Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@16:57:03 GMT

استقرار جو پایدار در اردبیل از ظهر امروز

تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۵۷۴۰۸

استقرار جو پایدار در اردبیل از ظهر امروز

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، بررسی آخرین نقشه‌های هواشناسی نشان دهنده جوی نسبتاً ناپایدار تا قبل از ظهر روز سه شنبه در استان است؛ بر این اساس آسمان استان نیمه ابری تا ابری، گاهی مه‌آلود، همراه با کاهش دما به‌ویژه در نیمه شمالی استان و بارش خفیف و پراکنده باران و برف پیش‌بینی می‌شود.

از ظهر روز سه شنبه تا اواخر چهارشنبه شرایط جوی استان در غالب مناطق نسبتاً پایدار خواهد بود و پدیده غالب طی این مدت رخداد مه صبحگاهی در پاره‌ای از مناطق می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ورود سامانه ناپایدار از پنج شنبه

از روز پنجشنبه با نفوذ سامانه بارشی فعالی به استان شاهد ابرناکی، کاهش دمای هوا، وزش باد (گاهی نسبتاً شدید)، رخداد مه و بارش برف و باران خواهیم بود.

بارش ها در ابتدا طی روز پنجشنبه به‌صورت باران خواهد بود ولی با سرد شدن دمای هوا طی روز جمعه حتی در نواحی شمالی استان بارش برف نیز انتظار می‌رود.

با رخداد این سامانه بارشی آبگرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن رودخانه های فصلی و در جاده‌ها و گردنه‌های برف‌گیر و کوهستانی استان اختلال در تردد جاده‌ای دور از انتظار نخواهد بود.

همچنین امکان اختلال در پروازهای فرودگاه اردبیل به دلیل رخداد باد جانبی، کاهش دید افقی و پایین بودن کف ابر در طی مدت مذکور وجود دارد.

انتهای پیام/3463/666/

منبع: فارس

کلیدواژه: استان اردبیل دما هواشناسی وضعیت جوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۵۷۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت لیر ترکیه امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

زی‌سان: قیمت لیر ترکیه امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳, در بازار ۱,۹۶۰ تومان است که نسبت به روز گذشته ۳۵ تومان (۱.۷۵ درصد) کاهش یافته است. هر واحد لیر ترکیه، روز گذشته با قیمت ۱,۹۹۵ تومان معامله می‌شد.

امروز لیر ترکیه در بازار آزاد مانند دیروز با کاهش قیمت روبرو بوده است، قیمت لیر ترکیه که دیروز با کاهش قیمت ۱۵ تومانی به ۱,۹۹۵ رسیده بود، امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ با کاهش ۳۵ تومانی (۱.۷۹ درصد) به ۱,۹۶۰ رسید.

بالاترین قیمت لیر ترکیه در ۲۴ ساعت گذشته ۱,۹۸۰ تومان و در پایین‌ترین قیمت در رقم ۱,۹۵۵ تومان خرید و فروش می‌شد. قیمت فعلی لیر ترکیه نسبت به هفته گذشته ۴.۸۵ درصد کاهش را نشان می‌دهد. همچنین بهای هر واحد لیر ترکیه در شش ماه گذشته حدود ۵.۰۹ درصد افزایش یافته است.

tags # قیمت لیر ترکیه سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی هوای استان اردبیل در ۵ روز آینده
  • تداوم روند افزایشی دمای هوا در اردبیل/هفته‌ای بدون بارش داریم
  • میانگین بارش‌ها در چهارمحال به ۴۷۲ میلیمتر رسید
  • قیمت دینار عراق امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت لیر ترکیه امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • استقرار جو پایدار و افزایش نسبی دما در البرز
  • استقرار جوی پایدار در هوای خوزستان
  • تداوم بارش‌ها در خراسان رضوی تا شنبه
  • تداوم بارش‌های رگباری در این استان‌ها/ کوهنوردی ممنوع!
  • تصاویر بارش برف بهاری در جاده شاهرود - توسکستان | میزبان بارش نسبتاً سنگین برف بود + ویدئو