Web Analytics Made Easy - Statcounter

جعفر مروارید روز دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: تسهیلات مربوط به حمایت دولت از مشاغل متضرر از شیوع کرونا طی ۲ مرحله پرداخت شده که مرحله نخست از خرداد تا پایان آبان ماه و مرحله دوم از نیمه دی ماه تا پایان سال جاری است.

وی ادامه داد: در مجموع ۲ هزار و ۳۶۲ فعالیت فرهنگی، هنری و رسانه ای با اشتغالزایی برای چهار هزار و ۳۳۴ نفر برای دریافت ۷۳۹ میلیارد و ۸۷ میلیون ریال در سامانه کارا ثبت نام و به بانکهای عامل معرفی شدند که از این مبلغ تاکنون ۴۷۸ میلیارد و ۱۴ میلیون ریال پرداخت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: از محل تسهیلات بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۳۹۷ در خصوص نحوه اجرای برنامه‌های ایجاد و تثبیت اشتغال مولد نیز ۳۵۷ میلیارد ریال به خراسان رضوی اختصاص یافت که در این راستا طی تفاهمنامه‌ای که وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با بانک آینده و صندوق کارآفرینی امید منعقد کرد، شیوه نامه ای برای آن تدوین و طرحهای متقاضی در سامانه تحفه ثبت شدند که در مجموع ۲۴۳ طرح به بانک آینده و صندوق کارآفرینی امید برای دریافت تسهیلات معرفی شد و امید است تا پایان امسال نسبت به پرداخت تسهیلات به این طرحها اقدام شود.

وی افزود: به منظور حمایت از مشاغل خانگی نیز برابر با شیوه نامه ها و با وجود محدودیت منابع، تاکنون ۲۲ میلیارد و ۲۱۰ میلیون ریال به ۵۸ طرح مربوط به مشاغل خانگی در استان پرداخت شده که حوزه فرهنگ و هنر بخش عمده ای از اعتبارات استان در این زمینه را به خود اختصاص داده است.

مروارید همچنین از پرداخت تسهیلات به کسب و کارهای فرهنگی، هنری و رسانه در فضای نوین شهری خبر داد و گفت: امسال ۲۵ طرح مربوط به فضای نوین شهری با درخواست ۶۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال به صندوقها معرفی شده که تاکنون ۲۸ میلیارد و ۱۵ میلیون ریال توسط صندوق اعتباری هنر و صندوق کارآفرینی امید در این زمینه پرداخت شده است.

وی اظهار امیدواری کرد، با پیگیریهای بعدی و همکاری بانکهای عامل باقی اعتبارات پیش بینی شده و در دست بررسی بانکها در زمینه تسهیلات حمایت از مشاغل آسیب دیده از کرونا و تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۳۹۷ هرچه زودتر تصویب نهایی و پرداخت شود.

برچسب‌ها تسهیلات بانکی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هدایت شغلی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تسهیلات بانکی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تسهیلات بانکی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هدایت شغلی اخبار کنکور فرهنگ و ارشاد اسلامی میلیون ریال پرداخت شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۵۶۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسهیلات ودیعه مسکن به ۴۴۵ هزار متقاضی پرداخت شد

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا از وزارت راه و شهرسازی، سیداحمد خادمیان به تشریح وند ارائه تسهیلات ودیعه مسکن توسط بانک‌ها پرداخت و افزود: تاکنون یک میلیون و ۶۵۴ هزار و ۳۶ نفر از متقاضیان در سامانه tem.mrud.ir ثبت‌نام کردند که از این میزان متقاضی ثبت‌نام شده، یک میلیون و ۴۶۹ هزار و ۸۷۵ نفر حائز شرایط دریافت وام ودیعه مسکن شناخته شدند.

مدیرکل دفتر طرح‌های نهضت ملی مسکن ادامه‌داد: از تعداد حائزان شرایط دریافت وام ودیعه مسکن یک میلیون و ۳۳ هزار و ۳۰۵ نفر به بانک‌ها برای دریافت تسهیلات ودیعه مسکن معرفی شدند که بانک‌ها تاکنون با ۴۴۵ هزار و ۶۸ نفر عقد قرارداد کردند.

خادمیان تصریح‌کرد: با توجه به تکلیف قانونی، ضرورت دارد تا بانک‌ها نسبت به پرداخت تسهیلات به معرفی‌شدگان سرعت بدهند.

تسهیلات ودیعه مسکن در تهران ۲۰۰ میلیون تومان، در مراکز استان‌ها ۱۵۰ میلیون تومان، در سایر شهر‌ها به ۱۰۰ میلیون تومان و در روستا‌ها به ۴۰ میلیون تومان رسیده است. چگونگی بازپرداخت این وام نیز با توجه به سود ۱۸ درصدی که باید حداکثر در پنج سال پرداخت شود، محاسبه خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نمایشگاه کاریکاتور "فرهنگ شهروندی" در اردبیل
  • ۲۰۰ میلیارد ریال تسهیلات تعاونی‌ در سبزوار پرداخت شد
  • تاثیرگذاری فیلم‌های کوتاه بیشتر است/ آشنایی نسل‌ امروز با فرهنگ رضوی
  • ارایه تسهیلات به واحدهای تولیدی خراسان رضوی متوقف شده است
  • تسهیلات ودیعه مسکن به ۴۴۵ هزار متقاضی پرداخت شد
  • پیکر آخرین خنیاگر خراسان در خاک آرام گرفت
  • وزیر فرهنگ درگذشت یکی از بزرگان موسیقی کشور را تسلیت گفت
  • برگزاری یادواره شهدای طلبه و فرهنگی در شهر خرو
  • وزیر ارشاددرگذشت عیسی بخشی از بزرگان موسیقی خراسان را تسلیت گفت
  • بیش از ۳۰ درصد کل مالیات کشور در سال گذشته توسط شرکت‌های خصولتی پرداخت شده است