های مجرمانه و سرقت زده بودند دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل قانون دهد.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی عملکرد پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۵۶۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف ۳ تن چوب جنگلی قاچاق در تنکابن

فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن از توقیف خودروی نیسان حامل ۳ تن چوب جنگلی قاچاق خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ بهادر دیلمی فرمانده پلیس راه تنکابن اظهار داشت: ماموران مبارزه با قاچاق کالا پلیس اگاهی در پی کسب خبری مبنی بر برداشت غیر مجاز چوب از جنگل‌های این شهرستان، موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

 وی افزود: ماموران با کنترل مسیرهای کوهستانی یک خودروی نیسان حامل چوب جنگلی را در یکی از محورهای روستایی شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن با اشاره به دستگیری یک قاچاقچی چوب در این عملیات خاطر نشان کرد: ماموران در بازدید از خودروی  مورد نظر 3 تن چوب جنگلی قاچاق کشف کردند.

دیلمی ارزش چوب مکشوفه را براساس نظر کارشناسان 150 میلیون ریال عنوان کرد و گفت: چوب‌های قاچاق کشف شده به اداره منابع طبیعی شهرستان تحویل و متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • توقیف ۳ تن چوب جنگلی قاچاق در تنکابن
  • یکی از اعضای شورای شهر بندر ماهشهر بازداشت شد
  • بازداشت عضو شورای ‌بندر ماهشهر
  • بازداشت عضو شورای ‌بندر ماهشهر به دلیل تخلفات مالی و اداری
  • ‌‌عضور شورای شهر بندر ماهشهر بازداشت شد
  • عضو شورای ‌شهر بندر ماهشهر بازداشت شد
  • بازداشت عضو شورای بندر ماهشهر
  • دستگیری عضو شورای بندر ماهشهر
  • کشف ۹ میلیاردی سوخت قاچاق از یک شرکت در کاشان
  • سوداگران مرگ در دام پلیس لرستان