Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش دوشنبه شب ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین احمد واعظی در آیین اختتامیه همایش مجازی بین المللی گام دوم انقلاب و جهان اسلام اظهار داشت: این همایش نتیجه یک کار گروهی با همیاری بخش‌های مختلف بود که انجام این کار بزرگ و فاخر در مدت زمان کوتاه نشان دهنده ظرفیت بالای دفتر تبلیغات اسلامی است.

وی ادامه داد: ۲ نظریه کلان در رابطه با تعامل ها وجود دارد که در نظریه نخست باید صرفا به منافع کشور و ملت خود بیاندیشیم که این رویکرد گاهی رنگ ملی گرایانه و گاهی مذهبی به خود می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان اینکه تقویت تشیع، افزایش اقتدار شیعه، بی توجهی به مشکل های سایر مذاهب و غیره از تفکرهای مذهبی گرایانه ی این نظریه است گفت: در جلوه ملی گرایانه با یک دیدگاه واقعه گرایانه باید به منافع ملی خود بیندیشیم که در برخی کشورهای عربی نیز شاهد آن هستیم.

وی افزود: رویکرد دوم توجه به امت واحد اسلامی و رویکرد تمدنی دارد که جهان اسلام را یک مجموعه هم سرنوشت و هم مقصد می داند و نگاه وحدت گرایانه بر آن غلبه دارد.

واعظی با بیان اینکه در بیانیه گام دوم رویکرد دوم انعکاس داده شده است افزود: رهبر معظم انقلاب نیز می فرماید که ظرفیت انقلاب اسلامی محدود نیست و ظرفیت جامعه پردازی و تمدن سازی دارد.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب در اواخر ماه بهمن ۹۷ در بیانیه‌ای خطاب به جوانان و آینده‌سازان ایران، برداشتن گام بزرگ دوم به سمت آرمان‌های انقلاب اسلامی را در هفت فصل تبیین کردند.

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم  با اشاره به اینکه با توجه به این نظریه وظیفه و رسالت حوزه علمیه و روحانیت در این فضا باید تقویت سه بعد اصلی نیروی انسانی کارآمد، حسن عملکرد دستگاه های بین المللی و غنای محتوایی باشد، بیان کرد: حسن عملکرد دستگاه های بین المللی می تواند فرصت هایی را برای تعامل های نخبگانی فراهم کند و غنای محتوایی نیز باید به گونه ای باشد که موضوع ها برای مخاطب ملال آور و تکراری نشود.

وی بیان کرد: باید زیاد بخوانیم و بدانیم تا بتوانیم مطالب خود را بهترعرضه کنیم زیرا این گونه می توان ضمن آموختن تاثیرگذار نیز بود و این داد و ستد مبنای شکل گیری تمدن سازی است.

حجت الاسلام  هاشمیان مسئول کمیسیون این همایش در آیین اختتامیه همایش بیانیه گام دوم انقلاب و جهان اسلام، در بیان خلاصه ای پنل اول با موضوع انقلاب اسلامی وآورده های تمدنی برگزار شده بود، عنوان کرد: در این محور بیش از۳۰ مقاله دریافت  که با بررسی و داوران علمی و پژوهشی ۲۲ مقاله پذیرفته و هشت مقاله برای ارائه انتخاب شد.

برچسب‌ها حوزه علميه قم دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم گام دوم انقلاب

منبع: ایرنا

کلیدواژه: حوزه علميه قم دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم حوزه علميه قم دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم گام دوم انقلاب اخبار کنکور بین المللی گام دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۵۶۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارنامه سیاست‌های مسکن پس از انقلاب

مرکز پژوهش‌های مجلس با انتشار جدولی از سیاستگذاری ها، اقدامات و تاثیرات آن در طول سال‌های پس از انقلاب تا سال ۱۴۰۰ و همچنین ذیل شش برنامه اجرا شده پس از انقلاب، خواست در نهایی شدن برنامه هفتم، عملکرد احکام مربوط به مسکن و نتایجی که داشته اند مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش جماران، تحلیل پیشینه برنامه‌های توسعه پنج ساله اول تا ششم و اینکه چه چارچوبها، سرفصل‌ها و هدفگذاری‌هایی به طور معمول انجام می‌شود، راهنمای خوبی برای ارزیابی و تحلیل برنامه هفتم است.

براساس اعلام این نهاد پژوهشی؛ با توجه به تقدیم لایحه قانون برنامه هفتم توسعه به مجلس لازم است عملکرد احکام مربوطه درقوانین برنامه‌های پنج ساله پیشین مورد ارزیابی و آسیب شناسی قرار گیرد تا ضمن تحلیل برنامه‌های گذشته، بررسی دستاوردها، مسائل و مشکلات، نسبت به تنظیم برنامه هفتم اقدام شود.

دیگر خبرها

  • اساتید نقش مهمی در جهاد تبیین دارند
  • کارنامه سیاست‌های مسکن پس از انقلاب
  • بررسی عملکرد شعب محاکم عمومی و انقلاب استان کرمانشاه
  • آموزش: نکات مهمی که قبل از خرید دستگاه‌های الکترونیکی دست دوم باید بدانید
  • شوراهای شهر و روستا نقش اساسی و مهمی در کشور دارند
  • شوراهای شهر و روستا نقشی اساسی و مهمی در کشور دارند
  • عملکرد مطلوب و رو به رشد محاکم عمومی و انقلاب کرمانشاه
  • حکمرانی نخبگانی، سلسله مراتبی نیست بلکه یک شبکه است/ هیئت‌های اندیشه‌ورز با حضور حداکثری نخبگان در استان‌ها تشکیل شود
  • ضعف شدید در حوزه روایت‌گری انقلاب اسلامی
  • ابداع صفحات خورشیدی خم شونده و قابل شستشو