Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان گفت: ۴ ماه است که یک ریال هم نگرفته‌ایم و متاسفانه هیچ‌کس به فکر صنعت‌نفت نیست. - اخبار ورزشی -

محمود مطلق‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص تساوی بدون گل برابر پرسپولیس در آبادان گفت: پرسپولیس تیم قابل احترامی است که نایب قهرمان آسیا شده و امسال هم جزو مدعیان اصلی قهرمانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در تمرینات روی نقاط ضعف و قوت این تیم کار کرده بودیم و با پرس شدید و دوندگی زیاد توانستیم بازیکنان کلیدی این تیم را از کار بیندازیم. در این بازی نایب قهرمان آسیا یک موقعیت جدی هم روی دروازه ما خلق نکرد ولی صنعت‌نفت چند فرصت خوب داشت که اگر استفاد می‌کردیم برنده می‌شدیم.

وی در پاسخ به این پرسش که «چرا صنعت‌نفت در بازی‌های اخیر امتیازهای حساسی از دست داده است؟» خاطرنشان کرد: سال گذشته هم در رده سوم جدول قرار داشتیم ولی به یکباره مشکلات مالی به تیم ما ضربه زد و نتایج خوبی در نیم‌فصل دوم نگرفتیم. مسئولان بارها به ما وعده دادند که مشکلات حل می‌شود اما بعدا متوجه شدیم اصلا پولی در کار نیست. متاسفانه 4 ماه است که یک ریال هم نگرفته‌ایم و هیچ‌کس به فکر ما نیست. 

مطلق‌زاده اظهار داشت: از مسئولان استان و نماینده‌های مجلس توقع داریم به فکر تیم باشند. تا به امروز مشکلات حل نشده و طبیعتا این موضوع ذهن بازیکنان را درگیر کرده، از طرفی باشگاه هم به دلیل مشکلات مالی نتوانست بازیکنان مورد نظر پورموسوی را جذب کند. ادامه این روند قطعا به تیم ما ضربه خواهد زد و امیدوارم هر چه زودتر شرایط تیم ما تغییر کند و بازیکنان به حق و حقوقشان برسند.

پاسخ نورشرق به ابهامات باز شدن پنجره پرسپولیس

 

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پرسپولیس صنعت نفت آبادان پرسپولیس صنعت نفت آبادان صنعت نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۵۶۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس‌| قاب مشترک میثاقی با ۳ قهرمان آسیا

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم ملی فوتسال ایران چند روز قبل موفق به کسب عنوان قهرمانی جام ملت‌های آسیا شد و سیزدهمین بار این عنوان را به‌دست آورد. وحید شمسایی، سرمربی تیم ملی به همراه سعید احمدعباسی و علی‌اصغر حسن‌زاده دوشنبه شب گفتگویی با محمدحسین میثاقی در برنامه فوتبال برتر داشتند.

میثاقی پس از برنامه این تصویر را در صفحه اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت.

۲۵۸ ۲۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901492

دیگر خبرها

  • اولین تصویر از وضعیت دلخراش شجاع خلیل‌زاده بعد از ضربه مهرداد محمدی | اخراج نداشت؟
  • پرسپولیس تعارف استقلال را رد کرد؛ ال‌کلاسیکو خواب‌آور برنده نداشت
  • برای برد مقابل پرسپولیس آمده بودیم/می‌توانستیم در فصل جاری با فاصله ۱۰ امتیازی قهرمان شویم
  • اتهام مدیرعامل پرسپولیس به بازیکنان سپاهان
  • اوسمار: تا روز آخر می‌جنگیم/دست من باشد می‌گویم پرسپولیس همیشه قهرمان می‌شود
  • به روز رسانی| اوسمار: تا روز آخر می جنگیم/ اگر به شانس بود همه تیم های برزیلی هر سال باید قهرمان شوند
  • مازندران نایب قهرمان مینی گلف بانوان کشور شد
  • عزیزیان: امروز تکلیف قهرمان لیگ روشن می‌شود
  • عکس‌| قاب مشترک میثاقی با ۳ قهرمان آسیا
  • نایب قهرمان وزنه‌برداری جوانان جهان مدال خود را به موزه رضوی اهدا کرد