Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-26@05:33:35 GMT

برادرکشی در غرب تهران / با خودکشی قاتل پرونده بسته شد

تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۵۷۷۹۲

به گزارش رکنا، ساعت 8:30 دقیقه صبح 30 مرداد، دو برادر در اتاق نشیمن خانه شان در حال تماشای تلویزیون بودند که لحظاتی بعد صدای درگیری آنها به گوش رسید. پدرشان که در حیاط خانه ویلایی بود، به‌دنبال صدا به سمت اتاق نشیمن رفت. قبل از اینکه مرد میانسال به پسرانش برسد؛ پسر 30 ساله‌اش در حالی که چاقویی خونین در دست داشت از اتاق خارج شد و هراسان فرار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مرد میانسال با ورود به اتاق با جسد خونین پسر کوچکترش رو به رو شد. به‌دنبال این جنایت، موضوع از سوی مأموران کلانتری 139 مرزداران به بازپرس کشیک قتل پایتخت اعلام شد.

با اعلام خبر، بازپرس ساسان غلامی و تیم بررسی صحنه جرم راهی محل حادثه شدند. در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد پسر جوان با چهار ضربه چاقو به قتل رسیده است.

در تحقیقات از مرد میانسال، او گفت: پسر بزرگم، عامل این قتل است. او در کار تعمیرات لوازم خانگی و جاروبرقی است اما چند وقتی می‌شود که مبتلا به بیماری روحی و اختلال روانی شده و تحت درمان بود. حتی او را در بیمارستان بستری کردیم و بهبودی نسبی هم پیدا ‌کرد. پسرم تصور می‌کرد برادرش قصد دارد او را به بیمارستان ببرد درصورتی که او دچار توهم بود و پسرم چنین قصدی نداشت و همین مسأله باعث شد که مرتکب قتل شود.

با مشخص شدن هویت عامل این جنایت، بازپرس شعبه سوم دادسرای امور جنایی پایتخت دستور بازداشت متهم فراری را صادر کرد. در حالی که تحقیقات در این خصوص ادامه داشت کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت چند روزقبل با پرونده خودکشی مرد جوانی مواجه شدند.

مرد جوان خود را از پل پایین انداخته بود. جسد وی که هیچ مدرک شناسایی همراهش نبود به پزشکی قانونی منتقل شد اما در ادامه مأموران دریافتند وی شباهت زیادی با قاتل فراری دارد.

بدین ترتیب از خانواده وی خواسته شد برای شناسایی پسرشان به پزشکی قانونی بروند. آنها با حضور در پزشکی قانونی هویت پسرشان را شناسایی کردند و بدین ترتیب با مرگ قاتل که از بیماری روانی رنج می‌برد، پرونده او به دستور بازپرس جنایی بسته شد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا قتل اخبار حوادث خودکشی قتل برادرکشی مرد جوان مرگ قاتل سهام عدالت قیمت خودرو کرونا ایران بازیگر سینما و تلویزیون تجاوز سرباز یک زن دختر کرونا قیمت فیلم پورن استار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۵۷۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۷۳ سکه عتیقه در ایستگاه راه آهن اندیمشک

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار حشمت الله ملکی فرمانده پلیس راه آهن فرماندهی یگان‌های انتظامی و حفاظتی فراجا گفت: مأموران مستقر در سالن ایستگاه راه آهن اندیمشک حین کنترل و بازرسی اثاثیه مسافران از طریق دستگاه ایکس ری به بار همراه شخصی مظنون شدند.

وی ادامه داد: پس از بازرسی بار این مسافر همکاران تعداد ۷۳ عدد سکه قدیمی که در داخل کیف به طرز ماهرانه‌ای جاسازی شده بود کشف نمودند.

این مقام ارشد انتظامی افزود: برابر اعلام کارشناس میراث فرهنگی شهرستان اندیمشک سکه‌های کشف شده مربوط به دوره اشکانیان بوده و ارزش ریالی آن در حدود ۲ میلیارد ریال برآورد شده است.

سردار ملکی اظهار داشت: متهم به همراه اموال مکشوفه جهت سیر مراحل قانونی با رعایت همه موازین شرعی و قانونی به مقر پلیس دلالت که در حین تشکیل پرونده متهم با پیشنهاد رشوه همه سکه‌ها به مأمورین قصد فرار از چنگال قانون را داشت که با عدم دریافت این سکه‌ها از سوی همکاران مواجه شد، که در ادامه با استعلام به عمل آمده از سامانه آگاهی سارق این فرد دارای سو پیشینه متعددی بوده و به بزه انتسابی اقرار، که پس از تکمیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده پلیس راه آهن با تصریح بر اینکه فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با هرگونه قاچاق اشیا عتیقه به شدت برخورد می‌کند خاطر نشان کرد: در این راستا از شهروندان انتظار می‌رود به محض دریافت اینگونه اخبار موضوع را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 6087836

دیگر خبرها

  • تاکید وزیر اقتصاد بررفع موانع حقوقی و قانونی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی
  • برای رفع موانع حقوقی و قانونی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی باید برنامه جمعی داشت
  • پسر جوانی که متهم به ترغیب زهره فکورصبور به خودکشی بود تبرئه شد
  • کشف ۷۳ سکه عتیقه در ایستگاه راه آهن اندیمشک
  • مریلا زارعی قاتل زنجیره‌ای سریال افعی تهران است؟
  • زندگی قاتل با جسد زن گمشده به‌ مدت ۲ شبانه‌ روز در تهران!
  • قاتل ایلامی متواری بعد از پنج ماه دستگیر شد
  • پرونده مرگ خانم بازیگر بسته شد
  • دستگیری قاتل فراری پس از ۵ روز در بردسکن 
  • جزئیات تازه در پرونده مرگ بازیگر معروف | علت فوت زهره فکور صبور چه بود؟