Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-05-01@15:23:42 GMT

اختلاف شخصی؛ انگیزه‌ای برای زورگیری

تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۵۹۲۰۹

سرهنگ علی کنجوریان، رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: جوانی 30ساله به دنبال تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مدعی شد سه سارق، به زور وارد منزل وی شده و پس از ضرب و جرح ساعت مچی، انگشتر، گردنبند و گوشی سامسونگ جمعا به ارزش 50 میلیون تومان را سرقت کرده و با یک دستگاه خودروی پراید سفیدرنگ از محل متواری شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او ادامه داد: با حضور گشت کلانتری 110 شهدا در محل وقوع جرم صحت خبر تأیید و پس از اعلام موضوع به مرکز فرماندهی و کنترل پلیس پایتخت مشخصات خودروی سارقان به همه واحدهای گشتی اعلام شد تا اینکه ساعتی بعد در میدان شکوفه گشت کلانتری به یک دستگاه پراید با مشخصات اعلامی مظنون و پس از فرمان ایست راننده با افزایش سرعت خودرو، متواری شد.
رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی عنوان کرد: در ادامه تعقیب و گریز سرنشینان با رهاکردن خودرو، پیاده هرکدام به یک سمت فرار کردند که یکی از سرنشینان خودرو به اسم «اصغر» 31ساله با چهار فقره سابقه کیفری در حین فرار با یک دستگاه پراید عبوری تصادف و از ناحیه پا دچار شکستگی شد. مصدوم برای درمان به بیمارستان منتقل شد و همدستانش نیز از این فرصت استفاده کردند  و متواری شدند.
این مقام انتظامی تصریح کرد: با هماهنگی صورت‌گرفته با مقام قضائی، پرونده برای رسیدگی تخصصی به پایگاه ششم پلیس آگاهی ارجاع داده شد و کارآگاهان در بدو تحقیقات عازم محل جرم شدند و از شاکی تحقیق کردند که وی اعلام کرد در منزل در حال استراحت بودم که ناگهان یکی از دوستان قدیمی من به اسم سیامک همراه دو نفر دیگر در حالی که چاقو و قمه در دست داشتند وارد منزل شدند و از ناحیه هر دو دست و سر من را مجروح کرده و پس از سرقت اموالم متواری شدند.
کنجوریان افزود: کارآگاهان با حضور در بیمارستان از متهم به نام اصغر بازجویی مقدماتی را شروع کردند. او ابتدا منکر هرگونه اطلاع از موضوع سرقت بود تا اینکه کارآگاهان در بازرسی وسایل همراه متهم یک دستگاه گوشی تلفن همراه متعلق به شاکی را کشف کردند و با حضور شاکی و مواجهه حضوری، اصغر لب به اعتراف گشود و ضمن قبول سرقت از شاکی، مدعی شد سیامک از قبل سر موضوع یک خانم با شاکی اختلاف داشت و موضوع را با من در میان گذاشت و قرار گذاشتیم که به منزل شاکی برویم و گوشی او را که حاوی عکس دختر مورد علاقه سیامک بود، برداریم. برای اجرای این نقشه با خودروی پراید یکی دیگر از دوستانم به اسم «حبیب» نقشه را اجرائی کردیم.
رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: با اعتراف صریح اصغر، سیامک نیز در مخفیگاه خود شناسایی و دستگیر شد و متهم دیگر نیز تحت تعقیب است.

منبع: روزنامه شرق

منبع: ساعت24

کلیدواژه: پایگاه ششم پلیس آگاهی یک دستگاه متواری شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۵۹۲۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کشته در حادثه برخورد چند دستگاه خودرو در استان قزوین 

ناصر صبوری غیاثوند سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: ساعت ۷ صبح امروز گزارشی مبنی بر برخورد ۳ دستگاه خودروی پژو ۲۰۶، کامیون بنز و پراید در کیلومتر ۳۵ آزاد راه قزوین - تهران بعد از آمادگاه به مرکز کنترل عملیات جمعیت هلال احمر استان قزوین اعلام شد.

وی ادامه داد: بلافاصله تیم امداد و نجات پایگاه شهدا آبیک همراه با ست نجات و آمبولانس جمعیت هلال احمر شهرستان آبیک به محل حادثه اعزام شدند.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین افزود: در این حادثه راننده خودروی پراید بر اثر شدت جراحات فوت کرد.

علت حادثه در دست بررسی است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • واژگونی پراید در قزوین سه کشته برجای گذاشت
  • شبیخون پلیس آگاهی تهران به ۵۷ سارق خودرو
  • شبیخون پلیس آگاهی تهران به ۵۷ سارق حرفه ای خودرو
  • ناکامی قاچاقچی در انتقال ۴۲۴ کیلو تریاک
  • ‌بازداشت ۵۷ محکوم متواری در گیلان
  • ۱۹ دستگاه لپ تاپ مسروقه در کاشان کشف شد
  • تصادف پراید منجر به فوت عابر پیاده در رشت شد
  • دستگیری سارقان باغ ویلاها و کابل‌های برق در طرقبه شاندیز
  • یک کشته در حادثه برخورد چند دستگاه خودرو در استان قزوین 
  • سرقت در ورامین دستگیری در مشهد