Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،نارویی سرپرست تیم راه سازی و راهداری وحدت سیستان گفت: امسال عملیات جمع‌آوری ماسه بادی در سطح ۲۷ هزار و ۷۲۰ مترمربع از نقاط ماسه گیر مسیر‌های ارتباطی حوزه سیستان، انجام شده است.

او افزود: یکی از مهمترین ویژگی‌های منطقه سیستان توفان‌های سهمگینی است که معمولا با سرعت ۸۰ تا ۱۲۰ کیلومتر به حرکت در آمده و حجم عظیمی از ماسه و خاک را روانه شهر‌ها و روستا‌ها کرده و علاوه‌بر منازل مردم مسیر‌های ارتباطی را مملو از شن‌های روان می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: به تعاقب این عملیات، حجمی معادل ۱۸ هزار و ۴۸۷ متر معکب ماسه بادی توسط ماشین آلات این تیم، بارگیری و با در نظر گرفتن ملاحظات زیست محیطی به نقاط تعیین شده جهت دپوی مناسب، حمل شد.

سرپرست تیم راه سازی و راهداری وحدت سیستان تاکید کرد: با وجود ورزش باد شدید همراه با گرد و خاک در بسیاری از روز‌های سالجاری در منطقه سیستان، با تلاش شبانه روزی راهداران در ۱۱ ماهه امسال هیچ گونه انسداد ناشی از توفان در مسیر‌های ارتباطی گزارش نشده است.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راه و شهرسازی راهداری و حمل و نقل ماسه بادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۵۸۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهدا مسیر سعادت را انتخاب کردند

 محمد کرمی در سفر به منطقه سیستان در دیدار با خانواده تعدادی از شهدای نیروی انتظامی که در حادثه تروریستی سیب و سوران به فیض شهادت نائل آمدند اظهار کرد: دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران و دلجویی از این قشر، روحیه خدمتگذاری را دو چندان می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه آرامش و آسایش امروز خود را مدیون خون شهدا و از خود گذشتگی‌های خانواده‌های آنها هستیم، تصریح کرد: باید از ایثارگری‌ها و فداکاری‌های شهدا در مسیر دفاع از نظام و انقلاب، الگو بگیریم.
️استاندار سیستان وبلوچستان در این دیدار از پروردگار متعال برای خانواده این شهدای والامقام صبر مسئلت کرد و افزود: امیدواریم ما هم بتوانیم در مسیر رضای الهی گام برداریم.

به گفته معاون امنیتی و انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان ماموران انتظامی ۲۱ فروردین امسال در حین انجام ماموریت با اشرار مسلح درگیر که در این درگیری پنج نفر شهید و یک نفر مجروح می‌شود.

علیرضا مرحمتی اظهار کرد: تعدادی از اشرار در منطقه سیب و سوران به یک گشت انتظامی که در حال ماموریت بودند حمله می‌کنند که متاسفانه در این حمله پنج نفر از ماموران انتظامی به شهادت می‌رسند و یک نفر نیز مجروح می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • انسداد برخی مسیر‌های ارتباطی عشایری و تلفات احشام در خوزستان
  • ورود سیلاب به مسیر ارتباطی «گل گل» ملکشاهی
  • بازگشایی جاده ارتباطی روستای گو بخش مرکزی نیکشهر
  • شهدا مسیر سعادت را انتخاب کردند
  • جمع آوری ۹۰ تن پسماند و نخاله ساختمانی در پویش «مسیرسبز- ایران پاک»
  • ترافیک در محور‌های ارتباطی مازندران سنگین شد
  • ترافیک در محورهای ارتباطی مازندران سنگین شد
  • جمع آوری ۹۰ تن پسماند و نخاله ساختمانی در پویش مسیر سبز ایران پاک
  • احتمال ریزش بهمن در گردنه تته/ مردم از تردد پرهیز کنند
  • پیش‌بینی ورود بیش از ۱۰ میلیون مترمکعب آب به سد کوثر