Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت نهاوند، گفت:۵ فروشگاه زنجیره‌ای در نهاوند به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، نقی کاکاوند با بیان اینکه پنج فروشگاه زنجیره‌ای در نهاوند برای اعمال قانون به تعزیرات حکومتی معرفی شدند اظهار کرد: یکی از این فروشگاه‌ها اقدام به فروش اجباری کالا کرده بود و چهار فروشگاه دیگر نیز به خاطر گرانفروشی مرغ معرفی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه طرح بازرسی و تشدید نظارت بر بازار با همکاری ادارات ذیربط به صورت روزانه انجام می شود گفت: بازرسان ما در گشت‌های نظارتی خود از تمام فروشگاه‌های سطح شهر بازدید کرده و قیمت‌ها را کنترل می‌کنند که تاکنون چندین مورد از واحدها به علت تخلف به تعزیرات معرفی شده‌اند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت نهاوند گفت: در حال حاضر قیمت مرغ در این شهرستان به ازاء هر کیلو ۲۵ هزار تومان است که نرخ آن به صورت روزانه تعیین شده و در صورت تخلف با گرانفروشان برخورد خواهد شد.

وی با بیان اینکه روزانه در نهاوند 10 تا 12 تن مرغ کشتار روز وارد شهرستان شده و به مصرف می‌رسد افزود: با توجه به اینکه کشتارگاه مرغ در این شهرستان تعطیل است لذا مرغداری‌های نهاوند مرغ خود را به امور دام استان تحویل می‌دهند و آنها نیز مطابق با سهمیه شهرستان مرغ کشتار روز را به نهاوند ارسال می‌کنند.

کاکاوند  قیمت گوشت گوسفندی ۱۲۷ هزار تومان و گوشت گاو نیز ۱۱۰ هزار تومان است گفت: قیمت‌ گوشت به صورت هفتگی تعیین و در معرض دید مشتریان قرار می‌گیرد که رعایت قیمت مصوب از سوی قصابان الزامی است.

وی در پایان گفت: گوشت گوسفند مورد نیاز شهرستان از کشتارگاه نهاوند تامین می شود اما گوشت گاو از اراک و یا سایر استانها تامین و به شهرستان وارد می‌شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تعزیرات حکومتی فروشگاه زنجیره ای معرفی شدند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۵۸۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۳۲ هزار و ۷۰۰ لیتر سوخت قاچاق درشهرستان خاتم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سید محمدمهدی مهاجریان مقدم گفت: پرونده قاچاق ۳۲ هزار و ۷۰۰ لیتر سوخت از نوع نفتگاز به ارزش ۱۱ میلیارد و ۲۷۰ میلیون ریال در شعبه اول ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان خاتم رسیدگی شد.
مدیر کل تعزیرات حکومتی یزد افزود: شعبه پس از بررسی مدارک، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط سوخت کشف شده، متهم را به پرداخت ۲۲ میلیارد و ۵۵۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد. 
به گفته مهاجریان مقدم، شعبه پیرامون وسیله نقلیه حامل این سوخت قاچاق با توجه به اینکه ارزش وسیله نقلیه که بیشتر از ارزش سوخت می‌باشد، متهم را به پرداخت ۱۱ میلیارد و ۲۷۰ میلیون ریال جریمه معادل ارزش سوخت کشف شده محکوم کرد که در مجموع جزای نقدی نامبرده ۳۳ میلیارد و ۸۳۰ میلیون ریال است.
مدیر کل تعزیرات حکومتی افزود: پس از گذشت زمان و مراحل قانونی، پرونده اجرا و مختومه شد.
مهاجریان مقدم گفت: ماموران نیروی انتظامی شهرستان خاتم این محموله را کشف و گزارش آن را برای رسیدگی به اداره تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

دیگر خبرها

  • محکومیت دبستان غیرانتفاعی دخترانه به علت گران فروشی خدمات آموزشی
  • جریمه ۲۳ میلیارد ریالی برای مدرسه غیرانتفاعی متخلف
  • ۲۵۴۳ مورد بازرسی از واحدهای صنفی محلات انجام شد
  • کشف سوخت قاچاق در شهرستان خاتم
  • کشف ۳۲ هزار و ۷۰۰ لیتر سوخت قاچاق درشهرستان خاتم
  • مجازات قاچاقچی نوشابه انرژی زا
  • توزیع بیش از ۲۴ تن اقلام اساسی طرح تنظیم بازار در سپیدان
  • ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای
  • اجرای طرح نظارت بر بازار لاستیک خودرو در مازندران
  • تخلف یک کشتارگاه طیور در استان کرمانشاه